Ինչպե՞ս են քաղցր բամբակ պատրաստում Երեւանում

Հայ երիտասարդների էքստրեմալ ժամանցը՝ Հյուսիսային պողոտայում

Ինչպե՞ս են Դոնալդ եւ Մելանյա Թրամփները հետեւել արեւի խավարմանը

Հայուհու ելույթը՝ ֆրանսիական «Voice»-ում

«Միայն ձեւացնելով, թե ապրում ենք, մենք չենք ապրում». Սերժ Թանկյանը նշում է ծննդյան 50-ամյակը

Խորովածի համահայկական 9-րդ փառատոնը՝ Ախթալայում

Shine&Food. Խորոված ձուկ՝ հայրիկի բաղադրատոմսով

Գարեջրի 4-րդ փառատոնը՝ Երեւանում

Ինչպես է Ժաննա Բուտուլյանը զվարճանում լողավազանում

Եվա Ռիվասը մերկ կատարում է Jah Khalib-ի երգը

Լուսանկարի համաշխարհային օրվան ընդառաջ․ Համաշխարհային աստղերը՝ NEWS.am-ի լուսանկարչի օբյեկտիվում

Չինացի բլոգերը երգում է Միհրան Ծառուկյանի «Գնա, գնա» հիթը

Նկարում ենք Քիմ Քարդաշյանին. հայ նկարչուհու փորձարկումը՝

Մերի Մակարյանի 32-ամյակն ԱՄՆ-ում

Despacito-ն՝ երեւանցիների կատարմամբ. NEWS.am STYLE-ի երաժշտական ֆլեշմոբը

«Իմ մասնակցությամբ ֆիլմերը դիտելիս քնում եմ». Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 74 տարեկան

Քլոե Քարդաշյանի զուգընկերը նրան Հայաստանի զինանշանով ոսկե կախազարդ է նվիրել

Պուշկին փողոցի վտանգված շենքերը

Ամառային արդյունավետ սննդակարգ

15:05, 31 հուլիսի

Ամառային արդյունավետ սննդակարգը խնձորի սննդակարգն է։

Այդ սննդակարգը շատ հարմար է նիհարելու համար։ Խնձորի սննդակարգը կարգավորում է նյութափոխանակությունը, օգնում պայքարել ավելորդ քաշի դեմ։ Ամենալավ տարբերակը մեկ բեռնաթափող «խնձորի օր» կազմակերպելն է։ Դա հատկապես օգտակար է աղեհամակարգի հետ խնդիրների պարագայում։ Քաշի նվազեցման համար անհրաժեշտ է շաբաթական երկու անգամ «խնձորի օր» հայտարարել։ Բացի այդ, սննդակարգն օգտակար է հիպերտոնիայով եւ աթերոսկլերոզով տառապողների համար։

Խնձորի սննդակարգը կիրառելի է մի քանի տարբերակով։

Տարբերակ 1-ին՝ օրվա ընթացքում օգտագործել միայն խնձորներ եւ մեծ քանակությամբ հեղուկ խմել։

Տարբերակ 2-րդ՝ օրվա ընթացքում ուտել մեկ ու կես կիլոգրամ խնձոր։ Եվ ոչինչ խմել չի կարելի։ Խնձորում առկա հեղուկը բավական կլինի։

Տարբերակ 3-րդ՝ խնձորի եւ կեֆիրի սննդակարգ։ Օրական 5-6 անգամ օգտագործել կես բաժակ կեֆիր եւ 1 խնձոր։

Տարբերակ 4-րդը թերեւս ամենաբարդ տարբերակն է։ Խնձորների քանակը փոխփոխվում է վեց օրվա ընթացքում ամեն օր։ Այսպես, 1-ին օր՝ 1կգ խնձոր, 2-րդ օր՝ 1.5 կգ, 3-րդ օր՝ 2 կգ, 4-րդ օր՝ 2 կգ, 5-րդ օր՝ 1.5 կգ, 6-րդ օր՝ 1 կգ։ Կարելի է խմել կանաչ թեյ, ուտել սեւ չորահաց։

Խնձորի սննդակարգը շատ օգտակար է նաեւ ծխելը թողած մարդկանց համար։ Այն պետք է կիրառել 3 օրում։ Բացի խնձորներից, կարելի է նաեւ կանաչ թեյ խմել։

Աղբյուրը՝  zhenskoe-mnenie.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ինչ երաժշտություն եք նախընտրում
Ռեփ
Ջազ
Դասական
Ռոք
Էթնո