Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

15 խորհուրդ նրանց համար, ովքեր չեն սիրում խորհուրդներ

19:11, 2 հունվարի

1. Արեք այնպես, ինչպես արվում է

Ոմանք աշխատում են հստակ գրաֆիկով, ոմանք հավասարաչափ բաժանում են ծանրաբեռնվածությունը, ոմանք աշխատանքային ժամի 99%-ն անցկացնում են կատվիկների մասին տեսանյութ դիտելով եւ մնացած 1%-ի ընթացքում հասցնում ավարտել գործերը, ոմանց էլ բավարար է միայն ժամանակացույցը:

Ձեր գործն արեք այնպես, ինչպես ձեզ հարմար է: Մենք արդեն հասուն մարդիկ ենք եւ կարող ենք ինքներս պատասխան տալ նրա համար, թե ինչպես ենք աշխատում:

2. Հնարավորինս հաճախ արեք

Ոչինչ այդքան կաթվածահար չի անում կրեատիվությունը, որքան անգործությունը: Մեքենաները բենզինով են աշխատում, իսկ ստեղծագործ մարդիկ լիցքավորվում են այն ամենով, ինչ անում են: Եթե ավելի քան վեց ամիս աշխատել եք մեկ վայրում եւ ոչ մի արժեքավոր բան չեք արեք, հեռացեք: Փորձեք գեղեցիկ դիմում ձեւակերպել: Գոնե հպարտանալու առիթ կունենաք:

3. Ոչ մի ուղեղի գրոհ, խնդրեմ

Ուղեղի գրոհի մեթոդներից. երբ կարծես տասը մարդ սենյակում միաժամանակ ինքնաբավարարմամբ է զբաղվում: Սկզբում փոքր-ինչ ամոթ է, իսկ ավարտից հետո վատ չէր լինի հավաքել: Հիշեք, թե ե՞րբ է ուղեղի գրոհի սեանսը խնդիր լուծել: Մենք նույնպես նման բան չենք հիշում: Փորձեք նվազագույնս ներառել մարդկանց, առավելագույնս պատասխանատվություն ստանձնել եւ որոշումներ կայացնել:

4. Դադարեք գրառել

Կարիերայի սկզբում դուք կարեւոր բաները գրառում եք փոքրիկ էժանագին նոթատետրում: Հետո այլ ժամանակաշրջան է սկսվում. էժանագին նոթատետրը փոխարինվում է թանկարժեք կազմով տպավորիչ գրքույկով: Հիմա ժամանակն է դադարել գրեք եւ սկսել մտածել ու հիշել: Ձեր ուղեղն ինքնուրույն կհաղթահարի:

5. Մի՛ գովազդեք, այլ տեղեկացրեք

Թվում է՝ գովազդային հայտարարություններից խուսափելն  ունակություն է, որը սերտաճել է մեր բնազդի հետ: Ցանկացած գովազդ, նույնիսկ ամենալավը, այնքան էլ չի հետաքրքրում մարդկանց: Տեղեկատվական առիթ ստեղծեք, պատմեք թարմ լուրերի մասին, տեղեկացրեք: Դա կկարդան:

6. Սմարթֆոնը մի կողմ դրեք

Ժամանակակից տեխնոլոգիաների վրա այնքան էլ հույս մի դրեք: Դրանք բազմաթիվ հնարավորություններ են տալիս, բայց կարող եք ծուղակում հայտնվել: Մտորեք գաղափարների շուրջ՝ փորձելով ամեն ինչում հույսը տեխնոլոգիաների վրա չդնել: Ձեր գաղափարների համար տեղ գտեք մի աշխարհում, որտեղ սմարթֆոնը գլխավորը չէ: Այդ դեպքում այն, ինչ ստեղծում եք, իսկապես կենդանի կլինի եւ իրական նույնիսկ ֆուտուրիստական իրականության մեջ:

7. Թերություններ փնտրեք

Սովորաբար մարքեթինգի մասնագետները փորձում են առաջին տեղ մղել ապրանքանիշի առավելությունը: Ընդունեք խաղի կանոնները: Լսեք ղեկավարությանը, ժպտացեք, սեղմեք մեկնած ձեռքը եւ դուրս եկեք աշխատասենյակից: Այնուհետեւ մեկուսի մի վայր գտեք եւ մանրամասն վերլուծեք այն, ինչ լսել եք: Փորձեք գտնել վատագույնը ձեր ընկերությունում: Դա ի բարօրություն օգտագործեք:

8. Բոլորն էլ ձգտում են լավագույնը լինել, իսկ դուք վատագույնը եղեք

Կատարյալը, անթերին եւ լավագույնը գերագնահատված են: Դուք պայքարում եք գերբեռնված շուկայում արեւի տակ տեղ ունենալու համար, որտեղ յուրաքանչյուրն աներեւակայելի բարձունքների է ձգտում: Ձեզ վատագույնը կոչեք: Այդ պահից սկսած միայնակ կմնաք: Եվ ձեզ կնկատեն:

9. Կասկածելը նույնպես ունակություն է

Գովազդի եւ մեդիա ոլորտի աշխատակիցները հաճախ ամբարտավան են իրենց պատվիրատուի եւ լսարանի նկատմամբ: Բայց դուք հզոր ունակություն ունեք: Այն կոչվում է «կասկած»: Դուք դեռ ունակ եք կասկածել սեփական որոշումներին, մտքերին, գաղափարներին: Դա ցուցադրում է ձեր մարդկայնությունը՝ ե՛ւ ձեզ, ե՛ւ ձեր հաճախորդներին:

10. Նախ՝ հոբբին, իսկ հետո աշխատանքը

Եղեք ռեժիսոր, գրող, շարգեր եւ սվիտերներ գործեք: Ձեր հոբբին աշխատավայր տարեք: Չէ՞ որ բանկային աշխատող չեք, ձեր հետաքրքրության համար ձեզ աշխատանքից չեն ազատի: Ավելի լավ է՝ թող հոբբին լիցքավորի աշխատանքային պրոցեսը, այլ ոչ թե հակառակը:

11. Ղեկավարվեք սեփական համոզմունքներով

Իսկ եթե դրանք հակասում են հաջողությանը, մտորեք, ձեզ այդքան շա՞տ է հարկավոր հաղթանակը: Անկասկած, դա օրենք չէ, այլ ըմբռնում այն բանի, ինչի մասին դյուրին է մոռանալ:

12. Համապատասխանեք իրականությանը

Գոյություն ունի բժշկություն, եւ գոյություն ունի պլաստիկ վիրաբուժություն: Եթե դուք կյանքի եք կոչում անիմաստ պատրանքները, արագորեն կձանձրանաք: Միայն նա, ով միշտ կարողանում է արդիական լինեք, իսկապես հետաքրքիր կլինի այլոց:

13. Դուք ոչինչ էլ չգիտեք

Միամտությունը հզոր գործիք է: Մեզանից շատերը ձեւացնում են, որ գիտեն ավելին, քան իրականում գիտեն: Ավելի լավ է ազնիվ լինել եւ ուշադիր լսել: Իսկ ավելի լավ է ճանաչել իսկական պրոֆեսիոնալներին եւ նրանցից գիտելիքներ, ունակություններ փոխառել: Բայց զգույշ եղեք. սովորաբար նման մարդիկ ձանձրալի են: Նրանց երեկույթի մի հրավիրեք, մի խնդրեք, որ ձեր հարսանիքի վկան լինեն:

14. Վստահեք բնազդին

Համարվում է, որ գաղափարի շուրջ աշխատելու ճիշտ միջոցը երկար մտածելն է, այն կատարելության հասցնելը, նորից ու նորից անելը: Սխալ է: Ձեր բնազդը չի սխալվում:

Պատկերացրեք, որ որոշել եք սթեյք պատրաստել: Ցանկացաք՝ արեցիք. մսի կտորը տապակված է թավայում: Իսկ հետո նաեւ՝ ջեռոցում: Դրանից հետո նաեւ միկրոալիքային վառարանում: Այնուհետեւ եւս մեկուկես ժամ խաշված է եռացրած ջրում: Դուք պատրա՞ստ եք այն ուտել: Գաղափարը պետք է թարմ լինի:

15. Ամեն ինչին իմաստ տվեք

Խոսքը ձեր ընկերության կամ ապրանքանիշի պաշտոնական դիրքորոշման մասին չէ: Կարեւոր լինելը խելամտություն է: Ամեն ինչում, ինչ անում եք, պետք է որոշակի իմաստ լինի. նրանում, թե ինչպես եք պատկերում մարդկանց, նրանում, ինչ եք ուզում նրանց ասել, ընդհանուր ուղերձում, որ ուզում եք փոխանցել: Ստեղծագործելն ու շրջապատող աշխարհի հետ շփումն անբաժանելի են: Եվ դա ժամանակի ընթացքում ես հասկանում:

 

Աղբյուրը՝ Elle.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում







@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել