Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Wine Story. մաֆիայի նախկին ղեկավար Մայքլ Ֆրանցեզեն ԱՄՆ-ում թողարկում է հայկական գինու ապրանքանիշ

13:27, 19 սեպտեմբերի

Franzese Wine-ը եզակի ապրանքանիշ է, որը բերում է հայկական գինու ժառանգությունը Միացյալ Նահանգներ, շուկա, որը մինչ այժմ մուտք չի ունեցել աշխարհի ամենահին եւ տարբերվող գինիները, գրում է USA Today-ը։

Շատ գիտակներ Հայաստանը համարում են գինու ծննդավայր. հնագետները գտել են խաղողի այգիների վկայություններ, որոնք ունեն մոտ 6000 տարվա վաղեմություն՝ բուրգերից ավելի հին: Հայաստանի դիրքը եւ տաք ջերմաստիճանը գինուն տալիս են յուրահատուկ, փափուկ հետհամ, որը լիարժեք չի զգացվում։

Հայկական գինին մեծ տարածում է գտել Եվրոպայում, Ռուսաստանում եւ Չինաստանում, սակայն դեռեւս թափ չի հավաքում ԱՄՆ-ի մրցակցային շուկայում: Franzese Wine ընկերությունը ձգտում է իր հայկական գինին հասցնել անմիջապես ամերիկյան սպառողներին։  Բաշխման այս մոդելը թույլ է տալիս ընկերությանն առաջարկել բարձրորակ գինիներ այն գնով, որը թույլ է տալիս բոլորին վայելել դրանք:

Franzese Wine ընկերությունը հիմնադրվել է Մայքլ Ֆրանչեզեի եւ Սամվել Հակոբյանի կողմից: 1986 թվականին Fortune ամսագիրը Ֆրանցեզեին ընդգրկել է 18-րդ համարի «մաֆիայի 50 ամենահարուստ եւ ազդեցիկ ղեկավարների» ցուցակում։  Հակոբյանը հետեւում էր Ֆրանցեզեի՝ մաֆիայի շեֆից սերիական գործարարի եւ մոտիվացիոն հռետորի վերածմանը։

 «Երբ ես ընդամենը տասը տարեկան էի, ինձ ոգեշնչեց Ֆրանցեզեն եւ այն վերափոխումը, որը նա ապրել է իր կյանքում: Ինձ միշտ հիացրել է մաֆիայի ապրելակերպը, եւ ես այդ ուղղությամբ եմ շարժվել իմ կյանքում», - ասում է Հակոբյանը։ «Երբ ես լսեցի, թե ինչպես է Մայքլը խոսում հանուն Աստծո մաֆիայից հրաժարվելու մասին, ես հասկացա, որ չպետք է հրաժարվեմ Աստծուց: Մարդիկ ասում են, որ չպետք է հանդիպեք ձեր հերոսներին, բայց Մայքլն իմ հերոսն էր, եւ ես այնքան շնորհակալ եմ, որ հանդիպեցի նրան ու հնարավորություն ունեցա աշխատել նրա հետ»:

Հակոբյանը գինու բիզնեսով զբաղվելու գաղափարը ներկայացրել է 2020 թվականին Հայաստանում պատերազմի սկսվելուց հետո։  Նա ցանկանում էր իրականացնել իր կիրքը ՝ օգնելով իր երկրում ապրող մարդկանց եւ սովորական ամերիկացիների հետ կիսելով հայկական ժառանգությունից յուրահատուկ մի բան։ Նրան ոգեշնչել եւ աջակցել է հորեղբայրը, ով 25 տարի գինեգործ է եղել եւ ճանապարհորդել է աշխարհով մեկ՝ գինեգործության իր մեթոդները կատարելագործելու համար:

Ֆրանցեզեն ասում է, որ սկսել է աշխատել Հակոբյանի հետ, քանի որ իրեն ոգեշնչել է իր եւ նրա ընտանիքի գինեգործության հանդեպ նվիրվածությունը:

«Պապս գինի էր պատրաստում մեր նկուղում։ Ես երբեք հայկական գինի չեմ համտեսել, բայց այդ բիզնեսով զբաղվել եմ Սեմի շնորհիվ։ Ես ծանոթացա նրա ընտանիքի հետ, տեսա, թե ինչպես է նա իրեն պահում, եւ այդ պատճառով ես ուզում էի միավորել ուժերը այս երիտասարդի հետ», — ասում է Ֆրանցեզեն ։

Ֆրանցեզեն գինին տեսնում է որպես իր կերպարանափոխության փոխաբերություն։  Հին մշակույթներում գինին համարվում էր սերմերի վերածումը խաղողի, իսկ հետո հենց գինու վերափոխման խորհրդանիշ: Արմատներից, որոնք խորանալով հողի մեջ՝ ջուր փնտրելու համար, վերածվում են խաղողի, որը պետք է մանրացնել, խմորել, այս ամենը ներկայացնում է այն վերափոխումը, որը Ֆրանցեզեն ապրել է իր կյանքում:

Բացի ԱՄՆ-ին հայկական գինի մատակարարելուց, Franzese Wine-ը նախատեսում է իր ապրանքանիշը տարածել ամբողջ աշխարհում՝ հետեւելով աշխարհում եզակի գինիներ բացելու եւ դրանք անմիջապես ամերիկացիների մուտքի դռներին հասցնելու մոդելին:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել