1. Ժարգոն
Երբ սովորական խոսքերն արտաբերվում են նոր իմաստով, որպեսզի խոսքն ավելի «բիզնեսային» հնչի: Օրինակ. «Աստվածաշնչայինների օգնությամբ մենք դիմում ենք ապրանքանիշի փաստաբաններին, որպեսզի երկխոսության մեջ ազդեցության լծակներ գտնենք…»: Միաժամանակ բիզնես-սլենգի սիրահարները հազվադեպ են մտածում, թե արդյոք շրջապատողները հասկանում են իրենց, իսկ ոմանք նաեւ քննադատող տեսքով աչքերն են պտտում, երբ ինչ-որ մեկը նորից հարցնում է, թե խոսքն ինչի մասին է:
Ինչպես շտկել. բառերն օգտագործեք նրանց բառացի նշանակությամբ: Այդպես դուք պրոֆեսիոնալի տեսք կունենաք, ոչ թե հումորային մուլտֆիլմի հերոսի: Օրինակ. «Մենք հաճախորդների հետ շփվում ենք, որպեսզի ի հայտ բերենք…»
2. Կլիշե
Դրանք փոխաբերություններ են, որոնք այնքան հաճախ են օգտագործվում, որ դրանցից բոլոր հյութերը քամվել են: Օրինակ, անգլերենում «out-of-the-box thinking» արտահայտություն կա: Բառացիորեն «մտածել արկղից դուրս», այսինքն՝ «ոչ շաբլոնային մտածողություն»: Կամ էլ անգլերեն «hitting one out of the ballpark» արտահայտությունը: Իմաստը՝ «թիրախին խփել»: Կլիշեները ոչ միայն չարչրկված են հնչում, այլեւ ցույց են տալիս լսողի հանդեպ ձեր հարգանքի բացակայությունը: Հակառակ դեպքում դուք կխուսափեիք այդ նավթալինային ֆրազներից:
Ինչպես շտկել. ամբողջությամբ հրաժարվեք փոխաբերություններից կամ էլ թարմ մի բան օգտագործեք: Եթե բոլորովին չեք կարող առանց փոխաբերությունների, դրանք պակաս «կլիշեանման» դարձրեք: Ավելի վատ միջոց է փոխաբերությանը մի փոքր հեգնանք ավելացնելը` դրան նոր բառ ավելացնելով: Օրինակ՝ «խփել տխրահռչակ թիրախին»:
3. Բազմաբառություն
Երբ դուք բարձրագոչ բառեր եք օգտագործում կարճ եւ տարածված բառերի փոխարեն, դա լսողի մոտ ձեր մասին տպավորություն է ստեղծում որպես ճոռոմ մարդու: Օրինակ, «ռազմավարական հնարավորությունների եւ մարտավարական մոտեցումների որոշումը»: Կարճ ասած` «պլանավորում»: Կամ էլ «տեղեկատվահաղորդակցական ենթակառուցվածքի իմպլեմենտացիա անել»: Կարճ ասած` «անլար ցանց ստեղծել»: Բարձրագոչ խոսքերը խոսքին ծավալ են հաղորդում, բայց զրկում են հստակությունից:
Ինչպես շտկել. հիմնական խնդիրն այն է, որ մարդը գերագնահատում է բիզնեսի կամ իր աշխատանքի կարեւորությունը կամ տպավորիչ լինելը: Որոշում` ավելի համեստ լինել: Դուք հրթիռ չեք կառուցում, ոչ էլ գլխուղեղի վիրահատություն եք կատարում: Բիզնեսն այն տեղն է, որտեղ գնահատվում է ըստ էության ուղղակի զրույցը:
Աղբյուրը` Kleo
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
23:16, 25 ապրիլի
Miu Miu-ն դարձել է մոլորակի ամենահայտնի ապրանքանիշը22:19, 25 ապրիլի
Առնոլդ Շվարցենեգերը` Սիլվեստր Ստալոնեի յուրահատուկ ոճի որոշ նրբությունների մասին21:31, 25 ապրիլի
LVMH-ն ավելի շատ դիզայներական ապրանքներ է արտահանում, քան Ֆրանսիան՝ գինի20:20, 25 ապրիլի
Մարկ Ցուկերբերգն ապացուցում է, որ մորուքով տղամարդիկ ավելի գրավիչ են19:27, 25 ապրիլի
Ասիայի ամենահարուստ մարդու որդին շրջում է 1 միլիոն դոլար արժողությամբ Ferrari-ով՝ անվտանգության շարասյան ուղեկցությամբ16:36, 25 ապրիլի
Գուստավ Կլիմտի՝ 100 տարի կորած համարվող նկարն աճուրդում վաճառվել է 30 միլիոն եվրոյով15:22, 25 ապրիլի
Ջենիֆեր Լոպեսը ցուցադրել է Hermes-ի հազվագյուտ Birkin պայուսակը, որն արժե ավելի քան 400,000 դոլար15:05, 25 ապրիլի
Ջազի միջազգային օրը՝ Երեւանում14:55, 25 ապրիլի
Էդի Մերֆիի առաջիկա ֆիլմերից մեկը հետաքննության կենտրոնում է հայտնվել նկարահանման հրապարակում տեղի ունեցած խնդիրների պատճառով14:36, 25 ապրիլի
Իրինա Շեյքը նոր տղամարդ է փնտրում13:15, 25 ապրիլի
Լիլիթ Հովհաննիսյանը հայտնել է, որ իր վերջին տեսահոլովակի զգեստն ինքն է հեղինակել (ֆոտո)12:41, 25 ապրիլի
Քիմ Քարդաշյանը խոստովանել է, որ իր մասին որոշ լուրեր իրականում համապատասխանում են իրականությանը