Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

Ճանապարհորդի գրառումները. գնումներ Իտալիայում (մաս II)

22:19, 20 հուլիսի

Saldi-ն (սեզոնային զեղչեր) ե՛ւ զբոսաշրջիկների, ե՛ւ հենց իտալացիների սիրելի բառն է: Զեղչերը սովորաբար տեւում են հուլիսի կեսից մինչեւ սեպտեմբերի կեսը, իսկ հետո՝ ծննդյան տոներից մինչեւ մարտի սկիզբ: Զբոսաշրջիկներն առանց դժվարության կարող են նկատել հսկայական գովազդային եւ տեղեկատվական պաստառները: Իսկ ահա թանկարժեք եւ դիզայներական հագուստի խանութները, որպես կանոն, նման վահանակներ չեն փակցնում. նրանք այդ համարում են անպատվաբեր: Նրանց կարծիքով, Saldi ցուցանակի ներքո թաքնված է անպետք, հնացած ապրանք, այդ պատճառով նման խանութները հպարտորեն պահպանում են իրենց ապրանքանիշի պատիվը:

Գարնանային եւ ամառային զեղչերի շրջանում Իտալիա զբոսաշրջիկներ են գալիս ամբողջ աշխարհից՝ հույս ունենալով իջեցված գներով հրաշալի իրեր գնել: Այդ շրջանում հյուրանոցների մեծ մասը լիքն են, եւ կացարան գտնելն այնքան էլ դյուրին չէ: Գները նույնպես այդ ընթացքում կտրուկ բարձրանում են: Դրա համար հարկավոր է համար պատվիրել նախապես՝ 2-3 ամիս շուտ:

Կան հյուրանոցներ, որտեղ առաջարկում են ուղեկցորդի ծառայություններ՝ քաղաքի տեսարժան վայրերում, նաեւ՝ խանութներով եւ առեւտրային համալիրներով շրջելու համար: Այդ ծառայությունները երբեմն ներառվում են հյուրանոցի համարի արժեքի մեջ:

Ամենից հաճախ զբոսաշրջիկներն այցելում են գնումների առումով ավանդական իտալական քաղաքներ. Ֆլորենցիա, Հռոմ եւ Միլան: Այս քաղաքներն առեւտրային խոշոր կենտրոնների, բնականաբար՝ նաեւ առաջարկվող ապրանքների տեսականու առաջատարներն են: Դա, սակայն, չի նշանակում, որ այլ քաղաքներում չեք կարող գտնել ձեզ հարկավոր իրերը:

Շարունակությունը՝ հաջորդիվ…


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում








@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ