Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Chanel-ի դասական պայուսակը գերազանցել է 10000 դոլարի շեմը

23:20, 12 ապրիլի

Chanel-ի դասական պայուսակը բրենդի վերջին թանկացման արդյունքում անցել է 10000 դոլարի շեմը։

«Chanel»-ն իր ձեռքի պայուսակները եւ կաշվե փոքր իրերը գնահատում է ըստ դրանց արժեքի»,- հայտարարել է ապրանքանիշի ներկայացուցիչը։ «Սակայն, ինչպես ամբողջ շքեղության ոլորտը, մենք մի քանի ամիս շարունակ հումքի գների եւ արտադրության ծախսերի ուժեղ գնաճ ենք ապրում, ինչը մեզ ստիպեց ճշգրտել մեր բուտիկների գները»:

Առաջին անգամ 1995 թվականին թողարկված ձեռքի պայուսակն ի սկզբանե պատրաստվել է պտտվող ճարմանդով, առանց տարբերանշանի եւ արժեր 220 դոլար: (Գնաճով պայմանավորված սկզբնական արժեքն այսօր կկազմի մոտ $2,479:)

«[Կոկո Շանելը] գերնորարար էր եւ շատ առաջ էր իր ժամանակից, երբ խոսքը վերաբերում էր սեփական ապրանքանիշի ու դիզայնի ստեղծմանը, որն արձագանքում էր ավելի ժամանակակից կնոջը», - ասել է Sotheby's-ի համաշխարհային նորաձեւության եւ աքսեսուարների ղեկավար Սինտիա Հոուլթոնը: «Ձեռքի պայուսակը դիզայնի առումով այնքան էլ չի փոխվել, եւ այն ակտուալ է պայուսակի ֆունկցիոնալության եւ որակի առումով»:

Chanel-ի ֆիրմային փականի դիզայնը դարձել է պատմության մեջ ամենահայտնի աքսեսուարներից մեկը՝ շնորհիվ իր անժամկետ լինելուն եւ ֆունկցիոնալության: Կառլ Լագերֆելդը վերափոխել է պայուսակը 1983 թվականին՝ կրկնակի C-C պականով, որն այն ժամանակ արժեր 1000 դոլար (այսօր մոտ 3033 դոլար): Բայց, քանի որ շքեղության շուկան շարունակում է աճել, աքսեսուարների գները նույնպես աճում են, եւ կոնկրետ այս պայուսակի գինը 2016 թվականից ի վեր կրկնապատկվել է:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել