Բլոգ Լի. Հաղարծինի վանք

Հայկական դրոշով Քայլի Ջենները, շիկահեր Անի Երանյանն ու երեւանյան գարեջուրը. շաբաթվա ամփոփումը՝ NEWS.am STYLE-ում (տեսանյութ)

Գարեջրի 5-րդ հոբելյանական փառատոնը՝ Երեւանում (ֆոտո/վիդեո)

Այսօր ծնվել է Պատրիկ Սուեյզին. կյանքից վաղաժամ հեռացած դերասանի մասնակությամբ 5 ֆիլմ, որոնք առաջարկում ենք դիտել

POPcorn blog. 10 ամենաշատ հետեւողն ունեցող հայերն Ինսթագրամում

Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 75 տարեկան

Շոն Պենը նշում է 58-ամյակը

Forbes-ը ներկայացրել է 2018 թվականի ամենաբարձր վարձատրվող դերասանուհիների վարկանիշը

Մադոննան դարձավ 60 տարեկան

Կրքոտ VARDA-յի նոր տեսանյութը

PROFFY. Մի քանի ժամով` կոշկակար

Ամուսնության առաջարկություն՝ Ջուսին, շոկային կերպար Բրիթնիից, մերկ լուսանկար Լիլի Մորտոյից. շաբաթվա ամփոփումը՝ NEWS.am STYLE-ում

Shine&Food: Պարզիր՝ սունկ ուտելուց հետո չթունավորվելու ի՞նչ շանս ունես

Բլոգ Լի. Գառնու տաճարը, Գեղարդի վանքը, Քարերի սիմֆոնիան ու Կոտայքի այլ գողտրիկ անկյունները

POPcorn blog. 10 հայ բլոգեր, որոնց արժե հետեւել համացանցում

Դասթին Հոֆմանը նշում է 81-ամյակը

PROFFY. Կենդանաբանական այգու աշխատակից

Բլոգ Լի. Երեւանյան տրանսպորտը՝ զբոսաշրջիկների աչքերով

Ինչպե՞ս է ուղեղն իրեն դրսեւորում գնումներ կատարելիս

20:12, 21 նոյեմբերի

Մեծ Բրիտանիայում Բանգորի համալսարանի մասնագետները փորձելու են բացահայտել, թե գնումների ժամանակ ինչ է կատարվում մարդու ուղեղում: Ըստ BBC-ի, դրանում նրանց օգնելու է ՄՌՏ-սքանավորումը: Կամավորների խմբին առաջարկելու են վիրտուալ զբոսանք խանութներում եւ 80 ֆունտ: Նրանց հնարավորություն է տրվելու ընտրել զեղչված եւ սովորական գնով ապրանքներ: Գիտնականները վերլուծելու են գնումների ժամանակ ուղեղի ռացիոնալ եւ էմոցիոնալ աշխատանքը: Ուսումնասիրությունն անցկացվելու է շոփինգ-փորձագետների, խոշորագույն երեք խանութի եւ առողջապահական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:

Տվյալներ կան, որ մեծ ծավալով տեղեկություն ստանալու դեպքում ուղեղը սկսում է իրեն անտրամաբանական դրսեւորել: Հաճախ նման բան տեղի է ունենում խանութում:

 

Կամավորների 20%-ն ավելի հաճախ ընտրում է հատուկ առաջարկով ապրանքներ, նույնիսկ եթե դրանց գինը բարձրացված է: Այդ հայտնի փաստ է: Փորձագետների խոսքով, սպառողներն իրենց ռացիոնալ են պահում միայն գնումների առաջին 23 րոպեի ընթացքում, իսկ հետո «միանում է» ուղեղի այն հատվածը, որը պատասխանատու է էմոցիաների համար: Արդյունքում փողի նշանակությունը նվազում է, մարդը սկսում է հանպատրաստից որոշումներ կայացնել:

Իսկ արդեն 40 րոպե անց ուղեղը հոգնում է, եւ նրա աշխատանքի արդյունավետությունը, բնականաբար, ընկնում: Այդ ժամանակ ռացիոնալ սկիզբն ամբողջությամբ տրվում է զգացմունքներին: Այս գործընթացի իրական իմաստը բացահայտելուն կօգնի ՄՌՏ-սքանավորումը, որի արդյունքներին էլ գիտնականները սպասում են: Դրանք, ամենայն հավանականությամբ, պարզ կդառնան առաջիկայում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության