Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Ինչպես է դպրոցը «սպանում» երեխաների տաղանդը եւ անհաջողակ դարձնում նրանց

22:10, 23 սեպտեմբերի

Բավական ցավալի է տեսնել, թե ինչպես է դպրոցը «սպանում» երեխաների տաղանդը եւ անհաջողակ դարձնում նրանց։ Եվ այս խնդիրը գլոբալ է։ Ամեն տարի հազարավոր աշակերտներ են ավարտում դպրոցը եւ անգիտակցաբար մտնում նոր կյանք։ Իսկ ո՞րն է դրա պատճառը։

Պատճառը նրանց կրթությունն է, որն արդեն վաղուց արդիական չէ։ Կրթական համակարգը, որը տարածված է ամբողջ աշխարհում ձեւավորվել է 200 տարի առաջ։ Այս ժամանակաշրջանում Անգլիայում մեծ թափով զարգանում էր արդյունաբերությունը, ստեղծվում էին  նոր գործարաններ, ֆաբրիկաներ, բանկեր եւ դրանց կարիքները բավարարելու եւ արտադրանքն իրացնելու համար հարկավոր էին ոչ այնքան խելացի, հնազանդ, խոնարհ մարդիկ։ Հենց այս հիմքի վրա էլ ձեւավորվել է այս կրթական համակարգը։

Բոլորն էլ գիտեն, որ երեխաները ավելի հեշտությամբ սովորում են խաղերի միջոցով, քան դպրոցի նստարանին նստած։ Նրանք սիրում են վազել, ցատկել, ծիծաղել, իսկ դպրոցում երեխան դրա իրավունքը չունի։ Այստեղ նա հոգեւոր եւ մտավոր զարգացում չի ունենում, քանի որ ուսուցիչը նրան պարտադրում է իր տեսակետը՝ առանց հաշվի առնելու երեխայի կարծիքը։

Իսկ ինչու՞ է դպրոցը բացասական ազդեցություն ունենում երեխայի վրա։

Արդեն վաղուց ապացուցվել է, որ սովորելու լավագույն միջոցը մեկ անգամ սխալվելն է։ Իսկ դպրոցում երեխաները ամենից շատ հենց սխալվելուց են վախենում։ Սխալ պատասխանի դիմաց նրանց 2 են նշանակում։ Այսինքն՝ հետագայում երեխան նոր փորձ ձեռք բերելու ցանկություն եւ ձգտում չի ունենում։

Առաջադրանքները կամ ճիշտ են, կամ սխալ են լինում։ Այսինքն՝ երեխան աշխարհը շատ սահամանփակ է տեսնում։  Այժմ երեխաները մտածելու ժամանակ չունեն, եւ նրանք դպրոցում կատարում են մեխանիկական աշխատանք։ Իսկ նախկինում ուսուցիչներն իրենց սաների հետ դասերն անցկացնում էին գետի ափին եւ նրանց մտորելու ու մտածելու հնարավորություն տալիս։

Այժմ հազարավոր ուսանողներ, ունենալով դիպլոմներ, այլեւս չեն ցանկանում սովորել, քանի որ նրանք ատում են այդ գործընթացը, քանի որ նրանց դպրոցում չեն սովորեցրել, որ պետք է մշտապես ձգտել նոր գիտելիքներ ձեռք բերել, նոր հորիզոններ բացահայտել։

Բացի այդ, կյանքն այսօր շատ արագ է զարգանում, իսկ դպրոցի տված գիտելիքն ու տեղեկությունը աստիճանաբար դառնում են ոչ արդիական եւ անօգուտ։ Պետք է ինքնակրթվել, ինչը նույնպես դպրոցում չեն սովորեցնում։

 

Աղբյուրը՝ Creu

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել