«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Քիմ Քարդաշյանը շարունակում է իր կառավարումը որպես Dolce & Gabbana-ի «վերջին մուսա»

20:32, 16 փետրվարի

Քիմ Քարդաշյանը շարունակում է իր կառավարումը որպես Dolce & Gabbana-ի «վերջին մուսա»՝ իրենց գարուն/ամառ 2023 հավաքածուի նոր գովազդում։

Նա անցյալ տարի դարձավ իտալական նորաձեւության տան վերջին գովազդային արշավի «դեմքը»։

Երեսուներկուերորդ թիզերում 42-ամյա աստղը «զգայական նրբագեղության» մարմնացումն է, նա հրապուրում է իր մերկությամբ տասնութերորդ դարի իտալական վիլլայում: Թիզերը սեւ-սպիտակ է։ Քարդաշյանը ցուցադրում է շքեղ ապրանքանիշի վերջին լուքերը, ներառյալ ընձառյուծի պրինտով թափանցիկ կոմբինեզոնը: Մի քանի ապշեցուցիչ տեսարաններում SKIMS-ի հիմնադիրը կերպարանք է ընդունել անկողնում։

ким1.jpeg (32 KB)

Dolce & Gabbana-ի գարուն/ամառ 2023 հավաքածուն 90-ականների եւ 2000-ականների բրենդի խորհրդանշական արխիվների «վերաիմաստավորումն» է, որը նորաձեւության տունը նկարագրում է որպես «ճանապարհորդություն առավել վավերական #DGDNA-ով»:

Գովազդային արշավը նկարահանել է լեգենդար նորաձեւության լուսանկարիչ Mert & Marcus դուետը։

Քարդաշյանն օգնեց մշակել հավաքածուն, եւ ոգեշնչեց դիզայներներ Դոմենիկո Դոլչեին եւ Ստեֆանո Գաբանային՝ վերանայել 90-ականների եւ 2000-ականների իրենց խորհրդանշական արխիվները:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել