Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Տիհանա Vibes. մի քանի շոթ ու դեսից–դենից զրույց Վաչե Երիցյանի հետ

POP NEWS. Շաբաթվա իրադարձությունները` մեկ տողով

«Բարի օր»՝ տաքսիստ Հենդոյի հետ. Մհեր Մխիթարյանի հայտնի կերպարի մասին ֆիլմի պրեմիերան ու կարմիր գորգը

Տիհանա Vibes. Ո՞վ է Նեմրայում ամենաcute-ն ու ամենաsexy-ն

Տիհանա Vibes Արսեն Գրիգորյանի հետ. Ընկերուհի չունեմ, ժամանակ չունեմ

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք կկարողանայի՞ք պատասխանել այս հարցերին

Pop NEWS. Շաբաթվա ամենաքննարկված իրադարձությունները

Սիրո տոնը՝ Սիրուշոյի հետ. բացառիկ կադրեր՝ երգչուհու համերգից, որի տոմսերն անմիջապես սպառվել էին

Տիհանա Vibes. փեսացուն հյուսիսից եւ Տրնդեզի խարույկի բոցերը

Kinodaran-ի՝ մեծ աղմուկ հանած «Սուրբը» սերիալը նոր իրականություն է սահմանում Հայաստանում

«2024-ին, վերջապես, կամուսնանանք». Գևորգ Մկրտչյան

Ինչպե՞ս է ուղեղն իրեն դրսեւորում գնումներ կատարելիս

20:12, 21 նոյեմբերի

Մեծ Բրիտանիայում Բանգորի համալսարանի մասնագետները փորձելու են բացահայտել, թե գնումների ժամանակ ինչ է կատարվում մարդու ուղեղում: Ըստ BBC-ի, դրանում նրանց օգնելու է ՄՌՏ-սքանավորումը: Կամավորների խմբին առաջարկելու են վիրտուալ զբոսանք խանութներում եւ 80 ֆունտ: Նրանց հնարավորություն է տրվելու ընտրել զեղչված եւ սովորական գնով ապրանքներ: Գիտնականները վերլուծելու են գնումների ժամանակ ուղեղի ռացիոնալ եւ էմոցիոնալ աշխատանքը: Ուսումնասիրությունն անցկացվելու է շոփինգ-փորձագետների, խոշորագույն երեք խանութի եւ առողջապահական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:

Տվյալներ կան, որ մեծ ծավալով տեղեկություն ստանալու դեպքում ուղեղը սկսում է իրեն անտրամաբանական դրսեւորել: Հաճախ նման բան տեղի է ունենում խանութում:

 

Կամավորների 20%-ն ավելի հաճախ ընտրում է հատուկ առաջարկով ապրանքներ, նույնիսկ եթե դրանց գինը բարձրացված է: Այդ հայտնի փաստ է: Փորձագետների խոսքով, սպառողներն իրենց ռացիոնալ են պահում միայն գնումների առաջին 23 րոպեի ընթացքում, իսկ հետո «միանում է» ուղեղի այն հատվածը, որը պատասխանատու է էմոցիաների համար: Արդյունքում փողի նշանակությունը նվազում է, մարդը սկսում է հանպատրաստից որոշումներ կայացնել:

Իսկ արդեն 40 րոպե անց ուղեղը հոգնում է, եւ նրա աշխատանքի արդյունավետությունը, բնականաբար, ընկնում: Այդ ժամանակ ռացիոնալ սկիզբն ամբողջությամբ տրվում է զգացմունքներին: Այս գործընթացի իրական իմաստը բացահայտելուն կօգնի ՄՌՏ-սքանավորումը, որի արդյունքներին էլ գիտնականները սպասում են: Դրանք, ամենայն հավանականությամբ, պարզ կդառնան առաջիկայում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել