PROFFY. Հայկական գորգի առեղծվածը

Shine&Food: Խոհանոցային լայֆհաքեր․ ինչպե՞ս առանձնացնել սպիտակուցը դեղնուցից

Ի՞նչ գումար են պատրաստ տրամադրել հայերը մեկ օրվա շոփինգին. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

VARDA

Սոնա Դունոյանը հրաշալի կատարեց հայկական երգը ռուսական «Գոլոսում»

Թաիլանդացի տրանսվեստիտներ, հայ մայր եւ հարսանիք Կիպրոսում․Գարիկ Մարտիրոսյանն ու Ժաննա Լեւինան՝ «Երեկոյան Ուրգանտ» շուոի հյուր

Կրծքով նկարող նկարչուհին, Տիգրան Քեոսայանը եւ Անդրեյ Բեբուրիշվիլիի սեքսուալ արկածները նոր Comedy club-ում

Father and Son Arutiunov blast the stage at Russian Voice

POPcorn blog. Խաղում ենք Stand Up-ի Մաշայի հետ

Comedy смотрит Comedy. Эпизод 2.

Victoria's Secret 2018 Fashion Show Walks

Comedy club

Էմոցիոնալ Արթուրո Սանդովալն ու Լեւոն Մալխասյանի անակնկալը. Yerevan Jazz Fest 2018-ի բացման համերգը

«Հայ կանայք շատ գեղեցիկ են. արդեն ուզում եմ այստեղ երկար մնալ». Արթուրո Սանդովալ

«Թոփ մոդել ԱՊՀ-2018»

PROFFY. Գեղեցիկ վարսահարդարում՝ մի քանի րոպեում

Shine&Food: Որքա՞ն կալորիա է հարկավոր նիհարելու համար

«Գիտե՞ք, որ այսօր Տղամարդկանց համաշխարհային օրն է». NEWS.am STYLE-ի հարցումը Երեւանի կենտրոնում

Ինչպե՞ս է ուղեղն իրեն դրսեւորում գնումներ կատարելիս

20:12, 21 նոյեմբերի

Մեծ Բրիտանիայում Բանգորի համալսարանի մասնագետները փորձելու են բացահայտել, թե գնումների ժամանակ ինչ է կատարվում մարդու ուղեղում: Ըստ BBC-ի, դրանում նրանց օգնելու է ՄՌՏ-սքանավորումը: Կամավորների խմբին առաջարկելու են վիրտուալ զբոսանք խանութներում եւ 80 ֆունտ: Նրանց հնարավորություն է տրվելու ընտրել զեղչված եւ սովորական գնով ապրանքներ: Գիտնականները վերլուծելու են գնումների ժամանակ ուղեղի ռացիոնալ եւ էմոցիոնալ աշխատանքը: Ուսումնասիրությունն անցկացվելու է շոփինգ-փորձագետների, խոշորագույն երեք խանութի եւ առողջապահական կազմակերպությունների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:

Տվյալներ կան, որ մեծ ծավալով տեղեկություն ստանալու դեպքում ուղեղը սկսում է իրեն անտրամաբանական դրսեւորել: Հաճախ նման բան տեղի է ունենում խանութում:

 

Կամավորների 20%-ն ավելի հաճախ ընտրում է հատուկ առաջարկով ապրանքներ, նույնիսկ եթե դրանց գինը բարձրացված է: Այդ հայտնի փաստ է: Փորձագետների խոսքով, սպառողներն իրենց ռացիոնալ են պահում միայն գնումների առաջին 23 րոպեի ընթացքում, իսկ հետո «միանում է» ուղեղի այն հատվածը, որը պատասխանատու է էմոցիաների համար: Արդյունքում փողի նշանակությունը նվազում է, մարդը սկսում է հանպատրաստից որոշումներ կայացնել:

Իսկ արդեն 40 րոպե անց ուղեղը հոգնում է, եւ նրա աշխատանքի արդյունավետությունը, բնականաբար, ընկնում: Այդ ժամանակ ռացիոնալ սկիզբն ամբողջությամբ տրվում է զգացմունքներին: Այս գործընթացի իրական իմաստը բացահայտելուն կօգնի ՄՌՏ-սքանավորումը, որի արդյունքներին էլ գիտնականները սպասում են: Դրանք, ամենայն հավանականությամբ, պարզ կդառնան առաջիկայում:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության