Կին պատգամավորների լուքերը ԱԺ առաջին նիստին

Հայտնի է «Գահերի խաղ»-ի ցուցադրության օրը

Պահարան. Տաք, հարմար ու ոճային. ինչ հագնել ձմռանը

Զարդատուփ. մինիմալիզմի համեստ հմայքը զարդերում

Էլեն ԴեՋեներեսը հյուրընկալել է Անի Գաբրիելյանին

POPcorn blog. Փաստեր, որ չգիտեք Կոկո Շանելի մասին

Ackerman Talks. հոնքերի մասին

Պահարան. այս ձմռան ամենանորաձեւ վերարկուներն ու ժակետները

POPcorn blog. Ամանորյա ֆիլմեր, որոնք այնքան էլ հայտնի չեն, բայց հայտնիներից պակաս լավը չեն

Շահեն Օգանեսյանը կատարում է «Чистые пруды» երգը «Ձայնը» նախագծի եզրափակչում

Shine & Food: Միասին զարդարում ենք ամանորյա սեղանը յուրահատուկ ձեւով

Պահարան. ամանորը casual ոճում

Զարդատուփ: Նվերներ զարդարելու արվեստը

Շահեն Օգանեսյանը ռուսական «Ձայնը» նախագծի եզրափակչում է

POPcorn blog. Ամենատարօրինակ ամանորյա ավանդույթներն աշխարհում

Պարզվում է՝ խոզի բուդը այդքան էլ վատ չէ. բժիշկ-սննդաբանի խորհուրդները

Գաղտնի միլիոնատեր․ Հայկ Սարգսյան

Պարզվում է՝ խոզի բուդը այդքան էլ վատ չէ. բժիշկ-սննդաբանի խորհուրդները

Ինչպես ընտրել ճիշտ կոշիկ

20:15, 23 դեկտեմբերի

Մեր ոտնաթաթը՝ յուրօրինակ և շատ բարդ կառուցվածք ունի․ դրա շարժունակությունը ապահովվում են և օգնում են հեշտությամբ հարմարվել՝ անհավասար մակերեսով քայլելիս։ Բայց անհարմար կոշիկ հագնելու հետեւանքով աստիճանաբար մեր ոտնաթաթերը ձևախեղվում են։

Բարձրակրունկի սիրահարների մոտ խախտվում է ոտնաթաթի բնական կամարաձև կորությունը։ Իսկ դա նշանակում է, որ ոտնաթաթերը դադարում են կատարել իրենց հիմնական գործառույթը՝ առաձգականության և ծանրաբեռնվածությունը մեղմելու ֆունկցիան։ Արդյունքում զարգանում է հարթաթաթությունը և այլ ձևախախտումները, ոտքերը սկսում են ցավել ու այտուցվել, թեքվում են մատները։ Հիմնական ծանրաբեռնվածությունը  բաժին է ընկնում  հոդերին ՝ արթրոզն ու արթրիտը երկար չեն սպասեցնի։ Այնուհետև խնդիրներ են առաջանում ողնաշարի հետ՝անհանգստացնում են  հաճախակի գլխացավեր,  զարգանում է հիպերտոնիկ հիվանդությունը։

Ճիշտ կոշիկներ։

Օրթոպեդների կարծիքով կրունկի ամենահարմար և օպտիմալ բարձրությունը 4 սմ․ է։ Սա վերաբերվում է նաև տնային հողաթափերին, որոնք պետք է լինեն միջին բարձրության հարթակով կամ ցածր կրունկով։ Կոշիկները, կամ ճտկակոշիկները չպետք է սեղմեն ոտքը կամ չափազանց ազատ լինեն։ Կոշիկի սխալ չափսն ընտրած մարդկանց մոտ կարող են կոշտուկներ առաջանալ, իսկ մկանները անընդհատ լարված կլինեն։ Ստուգեք, որպեսզի կոշիկի մեջ չլինեն ներքին կարեր, որոնք կարող են վնասել մաշկը։ Կրունկը պետք է փակ լինի։ Իհարկե, երբեմն  կարելի է և բարձրակրունկ ու տափակ կոշիկ հագնել։ Սակայն այդ տեսակ կոշիկները հարկավոր  է թողնել հատուկ դեպքերի համար։ Իսկ որպեսզի դրանք վնաս չպատճառեն՝ մարզեք ձեր ոտնաթաթերի մկանները։

Պարզ վարժություններ

1․Առավոտյան, երբ դեռ պառկած եք անկողնում, կատարեք այս մարզանքը՝ պտտեք ոտնաթաթերը տարբեր կողմեր՝ ծալելով դեպի ձեզ և հակառակը։ Շարունակեք մարզանքը մինչ սրունք-թաթային հոդերում տաքություն զգաք։ Նման մարզանքը լավացնում է արյան շրջանառությունը և ծանրաբեռնվածության է պատրաստում ոտնաթաթերը։ Լավ կլինի, եթե ձեռք բերեք նաև մերսող գորգ և քայլեք գորգի վրա ամեն առավոտ՝ օրինակ լվացվելիս։

2․Ամեն օր մկանները և ջիլերը մարզող վարժություններ արեք։ Ամենապարզը՝ բարձրանալ ոտնամատներին  և իջնել կրունկներին (ոչ պակաս, քան 20անգամ)։ Ձեռքերով անշարժ հենարանից բռնվեք, մի ծալեք ծնկները։

3․Վերջում խնամքով մերսեք ոտնաթաթերը։ Մերսումն ավարտելուց հետո ոտքերը դրեք  սառը ջրի մեջ 5-10 վայրկյանով, այնուհետև շփեք սրբիչով։

Աղբյուրը՝ Liza.ua
  


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության