«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Johnson & Johnson-ը վաճառքից կհանի մաշկն ավելի բաց դարձնելու համար նախատեսված միջոցները

14:51, 22 հունիսի

Ամերիկյան Johnson & Johnson (SPB: JNJ) ընկերությունը հայտարարարել է մաշկի մուգ կետերը բացացնելու նպատակով նախատեսված միջոցների վաճառքի դադարեցման մասին, հայտնում է The New York Times-ը։

Արտադրողը որոշումը պարզաբանել է այն հանգամանքով, որ վերջին մի քանի շաբաթների ընթացքում քննարկումները ցույց են տվել, որ Neutrogena и Clean & Clear որոշ ապրանքների անվանումն ու նկարագրությունը մաշկի բաց տոնը ներկայացնում են որպես առավել շահեկան ի համեմատություն բնականի։ Պարզվել է նաեւ, որ որոշ գնորդներ միջոցները ձեռք են բերել՝ մաշկն ընդհանուր առմամբ ավելի բաց դարձնելու համար։

Հաղորդվում է, որ մաշկի բացացման համար Clean & Clear միջոցներն ԱՄՆ-ում վաճառքի չեն եղել, սակայն հասանելի են եղել Հնդկաստանի ու Մերձավոր Արեւելքի խանութներում։

Ռասիզմի դեմ շարժման ֆոնին, որն ընդգրկել է աշխարհի շատ երկրներ, ընկերությունները սկսել են փոխել իրենց քաղաքականությունը։ Մասնավորապես, ավելի վաղ հայտնի է դարձել, որ Mars կորպորացիան, որին պատկանում է Uncle Ben's ընկերությունը, որոշել է լոգոտիպից հանել աֆրոամերիացու դիմանկարը։ PepsiCo-ն եւս ծրագրում է փոխել Aunt Jemima ապրանքանիշի՝ աֆրոամերիկուհու լուսանկարով լոգոտիպը։

Աղբյուրը՝ Interfax


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել