Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

15 խորհուրդ նրանց համար, ովքեր չեն սիրում խորհուրդներ

19:11, 2 հունվարի

1. Արեք այնպես, ինչպես արվում է

Ոմանք աշխատում են հստակ գրաֆիկով, ոմանք հավասարաչափ բաժանում են ծանրաբեռնվածությունը, ոմանք աշխատանքային ժամի 99%-ն անցկացնում են կատվիկների մասին տեսանյութ դիտելով եւ մնացած 1%-ի ընթացքում հասցնում ավարտել գործերը, ոմանց էլ բավարար է միայն ժամանակացույցը:

Ձեր գործն արեք այնպես, ինչպես ձեզ հարմար է: Մենք արդեն հասուն մարդիկ ենք եւ կարող ենք ինքներս պատասխան տալ նրա համար, թե ինչպես ենք աշխատում:

2. Հնարավորինս հաճախ արեք

Ոչինչ այդքան կաթվածահար չի անում կրեատիվությունը, որքան անգործությունը: Մեքենաները բենզինով են աշխատում, իսկ ստեղծագործ մարդիկ լիցքավորվում են այն ամենով, ինչ անում են: Եթե ավելի քան վեց ամիս աշխատել եք մեկ վայրում եւ ոչ մի արժեքավոր բան չեք արեք, հեռացեք: Փորձեք գեղեցիկ դիմում ձեւակերպել: Գոնե հպարտանալու առիթ կունենաք:

3. Ոչ մի ուղեղի գրոհ, խնդրեմ

Ուղեղի գրոհի մեթոդներից. երբ կարծես տասը մարդ սենյակում միաժամանակ ինքնաբավարարմամբ է զբաղվում: Սկզբում փոքր-ինչ ամոթ է, իսկ ավարտից հետո վատ չէր լինի հավաքել: Հիշեք, թե ե՞րբ է ուղեղի գրոհի սեանսը խնդիր լուծել: Մենք նույնպես նման բան չենք հիշում: Փորձեք նվազագույնս ներառել մարդկանց, առավելագույնս պատասխանատվություն ստանձնել եւ որոշումներ կայացնել:

4. Դադարեք գրառել

Կարիերայի սկզբում դուք կարեւոր բաները գրառում եք փոքրիկ էժանագին նոթատետրում: Հետո այլ ժամանակաշրջան է սկսվում. էժանագին նոթատետրը փոխարինվում է թանկարժեք կազմով տպավորիչ գրքույկով: Հիմա ժամանակն է դադարել գրեք եւ սկսել մտածել ու հիշել: Ձեր ուղեղն ինքնուրույն կհաղթահարի:

5. Մի՛ գովազդեք, այլ տեղեկացրեք

Թվում է՝ գովազդային հայտարարություններից խուսափելն  ունակություն է, որը սերտաճել է մեր բնազդի հետ: Ցանկացած գովազդ, նույնիսկ ամենալավը, այնքան էլ չի հետաքրքրում մարդկանց: Տեղեկատվական առիթ ստեղծեք, պատմեք թարմ լուրերի մասին, տեղեկացրեք: Դա կկարդան:

6. Սմարթֆոնը մի կողմ դրեք

Ժամանակակից տեխնոլոգիաների վրա այնքան էլ հույս մի դրեք: Դրանք բազմաթիվ հնարավորություններ են տալիս, բայց կարող եք ծուղակում հայտնվել: Մտորեք գաղափարների շուրջ՝ փորձելով ամեն ինչում հույսը տեխնոլոգիաների վրա չդնել: Ձեր գաղափարների համար տեղ գտեք մի աշխարհում, որտեղ սմարթֆոնը գլխավորը չէ: Այդ դեպքում այն, ինչ ստեղծում եք, իսկապես կենդանի կլինի եւ իրական նույնիսկ ֆուտուրիստական իրականության մեջ:

7. Թերություններ փնտրեք

Սովորաբար մարքեթինգի մասնագետները փորձում են առաջին տեղ մղել ապրանքանիշի առավելությունը: Ընդունեք խաղի կանոնները: Լսեք ղեկավարությանը, ժպտացեք, սեղմեք մեկնած ձեռքը եւ դուրս եկեք աշխատասենյակից: Այնուհետեւ մեկուսի մի վայր գտեք եւ մանրամասն վերլուծեք այն, ինչ լսել եք: Փորձեք գտնել վատագույնը ձեր ընկերությունում: Դա ի բարօրություն օգտագործեք:

8. Բոլորն էլ ձգտում են լավագույնը լինել, իսկ դուք վատագույնը եղեք

Կատարյալը, անթերին եւ լավագույնը գերագնահատված են: Դուք պայքարում եք գերբեռնված շուկայում արեւի տակ տեղ ունենալու համար, որտեղ յուրաքանչյուրն աներեւակայելի բարձունքների է ձգտում: Ձեզ վատագույնը կոչեք: Այդ պահից սկսած միայնակ կմնաք: Եվ ձեզ կնկատեն:

9. Կասկածելը նույնպես ունակություն է

Գովազդի եւ մեդիա ոլորտի աշխատակիցները հաճախ ամբարտավան են իրենց պատվիրատուի եւ լսարանի նկատմամբ: Բայց դուք հզոր ունակություն ունեք: Այն կոչվում է «կասկած»: Դուք դեռ ունակ եք կասկածել սեփական որոշումներին, մտքերին, գաղափարներին: Դա ցուցադրում է ձեր մարդկայնությունը՝ ե՛ւ ձեզ, ե՛ւ ձեր հաճախորդներին:

10. Նախ՝ հոբբին, իսկ հետո աշխատանքը

Եղեք ռեժիսոր, գրող, շարգեր եւ սվիտերներ գործեք: Ձեր հոբբին աշխատավայր տարեք: Չէ՞ որ բանկային աշխատող չեք, ձեր հետաքրքրության համար ձեզ աշխատանքից չեն ազատի: Ավելի լավ է՝ թող հոբբին լիցքավորի աշխատանքային պրոցեսը, այլ ոչ թե հակառակը:

11. Ղեկավարվեք սեփական համոզմունքներով

Իսկ եթե դրանք հակասում են հաջողությանը, մտորեք, ձեզ այդքան շա՞տ է հարկավոր հաղթանակը: Անկասկած, դա օրենք չէ, այլ ըմբռնում այն բանի, ինչի մասին դյուրին է մոռանալ:

12. Համապատասխանեք իրականությանը

Գոյություն ունի բժշկություն, եւ գոյություն ունի պլաստիկ վիրաբուժություն: Եթե դուք կյանքի եք կոչում անիմաստ պատրանքները, արագորեն կձանձրանաք: Միայն նա, ով միշտ կարողանում է արդիական լինեք, իսկապես հետաքրքիր կլինի այլոց:

13. Դուք ոչինչ էլ չգիտեք

Միամտությունը հզոր գործիք է: Մեզանից շատերը ձեւացնում են, որ գիտեն ավելին, քան իրականում գիտեն: Ավելի լավ է ազնիվ լինել եւ ուշադիր լսել: Իսկ ավելի լավ է ճանաչել իսկական պրոֆեսիոնալներին եւ նրանցից գիտելիքներ, ունակություններ փոխառել: Բայց զգույշ եղեք. սովորաբար նման մարդիկ ձանձրալի են: Նրանց երեկույթի մի հրավիրեք, մի խնդրեք, որ ձեր հարսանիքի վկան լինեն:

14. Վստահեք բնազդին

Համարվում է, որ գաղափարի շուրջ աշխատելու ճիշտ միջոցը երկար մտածելն է, այն կատարելության հասցնելը, նորից ու նորից անելը: Սխալ է: Ձեր բնազդը չի սխալվում:

Պատկերացրեք, որ որոշել եք սթեյք պատրաստել: Ցանկացաք՝ արեցիք. մսի կտորը տապակված է թավայում: Իսկ հետո նաեւ՝ ջեռոցում: Դրանից հետո նաեւ միկրոալիքային վառարանում: Այնուհետեւ եւս մեկուկես ժամ խաշված է եռացրած ջրում: Դուք պատրա՞ստ եք այն ուտել: Գաղափարը պետք է թարմ լինի:

15. Ամեն ինչին իմաստ տվեք

Խոսքը ձեր ընկերության կամ ապրանքանիշի պաշտոնական դիրքորոշման մասին չէ: Կարեւոր լինելը խելամտություն է: Ամեն ինչում, ինչ անում եք, պետք է որոշակի իմաստ լինի. նրանում, թե ինչպես եք պատկերում մարդկանց, նրանում, ինչ եք ուզում նրանց ասել, ընդհանուր ուղերձում, որ ուզում եք փոխանցել: Ստեղծագործելն ու շրջապատող աշխարհի հետ շփումն անբաժանելի են: Եվ դա ժամանակի ընթացքում ես հասկանում:

 

Աղբյուրը՝ Elle.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ