Կրքոտ պարեր՝ ձողի վրա. մոդել Բարբարա Պալվինը` Love Magazine-ի էրոտիկ օրացույցում

Ջիջի Հադիդը՝ Love Magazine–ի էրոտիկ օրացույցում

Ինչպես է Գոհար Ավետիսյանը երգում

Շպռոտը ցույց է տվել սեքսուալ կազմվածքը

Երեւանյան ազդ. ուր գնալ ու ինչ դիտել դեկտեմբերյան սառնամանիքին

Shine&Food. Մայրիկիս պատրաստած համեղ բորշչի դիետիկ այլընտրանքը

Մելանի Բին երգում է Սիրուշոյի «Վույ աման» երգը

«Թոփ մոդել ԱՊՀ 2017» մրցույթի հաղթող դարձավ Ռուսաստանի ներկայացուցիչը

Ձմեռը սիրելու 7 պատճառ

Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ ձմեռային Օլիմպիական խաղերում հայ մարզիկներին ռուսաստանցիներով փոխարինելու մասին

Doutzen Kroes by Phil Poynter #LOVEADVENT2017

Միխայիլ Գալուստյանը՝ սատանայի կերպարում, սեքս սկանդալներ եւ այլն՝ նոր Comedy Club-ում

Կարապի լճի սահադաշտը պաշտոնապես բացվեց

Կրքոտ Մեդիսոն Բիրը՝ Love Magazine-ի էրոտիկ օրացույցում

Street style Երեւանում. հայուհիների ձմեռային look-երը

Գոհար Գասպարյանը՝ «Դեպի Եվրատեսիլի» ընթացքի եւ «Մանկական Եվրատեսիլում» քվեարկության խոչընդոտների մասին

Հիասքանչ Ռիտա Օրան՝ Love Magazine-ի էրոտիկ օրացույցում

Ինչպես Ղազախստանում շնորհավորեցին Լիլիթ Հովհաննիսյանի 30-ամյակը

Ամառային արդյունավետ սննդակարգ

15:05, 31 հուլիսի

Ամառային արդյունավետ սննդակարգը խնձորի սննդակարգն է։

Այդ սննդակարգը շատ հարմար է նիհարելու համար։ Խնձորի սննդակարգը կարգավորում է նյութափոխանակությունը, օգնում պայքարել ավելորդ քաշի դեմ։ Ամենալավ տարբերակը մեկ բեռնաթափող «խնձորի օր» կազմակերպելն է։ Դա հատկապես օգտակար է աղեհամակարգի հետ խնդիրների պարագայում։ Քաշի նվազեցման համար անհրաժեշտ է շաբաթական երկու անգամ «խնձորի օր» հայտարարել։ Բացի այդ, սննդակարգն օգտակար է հիպերտոնիայով եւ աթերոսկլերոզով տառապողների համար։

Խնձորի սննդակարգը կիրառելի է մի քանի տարբերակով։

Տարբերակ 1-ին՝ օրվա ընթացքում օգտագործել միայն խնձորներ եւ մեծ քանակությամբ հեղուկ խմել։

Տարբերակ 2-րդ՝ օրվա ընթացքում ուտել մեկ ու կես կիլոգրամ խնձոր։ Եվ ոչինչ խմել չի կարելի։ Խնձորում առկա հեղուկը բավական կլինի։

Տարբերակ 3-րդ՝ խնձորի եւ կեֆիրի սննդակարգ։ Օրական 5-6 անգամ օգտագործել կես բաժակ կեֆիր եւ 1 խնձոր։

Տարբերակ 4-րդը թերեւս ամենաբարդ տարբերակն է։ Խնձորների քանակը փոխփոխվում է վեց օրվա ընթացքում ամեն օր։ Այսպես, 1-ին օր՝ 1կգ խնձոր, 2-րդ օր՝ 1.5 կգ, 3-րդ օր՝ 2 կգ, 4-րդ օր՝ 2 կգ, 5-րդ օր՝ 1.5 կգ, 6-րդ օր՝ 1 կգ։ Կարելի է խմել կանաչ թեյ, ուտել սեւ չորահաց։

Խնձորի սննդակարգը շատ օգտակար է նաեւ ծխելը թողած մարդկանց համար։ Այն պետք է կիրառել 3 օրում։ Բացի խնձորներից, կարելի է նաեւ կանաչ թեյ խմել։

Աղբյուրը՝  zhenskoe-mnenie.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ դերասանը
Սոս Ջանիբեկյան
Խորեն Լեւոնյան
Ավո Խալաթյան
Գագիկ Մկրտչյան (Tatoo Art)
Հայկ Աֆրիկյան