Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Դիետա՝ սահմանափակ բյուջեի դեպքում

16:10, 9 մարտի

Մի քանի խորհուրդ բոլոր նրանց, ովքեր ցանկանում են մեծ ծախսեր չպահանջող դիետա պահել։

Գնեք ոչ շատ թանկ սեզոնային բանջարեղեն, օրինակ՝ կաղամբ, սոխ, գազար, ճակնդեղ, շաղգամ, վարունգ, կանաչեղեն, սխտոր, բադրիջան, բուլղարական պղպեղ, լոլիկ եւ այլն։ Դրանցից որոշները ձմռանը կարող են թանկ լինել, սակայն մյուսները կարող եք ձեզ թույլ տալ տարվա ընթացքում։ Հետաքրքիր բաղադրատոմսեր գտեք։ Թող բանջարեղենները ձեր սնվելու «գործընթացի» անքակտելի մասը կազմեն։ 

Ձմռան համար «թթու դրեք»։ Թթու կաղամբն ու վարունգները թանկ չեն, ունեն ցածր կալորեականություն եւ կազատեն ձեզ ձմեռսյին ուտեստների միօրինակությունից.

Ձմռան համար կարող եք նաեւ մրգեր ու բանջարեղեններ սառեցնել. Ելակը, հաղարջը, մորին, բալը, սալորը, ինչպես նաեւ քաղցր պղպեղը, սունկն ու կանաչեղենը շատ լավ կարող են պահպանվել սառցարանում:

Գնեք սառեցված եւ պահածոյացված բանջարեղեններ: Բացի այն, որ դրանք այնքան էլ թանկ չեն, նրանք նաեւ «գույներ» կհաղորդեն ձեր առօրյա սննդակարգին:

Ինքներդ կանաչեղեն ու բանջարեղեն աճեցրեք: Եթե փոքրիկ հողատարածք ուենք, ավելի լավ, իսկ եթե ոչ, դրանք կարող եք աճեցնել հենց պատուհանագոգին դրված ծաղկամանում:

Հաճախ գնեք բուսական սպիտակուցային մթերքներ, որոնք մի քիչ ճարպ են պարունակում: Դրանք կօգնեն նվազեցնել մսի պահանջը եւ զգալիորեն էժան են:

Կրճատեք մսե ուտեստների գործածումը՝ օրինակ՝ պաս պահելով: Որպես կանոն՝ միսը շատ ճարպ է պարունակում, ուստի՝ ունի բարձր կալորեականություն:

Հաճախ ձուկ կերեք: Ոչ թանկարժեք ձուկը եւս համեղ է ու օգտակար առողջության համար: Իսկ սեփական արգանակի մեջ պահածոյացված ձուկը շատ հարմար է, երբ պատրաստելու ժամանակ չկա:

Բոլոր մթերքները, որոնք կարելի է երկար պահել, գնեք մեծ փաթեթներով:Նման կերպ դուք գումար կխնայեք, միայն հետեւք, որ տանը միջատներ ու կրծողներ չլինեն:

Ձուն դյուրությամբ յուրացվող սպիտակուցի շատ լավ ու ոչ թնակարժեք միջոց է: Ձու կարող եք ուտել ամեն օր:

Մսե ուտեստները պատրաստեք ոչ թանկարժեք բանջարեղենների հետ միասին: Նման կերպ ուտեսին նոր համ ու հոտ կհաղորդեք:

Ոչ թանկարժեք մրգեր գնեք ու կերեք դրանք՝ կոնֆետների ու բլիթների փոխարեն: Չէ՞ որ օրական մեկ միրգ իրեն կարող է թույլ տալ մեզանից գրեթե յուրաքանչյուրը: Ընտրեք էժան խնձոր, նարինջ, բանան:

Որոշ չրեր, ընկույզներ ու արեւածաղիկներ էժան են ու սնուցիչ:

Գնեք առանց յուղայնության եւ ոչ քաղցր կաթնամթերքներ. Դրանք ցածր կալոերականություն ունեն:

Ստորեւ ներկայացնում ենք ոչ թանկարժեք մթերքների ցուցակը, որը կարող է մարդուն ապահովել բնոլոր անհրաժեշտ սնուցիչ նյութերով:

Սպիտակուցներ. միջին յուղայնության եւ առանց յուղայնության պանիրներ, ձու, ձկնեղեն, սնկեր, հավ, առանց յուղայնության ոչ թանկարժեք միս, յոգուրտ կամ կեֆիր:

Ածխաջրեր. հաց, կարտոֆիլ, մակարոնեղեն, բրինձ եւ այլն: 

Ճարպեր. բուսական յուղ, ցածր կալորեականությամբ լցոններ:

Բանջարեղեն. կաղամբ, գազար, սոխ, սխտոր, ճակնդեղ, վարունգ լոլիկ, հազար, կանաչեղեն, պղպեղ եւ այլն:

Մրգեր. խնձոր, բանան, մանդարին, նարինջ, կիտրոն, սեզոնային մրգեր ու հատապտուղներ, չրեր, ընկուզեղեն, արեւածաղիկ:

Համեմունքներ. չորացված խոտաբույսեր, արգանակի խորանարդներ, կետչուպ, սոյայի լցոն, պղպեղ, կարրի եւ այլն:

Քաղցրավենիք. մեղր, ոչ քաղցր ջեմ, տնային պայմաններում պատրաստված մուրաբա, դառը շոկոլադի մի կտոր:

 

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության