Գինու ճշմարտությունը. Wine story՝ Թեւան Պողոսյանի հետ

«3 նամակ Բելլայից». նոր հեռուստասերիալ սիրային պատմության եւ անարդարության մասին (BACKSTAGE)

ՀԱՐՑՈՒՄ. քաղաքացիները՝ «Եվրատեսիլ»–ում Brunette-ի մասնակցության մասին

«Չես խաբի մարդկանց, երբ քո աչքերը մեկի համար փայլում են». Մհեր Բաղդասարյանը իր զգացմունքների մասին և ոչ միայն

«Հայ երգիչ»-ի հաղթող Սաթենիկ Սահակյանը և Նաիրա Գյուրջինյանը խոսել են նախագծի մանրամասներից

Դերասան Վարդան Քոչարյանը` 2023-ի իր երազանքների ու նպատակների մասին

«2023-ին պատրաստվում ենք օրինականացնել մեր հարաբերությունները». Գևորգ և Քրիստինա

«Ծնողներիս մահից հետո Ամանորն ինձ համար տխուր է անցնում». Դիանա Տոռես

Որոնք են 2023 թվականի նորաձև սանրվածքներն ու երանգները. խորհուրդներ վարսահարդարներ Բարիս Միքայելյանից ու Նարեկ Արմենյանից

Դալիթայի ամանորյա շնորհավորանքը

Գրիգոր Կյոկչյանը` դեկտեմբերի 5-ին կայանալիք միջոցառման մանրամասների ու Նարեի տրամադրվածության մասին

Ջեքսոնի, Լոպեսի, Բեյոնսեի հետ աշխատած հայտնի դիզայներ Ջեյկոբ Մեյերի շքեղ ցուցադրությունը Երեւանում

«Բլբուլյաններ 3». 3 անգամ ավելի ծիծաղելի սիթքոմը մեկնարկում է

#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Ինչպե՞ս սնվել Ամանորին, որպեսզի ավելորդ քաշ չհավաքեք

19:19, 1 հունվարի

Մենք անհամբերությամբ սպասում ենք տոներին, որպեսզի մեզ սովորականից մի փոքր ավելին թույլ տանք։ Սակայն, ինչպե՞ս վայելել ուտեստները, աղցաններն ու քաղցրվենիքները եւ միեւնույն ժամանակ չվնասել առողջությունը։

Ամեն ինչ, սակայն ոչ միանգամից

Երբ սեղանին առկա են բազմազան համեղ ուտեստներ դժվար է միանգամից «չհարձակվել», սակայն, ափսեի մեջ հարկավոր է յուրաքանչյուր ուտեստից լցնել քիչ չափաբաժնով, որպեսզի ստամոքսում ծանրություն չզգաք։ պատկերացնենք, որ մի քանի գդալ մայրաքաղաքային, կեսարի փոխարեն մենք սահմանափակվենք յուրաքանչյուրից մի գդալ, ահա այդ դեպքում կստացվի ադեկվատ տոնական ընթրիք, որը չի նվասի Ձեր կառուցվածքին։

Ջուր շատ օգտագործեք

Մինչ սեղանին մոտենալը անհրաժեշտ է խմել մեկ բաժակ ջուր, որպեսզի լավացնեք նյութափոխանակությունը։ Շատ կարեւոր է, որպեսզի ջուր չօգտագործեք ուտելու ժամանակ, հատկապես, խոսքը վերաբերում է գազավորված ըմպելիքներին եւ հյութերին։ Եթե դուք ծարավ եք, ապա մեկ կում մաքուր ջուր ըմպեք։

Սովորեք համադրել ուտելիքները

Փորձեք չխառնել ինչ պատահի, այլ կենտրոնացեք բանջարեղենի եւ սպիտակուցների վրա։ Ընթրիքից անմիջապես հետո չի կարելի օգտագործել միրգ եւ քաղցրավենիք, քանի որ այլ ուտեստների հետ համադրելուց դրանք համապատասխան ձեւով չեն մարսվում։

Դեսերտից առաջ արժե գոնե 2-3 ժամ ընդմիջում տալ։

Աղբյուրը՝  Bazaar


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ