Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

Գույների ազդեցությունը գնումներ կատարելիս

19:07, 18 ապրիլի

Գույնը դիզայնի ուժեղագույն գործիքներից է, սակայն գունային լուծումները չեն կարող ունիվերսալ լինել: Տարբեր երկրների եւ մայրցամաքների բնակիչների վրա գույնը կարող է տարբեր ազդեցություն ունենալ:

Օրինակ՝ Հյուսիսային Ամերիկայի գնորդների համար գրավիչ գույնը կարող է բացարձակ անտարբեր թողնել Հնդկաստանի բնակիչներին: Ամեն դեպքում, ձեր լոգոյի, ապրանքի կամ կայք-էջի համար հարմար գույնի ընտրությունը կարող է մեծ արժեք հաղորդել ձեր արտադրանքին կամ, հակառակը, շեղել հաճախորդներին եւ փչացնել ընդհանուր տպավորությունը:

Սպառողների 87.7%-ը գույնը նշում է որպես կոնկրետ ապրանք գնելու հիմնական պատճառ:

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ մարդիկ ենթագիտակցաբար առաջին 90 վայրկյանի ընթացքում գնահատում են միջավայրը կամ ապրանքը: 62-90%-ով այդ գնահատականը հիմնվում է միայն գույնի վրա:

Եվ այսպես, ինչպես են տարբեր գույներն ազդում առցանց գնումների սիրահարների պահվածքի վրա (հետազոտությունն անցկացվել է Հյուսիսային Ամերիկայում):

Դեղին. լավատեսական եւ երիտասարդական: Սովորաբար օգտագործվում է ցուցափեղկին ուշադրություն գրավելու համար:

Կարմիր. էներգիայի գույն։ Ուժեղացնում է զարկերակը: Հաճախ օգտագործվում է զեղչերի ժամանակ:

Կապույտ. վստահության եւ անվտանգության ապշեցուցիչ արդյունք ունի: Սովորաբար օգտագործվում է բանկերի եւ բիզնեսի համար:

Կանաչ. ասոցացվում է կարողության հետ: Հաճելի է աչքի համար: Օգտագործվում է թուլանալու համար:

Նարնջագույն. ագրեսիվ: Գործողության կոչ է պարունակում՝ գրանցվել, գնել կամ վաճառել:

Վարդագույն. ռոմանտիկ եւ կանացի: Օգտագործվում է կանանց եւ երիտասարդ աղջիկների համար նախատեսված ապրանքներն առաջ մղելու համար:

Սեւ. հզոր եւ թափանցիկ: Օգտագործվում է շքեղ ապրանքներ առաջ մղելու համար:

Մանուշակագույն. օգտագործվում է հանգստացնելու եւ խաղաղեցնելու  համար: Սովորաբար օգտագործվում է գեղեցկության եւ կնճիռների դեմ պայքարի միջոցների արտադրության մեջ:

 

Աղբյուրը՝  Klubber.ua


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել