Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Տասը միջոց՝ սեփական կյանքը չփչացնելու համար

21:07, 23 սեպտեմբերի

Ներկայացնում ենք տասը միջոց, որոնք կօգնեն փրկել ձեր կյանքը եւ չփչացնել այն։

1.Բավական է ուշադրություն դարձնեք ձեր զգացմունքներին

Այն, ինչ զգում եք, անցողիկ է։ Հետեւաբար, պետք է վերահսկել ու կառավարել զգացմունքներն ու դրանց հետեւանքով կատարվող գործողությունները, քանի որ զգացմունքները կարող են եւ բարձրացնել, եւ անարգել ձեզ։

2. Մոռացեք ձեր հուզմունքը

Հուզմունքն ամեն ինչ ավելի է դժվարացնում։ Որքան շատ եք բացասական երեւույթների մասին մտածում, այնքան ավելի հաճախ են դրանք կատարվում։

3. Ուշադրություն մի դարձրեք ձեր ներքին ձայնին

Եթե ցանկանում եք երջանիկ լինել, բավական է ինքներդ ձեզ ասեք, որ դուք դժբախտ եք։ Մարդիկ սովորաբար իրենց հետ խոսում են սեփական զգացմունքների, վախերի մասին, որոնք հիմնականում նրանց երեւակայության արդյունք են։

4. Մի քննադատեք ինքներդ ձեզ

Ինքներդ ձեզ քննադատելը ժամանակի կորուստ է, իսկ մյուսներին քննադատելը՝ անմտություն։ Լավից լավը միշտ էլ կա, սակայն կան նաեւ մարդիկ, որոնք ավելի վատ վիճակում են։ Հետեւաբար, դուք պետք է կարողանաք գտնել ոսկե միջինը։

5. Մեղքի զգացումը ոչինչ չի կարող փոխել

Այն միայն ձեզ է տանջելու եւ ոչ մի օգուտ չի տալու։ Եթե ձեր կատարած քայլերը մեղքի զգացում են առաջացնում ձեզ մոտ, պարզապես փորձեք չկրկնել ձեր սխալը։ Իսկ եթե դուք անհանգստանում եք մյուսների սխալ արարքների համար, դիմեք հոգեբանին։

6. Բավական է անհանգստանաք, թե ինչ են մյուսները մտածում ձեր մասին

Բավական է անհանգստանաք, թե ինչ են մյուսները մտածում ձեր մասին։ Մի օր սա ձեզ խելագարության կհասցնի։ Իրադարձություններն ու մարդիկ ոչ մի ազդեցություն չպետք է ունենան ձեզ վրա։ Ձեր երջանկությունը միայն ձեր ձեռքերում է, ուստի մյուսների խոսքերին ուշադրություն մի դարձրեք։

7. Բավական է, ուշադրություն դարձնեք թվերին ու հաշվարկներին

Նույնիսկ մի շարք բիզնես-հաշվարկներն են անօգուտ, անիմաստ ու սխալ լինում։ Հաշվարկները պարզապես թվեր են, որոնց չպետք է այդքան մեծ կարեւորություն տալ։

8. Մի անհանգստացեք, եթե կյանքը ձեր նախատեսած ծրագրով չի ընթանում

Որքան շատ եք փորձում հետեւել ձեր մշակած ծրագրին, այնքան ավելի դժվարությամբ եք հասնում դրան։ Կյանքը փոփոխական է եւ չնայած ձեր մանրակրկիտ ուսումնասիրություններին եւ վերլուծություններին՝ այն միշտ կարող է այլ ընթացք ու նոր զարգացումներ ստանալ։ Իհարկե, ծրագրավորելը շատ կարեւոր է, բայց չպետք է կորցնել իրականության զգացողությունը։

9. Թույլ մի տվեք մյուսներին օգտագործել ձեզ

Թույլ մի տվեք ուրիշներին կայանալ ձեր կյանքի հաշվին։ Դուք կարող եք օգնել նրանց, բայց ոչ սեփական կյանքի հաշվին։ Դուք չպետք է պատասխանատվություն կրեք ուրիշների փոխարեն։ Դա նրանց կյանքն է։

10. Մի մտահոգվեք ձեր անհատականության համար

Անհատականություն գոյություն չունի։ Այն ընդհանուր հասկացություն է, որը ձեր խոսքի եւ գործի արդյունքն է։ Եթե այսօր ձեր անհատականությունն ընդունելի չէ, մի մտահոգվեք. դուք կարող եք փոխել այն՝ ինքներդ ձեզ հետ խոսելով։ Դուք միակն եք, որը կարող է օգնել ձեզ այս հարցում։

 

Աղբյուրը՝ Creu

 

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ