«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

«Մենչի վերջը» ստենդափի պրեմիերան, հայտնի հյուրերն ու գլխավոր «մեսիջը»

Christie's-ն աճուրդի է հանել աշխարհի ամենաթանկ Louis Vuitton պայուսակը

15:31, 15 դեկտեմբերի

LV x YK Pumpkin Bag-ը LV-ի եւ ճապոնացի հայտնի ժամանակակից նկարիչ Յայոյի Կուսամայի համագործակցության արդյունքն է: Կուսամայի դիզայնը ոչ միայն այս պայուսակը սիրելի դարձրեց, այլեւ՝ ամենաթանկը՝ Louis Vuitton-ի՝ երբևէ վաճառված պայուսակների մեջ:

IMG_1268.jpeg (56 KB)

Դդմի տեսքով այս դեղին պայուսակը պատրաստված է շքեղ ամբողջական կովի կաշվից եւ զարդարված Monogram նախշով: Christie's-ում պայուսակը գնահատվել է 10000-15000 դոլար, սակայն վաճառվել է 44100 դոլարով: Գինը մեծապես պայմանավորված է նաեւ հայտնի նկարչուհու գործոնով։

IMG_1269.jpeg (103 KB)

LV-ի առաջին համագործակցությունը Կուսամայի հետ 2012 թվականին էր, որը գրավեց միլիոնավոր մարդկանց ուշադրությունը. երկրորդ հավաքածուն եւս բացառություն չէր: Louis Vuitton-ը գրավել է Տոկիոն գլխավոր մարքեթինգային ծրագրով` օգտագործելով ընդլայնված իրականության փորձի եւ ֆիզիկական ինստալացիաների համադրությունը: Դատելով LV x YK դդմի պայուսակի ռեկորդից՝ թվում է՝ պայուսակն ավելին է, քան, պարզապես, աքսեսուար: Սա, իսկական, արվեստ է:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել