Հայտնի երգիչների մասնակցությամբ համերգային ծրագիր, խաղարկություն, նվերներ եւ հյուրասիրություն՝ «Երեւան Մոլ»-ը երեկ՝փետրվարի 21-ին, իր հաճախորդների համար նախատեսված մի շարք անակնկալներով տոնեց 5-րդ տարեդարձը: Համերգային ծրագրի ընթացքում ելույթ ունեցան Ավագյան Միշը, Անուշիկ Ալավերդյանը, Միքայել Ոսկանյանն ու Աղվան Պապոյանը: Համերգի ընթացքում եղավ նաեւ 5 հատ 500 000 ՀՀ դրամ արժողությամբ նվեր քարտերի խաղակություն:
Իր ստեղծման կարճ ժամանակահատվածում առեւտրաժամանցային կենտրոնը նպաստել է Հայաստանում շոփինգի մշակույթի ձեւավորման եւ ներկայացրել ոլորտում եզակի համարվող ծառայություններ՝ փոխելով հասարակության՝շոփինգի հանդեպ ունեցած կարծրատիպային մոտեցումները:
«Մենք ունենք հստակ եւ հաստատուն քայլերով առաջ գնալու մեր ցուցանիշները: 2014 թ-ին բացվելով որպես պարզապես առեւտրի կենտրոն՝մենք տարեցտարի բացեցինք բոլոր այն բաղկացուցիչները, որոնք մեզ դարձնում են առեւտրաժամանցային համալիր. դրանք են՝ մեր զվարճանքի կենտրոնը՝ «Նավապետ Քիդ»-ի գանձերի կղզին եւ ամենաբարձր որակի պատկեր եւ ձայն ապահովող «Կինո Պարկ» 4K կինոթատրոնը, երկարատեւ բանակցությունների արդյունքում հայկական շուկա մուտք գործած ֆրանսիական հայտնի սուպերմարկետների ցանցը՝ «Քարֆուրը», «Երեւան Գելըրի» նոր առեւտրաժամանցային կոնցեպտը, որն իրենից ներկայացնում է հին Երեւանի կոլորիտային փողոց, որտեղ ճարտարապետական եւ դիզայներական լուծումները խորհրդանշում են մայրաքաղաքի ջերմ մթնոլորտը, մեծ էքսքլյուզիվ բրենդային խանութներ, որոնք դեռ բացվելու են:
Այս տարի էլ առանձնանալու ենք մեր ծառայություններով՝ որակյալ, էքսքլուզիվ եւ հարմարավետ, որովհետեւ ի տարբերություն մնացած մոլերի, որոնք առաջարկում են միայն առեւտուր եւ ժամանց՝ մենք նաեւ առաջարկում ենք ծառայություններ, որոնք հեշտացնում են առեւտրաժամանցային ոլորտը՝ մեքենայի կայանման Valet Parking եւ առաքման ու անձնական ոճաբանի ծառայությունները. մի խոսքով՝ 2018-ին որդեգրած սկզբունքները շարունակվելու են նաեւ 2019-ին: Մենք ֆիքսում ենք եւ կարեւորում, որ մեր ացելուն, պարզապես մեր գնորդը չէ: Մեր այս տարվա ասելիքը հենց սա է»,-ասում է «Երևան Մոլ»-ի մարքեթինգի տնօրեն Շուշան Ավագիմյանը:
Մոլում ներկայացված են ավելի քան 150 բրենդային խանութներ՝ ներառյալ տարածաշրջանում ամենամեծ ZARA HOME եւ Mango Man բրենդները: Շատ շուտով հաճախորդները կարող են նաեւ գնումներ կատարել իտալական Intimissi եւ Calzedonia բրենդներից: LC Waikiki բրենդը եւս առաջիկայում կներկայացվի «ԵրեւանՄոլ»-ում:
Իսկ, թե ինչպես է անցել «Երեւան Մոլի» 5-ամյակին նվիրված տոնական միջոցառումը՝ դիտեք մեր ֆոտոռեպորտաժում:
Սյունե Առաքելյան
Լուսանկարները՝ Արսեն Սարգսյանի
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
21:16, 26 ապրիլի
Burj Al Arab-ը եւ Atlantis, The Palm-ը համարվել են աշխարհի «ամենաինստագրամյան» հյուրանոցները20:15, 26 ապրիլի
Տիտանիկի ամենահարուստ ուղեւորի մարմնից հայտնաբերված գրպանի ոսկե ժամացույցն աճուրդի է հանվել19:23, 26 ապրիլի
Montegrappa-ի նոր գրիչը նվիրված է Ֆրանկենշտեյնին16:21, 26 ապրիլի
Մայամիի սեքսի թանգարանում բացվել է Հաջիմե Սորայամայի Desire Machines ցուցահանդեսը15:19, 26 ապրիլի
Սուպերմոդել Ժիզել Բունդխենը ոստիկանի հետ զրույցի ժամանակ արտասվել է14:11, 26 ապրիլի
Ջիմմի Քիմելը ծաղրել է Քանյե Ուեսթի՝ պոռնո հարթակ բացելու ծրագրերը13:31, 26 ապրիլի
Քանյե Ուեսթի նախկին ընկերուհին՝ Ջուլիա Ֆոքսը, խոստովանել է, որ ռեփերի հետ իր սիրավեպն իր բերանում «թթու հետհամ» է թողել12:20, 26 ապրիլի
Քայլի Ջենները հղի չէ Թիմոթի Շալամեից՝ չնայած սոցիալական ցանցերում տարածված լուրերին11:16, 26 ապրիլի
Սալմա Հայեկը կիսվել է իր եւ Ֆրանսուա-Անրի Պինոյի հարսանիքի ֆոտոշարքով10:18, 26 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ չի դիտել իր մասնակցությամբ «Ամերիկյան սարսափ պատմություն»-ը09:00, 26 ապրիլի
ԱՊՐԻԼԻ 26-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը