Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Մայիսյան դիետա

16:05, 1 մայիսի

Այս դիետան հիմնված է մի քանի անգամ սնվելու եւ սննդակարգում գարնանային կանաչեղեն ընդգրկելու վրա: Այսպես սնվելու դեպքում մեկ ամսվա ընթացքում հնարավոր է 7-12 կգ կորցնել:

Նախաճաշին եւ ճաշին երեք տեսակի ուտելիք է առաջարկվում, ընթրիքին՝ չորս: Ընտրեք նրանցից մեկը, հետո հերթով փոխեք մթերքները, այդ ժամանակ դիետան միօրինակ ու տանջալից չի թվա: Դիտեայի տեւողությունը երկու շաբաթ է:


Նախաճաշ
- Սեւ հացի երկու կտոր՝ կարագի բարակ շերտով
- Հացահատկի հացի երկու կտոր եւ 10 գրամ կարագ
- Հում բանջարեղեն՝ մեկ թեյի գդալ թթվասերով եւ մեկ փոքրիկ բանան

Երկրորդ նախաճաշ
Նարինջ, խնձոր կամ տանձ (երկու միրգ՝ ամեն մեկից մեկ հատ)


Ճաշ
- Խիտ շչի՝ ձվով պատրաստված թրթնջուկով եւ թթվասերով
- 300 գրամ կարտոֆիլի պյուրե՝ կարգով, հում բանջարեղեն
- 100 գրամ անյուղ միս կամ 150 գրամ հավի միս կամ 150 գրամ խաշած ձուկ ՝ հում բանջարեղենից գարնիրով: Կարելի է ավելացնել մեկ կտոր սեւ հաց:

Հետճաշիկ
- Ցանկացած բանջարեղենից աղցան (կարտոֆիլը բացառվում է )՝ ձիթայուղով կամ անյուղ թթվասերով:

Ընթիք (ժամը 6-ից ոչ ուշ)
- 50 գրամ անյուղ պանիր
- 100 գրամ անյուղ կաթնաշոռ
- մեկ խաշած ձու
- երկու խաշած կարտոֆիլ, 300 գրամ հում բանջարեղեն, մեկ կտոր սեւ հաց

Մի մոռացեք օրվա ընթացքում կանչ կամ սեւ թեյ խմել առանց շաքարի, հանքային ջուր (օրական ընդհանուր առմամբ երկու լիտր): Եւ անպայման ավելացրեք թարմ օդում զբոսանքը, դա կբարձրացնի դիետայի արդյունավետությունը:

Աղբյուրը՝ Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ