Սերժ Թանկյանը Երեւանում ներկա գտնվեց իր հեղինակած «Օրկա» սիմֆոնիայի փորձին

15 ոճային լուք Նազենի Հովհաննիսյանից, որոնք յուրաքանչյուր աղջիկ կարող է կրկնել

Street Style Երեւանում․ ուսանողուհիների աշնանային look-երը

Երեւանյան ազդ. ուր գնալ այս շաբաթ

Shine&Food. Յուրահատուկ ուտեստ, որից մի պատառ անգամ չի մնա

Իվետա Մուկուչյանի անակնկալ ելույթը՝ «Հայաստանի Ձայն»-ում

Սոֆի Մխեյանը, Էրիկը, Միհրան Ծառուկյանը, Հայկոն եւ այլք՝ Երեւանի տոնին նվիրված համերգին

Fan Attack. Լիա Զախարյան VS երկրպագուներ

Կովկասցիները, աղջիկներին սիրահետելը եւ խաղատների հանդեպ կիրքը՝ նոր Comedy Club-ում

Միշել Մստոյանը հրաշալի հանդես եկավ «Գոլոս»-ում եւ անցավ հաջորդ փուլ

Զաալի Սարկիսյանն իր ձայնով ռուսական «Գոլոս»-ում գրավել է Ալեքսանդր Գրադսկիին

15 ոճային լուք Քլոե Քարդաշյանից, որոնք յուրաքանչյուր հայ աղջիկ կարող է կրկնել

Գայանե Ասլամազյանը դարձավ 41 տարեկան

Սեքսուալ տոպով Շուշան Երիցյանն իր 25-ամյակի խնջույքին

Ջոն Մալկովիչն այցելել է «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոն

Դուդուկի վարպետը. Ջիվան Գասպարյանը նշում է ծննդյան 89-ամյակը

Սերժ Թանկյանը բարձր տրամադրությամբ ժամանեց Երեւան

Ջոն Մալկովիչը բացեց Արամ Խաչատրյանի անվան 5-րդ փառատոնը

Ամառային արդյունավետ սննդակարգ

15:05, 31 հուլիսի

Ամառային արդյունավետ սննդակարգը խնձորի սննդակարգն է։

Այդ սննդակարգը շատ հարմար է նիհարելու համար։ Խնձորի սննդակարգը կարգավորում է նյութափոխանակությունը, օգնում պայքարել ավելորդ քաշի դեմ։ Ամենալավ տարբերակը մեկ բեռնաթափող «խնձորի օր» կազմակերպելն է։ Դա հատկապես օգտակար է աղեհամակարգի հետ խնդիրների պարագայում։ Քաշի նվազեցման համար անհրաժեշտ է շաբաթական երկու անգամ «խնձորի օր» հայտարարել։ Բացի այդ, սննդակարգն օգտակար է հիպերտոնիայով եւ աթերոսկլերոզով տառապողների համար։

Խնձորի սննդակարգը կիրառելի է մի քանի տարբերակով։

Տարբերակ 1-ին՝ օրվա ընթացքում օգտագործել միայն խնձորներ եւ մեծ քանակությամբ հեղուկ խմել։

Տարբերակ 2-րդ՝ օրվա ընթացքում ուտել մեկ ու կես կիլոգրամ խնձոր։ Եվ ոչինչ խմել չի կարելի։ Խնձորում առկա հեղուկը բավական կլինի։

Տարբերակ 3-րդ՝ խնձորի եւ կեֆիրի սննդակարգ։ Օրական 5-6 անգամ օգտագործել կես բաժակ կեֆիր եւ 1 խնձոր։

Տարբերակ 4-րդը թերեւս ամենաբարդ տարբերակն է։ Խնձորների քանակը փոխփոխվում է վեց օրվա ընթացքում ամեն օր։ Այսպես, 1-ին օր՝ 1կգ խնձոր, 2-րդ օր՝ 1.5 կգ, 3-րդ օր՝ 2 կգ, 4-րդ օր՝ 2 կգ, 5-րդ օր՝ 1.5 կգ, 6-րդ օր՝ 1 կգ։ Կարելի է խմել կանաչ թեյ, ուտել սեւ չորահաց։

Խնձորի սննդակարգը շատ օգտակար է նաեւ ծխելը թողած մարդկանց համար։ Այն պետք է կիրառել 3 օրում։ Բացի խնձորներից, կարելի է նաեւ կանաչ թեյ խմել։

Աղբյուրը՝  zhenskoe-mnenie.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ հայ դերասանուհին
Անի Երանյան
Տաթեւ Սարգսյան (Բոնյա Բրիտ)
Մերի Մակարյան
Նարիա Մովսիսյան
Գայանե Ասլամազյան