Brand Finance խորհրդատվական ընկերությունն ամեն տարի կազմում է ամենաթանկ ապրանքանիշերի ցանկը՝ հիմնվելով ֆինանսական ցուցանիշների, մարկետինգային ներդրումների, ապրանքանիշի հայտնիության եւ անձնակազմի բավարարվածության վրա, գրում է Blueprint-ը։
Nike-ն այդ ցանկը գլխավորել է այդ ցանկը վեցերորդ տարին շարունակ։ Սակայն կորոնավիրուսի համավարակի հետեւանքով ամբողջ աշխարհում խանութների փակման հետ կապված Nike-ի արժեքը կարող է ընկնել 20 տոկսով։ 5 ամենաթանկարժեք ապրանքանիշերի ցանկում են հայտնվել նաեւ Gucci-ն, adidas-ը, Louis Vuitton-ը եւ Сartier-ը։ Apparel 50 ամբողջական հաշվետվությունը կարելի է դիտել այստեղ։
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը