Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Թրիստրամ Քարֆրե. Sagrada Familia-ն ապացուցում է, որ քարը «կարող է վերադառնալ որպես շինանյութ»

21:12, 20 փետրվարի

Քարի օգտագործումը որպես շինանյութ կարող է ճարտարապետությունը դարձնել ավելի հաճելի ինչպես շինարարության, այնպես էլ ապրելու համար, հավաստիացնում է ինժեներ Թրիստրամ Քարֆրեն, որն աշխատում է Բարսելոնայի Sagrada Familia տաճարի վրա։ 

саграда.jpg (28 KB)

«Stone Age 2.0»-ի հարցազրույցում Քարֆրեն նշել է, որ քարի պոտենցիալը ճարտարապետությունում դուրս է գալիս այն շրջանակներից, ինչին սովորաբար այն հանգեցնում են ժամանակակից դիզայնում՝ շքեղ երեսապատող նյութ։

«Քարը դարձել է շքեղ երեսպատման նյութ, անկախ այն բանից՝ օգտագործվում է այն որպես անձրեւից պաշտպանության միջո՞ց, թե՞ հատակի սալիկ»,- ասելէ Քարֆրեն։ «Մենք պետք է քարը վերածենք շքեղ նյութից օգտակարի եւ ցուցադրենք նրա պոտենցիալը»։

Նրա կարծիքով՝ քարի վերադարձը շինարարություն բազմաթիվ առավելություններ է տալիս, որոնցից ամենաակնհայտները կապված են նրա բնական նյութ լինելու հատկանիշների հետ։ «Շինարարական քարի հիմնական առավելությունն այն է, որ դա ունիվերսալ, բնական, ցածրածխածնային եւ գեղեցիկ նյութ է»,- ասել է Քարֆրեն։ «Այն նաեւ կարող է փոխել շինարարության ընթացքը եւ հանգեցնել մի կոնստրուկցիայի ստեղծման, որը համադրում է բնական նյութերը, ավանդական վարպետությունն ու թվային արտադրությունը, որպեսզի ստեղծի շենք, որին մարդիկ ավելի լավ կվերաբերվեն, որը մեծ բավականություն եւ բարեկեցություն կպարգեւի»։

Քարֆրեն այս հավատը սեփական փորձով ցուցադրում է Sagrada Familia տաճարում, որտեղ Arup-ի նրա թիմը աշխատում է ճարտարապետ Անտոնիո Գաուդիի հանրահռչակ նախագծի վրա։

Նրա թիմը հրավիրվել է Sagrada Familia-ի հիմնադրամի կողմից, որպեսզի օգնի արագացնել շինարարությունը եւ նվազեցնի բազմաթիվ վիթխարի տարրերից մեկի՝ Կույս Մարիայի աշտարակի քաշը, եւ միաժամանակ «հավատարիմ մնա Գաուդիի տեսլականին»։

«Բազիլիկան, իհարկե, հիմնականում կառուցված է քարից՝ որպես մոնումենտալ շարվածք, գրեթե այնպես, ինչպես մեծ եկեղեցիներն ու տաճարները»,- նշել է նա։ «Բայց հիմնադրամը ձգտել է արագացնել շինարարությունը, եւ նա պետք է նվազեցներ գլխավոր աշտարակներից մեկի՝ Մարիայի Աշտարակի քաշը, որը պահում է շատ ավելի փոքր եկեղեցու համար կառուցված դամբարանը՝ նախագծված Ֆրանչեսկո Վիլյարի կողմից մինչեւ Գաուդիի նշանակումը»։

Այս նպատակին հասնելու համար Arup ընկերությունը օգտագործել է շինարարության ժամանակակից մեթոդներ եւ մշակել շինարարական համակարգ հավաքովի քարե պանելների հիման վրա։

«Ճարտարապետների եւ Sagrada Familia-ի շինարարների ու 2BMFG ինժեներների հետ միասին մենք մշակել ենք հավաքովի քարե պանելների օգտագործման հայեցակարգ՝ հետագա ձգմամբ, որոնք կարելի կլիներ զանգվածաբար արտադրել օբյեկտի սահմաններից դուրս, իսկ հետո արագ հավաքել տեղում»,- բացատրել է Քարֆրեն։

Շնորհիվ այդ քարե պանելների օգտագործման՝ ավանդական քարե բլոկների փոխարեն, յուրաքանչյուր բաղադրիչի հաստությունը նվազել է՝ մոտ 1 200 միլիմետրից հասնելով 300-ի, երաշխավորելով, որ աշտարակը կգտնվի «սկզբնական դամբարանի հիմքի կրող կարողության սահմաններում»։

Քարֆրեի խոսքով՝ քարե շինարարության ոլորտի ձեռքբերումները, որոնք առաջին անգամ դրսեւորվել են Sagrada Familia-ում, ի ցույց են դնում, թե ինչպես կարելի է արդյունավետորեն վերադարձնել քարը ժամանակակից ճարտարապետություն։

Մասնավորապես, նա հուսով է, որ դա ուշագրավ կլինի եւ ցույց կտա, թե ինչպես կարելի է օգտագործել ու բարձրացնել քարի բնական ամրությունը այնպիսի միջոցների օգնությամբ, ինչպիսին են հաջորդական ձգումները։

«Բացի սովորական պողպատե եւ բետոնե կոնստրուկցիաների ածխածնային տարողականության նվազումից, քարե պանելների օգտագործմամբ շինարարությունը՝ հետագա ձգման օգնությամբ, կարող է լինել ավելի արագ, ավելի էժան, թեթեւ եւ երկարակյաց»։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել