Հենրիխ Մխիթարյանի, Գարիկ Մարտիրոսյանի եւ նրա կնոջ զվարճալի զրույցը

Դիզայներ Թերեզա Ղարաբաղցյանի հարսանեկան զգեստի գաղտնիքն ու պսակադրությունը՝ Սեւանում

Ինչպես Սիրահարների այգում նշեցին Երաժշտության տոնը

Երեւանում ֆլեշմոբով տոնեցին Յոգայի միջազգային օրը

Երգիչ Մհերի պսակադրությունը՝ Սուրբ Մարիամ Աստվածածին եկեղեցում

Սիրուշոն, փոքրիկ երաժիշտ Մերին եւ հյուրասեր կոնդեցին՝ НТВ-ի «Поедем, поедим!» հաղորդաշարում

Շառլ Ազնավուր. «Pour toi Arménie-ն կարող է Հայաստանի նոր օրհներգը դառնալ, նախագահ Սարգսյանը համաձայն է»

Բացառիկ կադրեր` Սիլվա Հակոբյանի հարսանիքից (ֆոտո/վիդեո)

Թիմաթիի խելահեղ համերգը Երեւանում

NEWS.am STYLE/ Timati-Дерзкая/concert in Yerevan

CFDA Fashion Awards 2017 Red Carpet Arrivals

Արիանա Գրանդեն, Ջասթին Բիբերը, Մայլի Սայրուսը եւ այլ աստղեր՝ Մանչեսթերի ահաբեկչության զոհերին նվիրված համերգին

«Քեզ համար, Ազնավո՛ւր». աշխարհահռչակ շանսոնյեն Երեւանում ներկա գտնվեց իրեն նվիրված համերգին

Շառլ Ազնավուրը ժամանեց Հայաստան

Հայաստան է ժամանել Վլադիմիր Ավետիսյանը

Մերկ կուրծք եւ ծաղր. Ալեքսանդր Նեզլոբինն ընդդեմ Գարիկ Մարտիրոսյանի՝ Comedy Club-ում

Մաշկային խնդիրնե՞ր ունեք. Ցիտո Մեդ ԲԿ-ը կտա լավագույն լուծումը

Lana Del Rey - Lust For Life (Official Video) ft. The Weeknd

Գարնանային դիետա

13 մարտի, 18:06

Դիետան բուժական նշանակություն ունի, օգնում է ամրապնդել իմունիտետն ու օրգանիզմը հագեցնել օգտակար նյութերով: Հավասարակշռված ռեժիմը կօգնի կարգավորել նյութափոխանակությունը, իսկ փոքր չափաբաժինները եւ ցածր կալորիականությունը լավագույնս կանդրադառնան կազմվածքի վրա:

Գարնանային դիետայի սննդակարգ՝ երեք օրվա համար

Առաջին օր

Նախաճաշ. գոլորշիով պատրաստված ձվածեղ (150 գրամ)՝ մաղադանոսով եւ սամիթով, տարեկանի հացի երկու կտոր՝ պանրի բարակ շերտով (40 գրամ), կանաչ թեյ (200 մլ):
Երկրորդ նախաճաշ. անյուղ ըմպելի յոգուրտ՝ հատապտուղների (250 մլ) հետ հարած:
Ճաշ. հավի մսով ապուր՝ ստեպղինով եւ կանաչիով (միջին չափի ափսեով), տավարի խաշած մսով կոտլետ (150 գրամ), բանջարեղենային աղցան (100 գրամ):
Հետճաշիկ. կտրտած թարմ մրգեր (անանաս, խնձոր, տանձ), հանքային ջուր (250 մլ):
Ընթրիք. հնդկաձավարե ապուր (100 գրամ), խոզի խաշած միս (100 գրամ), 1 լոլիկ, 1 կտոր տարեկանի հաց:
Երկրորդ ընթրիք. բիոկեֆիր (250 մլ):

Երկրորդ օր

Նախաճաշ. կաթով պատրաստված վարսակի փաթիլներ՝ չրով (միջին չափի ափսեով), 1 մանդարին, կանաչ թեյ (200 մլ):
Երկրորդ նախաճաշ. հացի երկու տոստ՝ անյուղ ձկան շերտիկով, սամիթ, սեւ թեյ (200 մլ):
Ճաշ. բորշչ (միջին չափի ափսե), տարեկանի հաց (2 կտոր), 1 նեկտարին:
Հետճաշիկ. ցածր յուղայնությամբ կեֆիր (250 մլ), 2 փոքր դիետիկ կրեկեր:
Ընթրիք. հավով եւ բանջարեղենով ռագու (200 մգ), հանքային ջուր (150 մլ):
Երկրորդ ընթրիք. մրգային աղցան՝ նարինջ, բանան, ելակ (150 գրամ):

Երրորդ օր

Նախաճաշ. երկու խաշած ձու, սուրճ (200 մլ), 1 խնձոր:
Երկրորդ նախաճաշ. կաթնաշոռով եւ չամիչով թխվածք (200 գրամ), կանաչ թեյ (200 մլ).
Ճաշ. լոբով ապուր (ստանդարտ ափսե), երկու տոստ՝ պանրի բարակ շերտով, 3 սալոր:
Հետճաշիկ. մրգային ժելե (ժելատին, թարմ կամ սառեցված հատապտուղներ), սեւ թեյ (250 մլ):
Ընթրիք. ջեռոցում տապակված ձուկ (150 գրամ), աղցան ստեպղինով, խնձորով ու կաղամբով (150 գրամ), խնձորի հյութ (150 մլ):
Երկրորդ ընթրիք. ցածր յուղայնությամբ սերուցք (250 մլ):

Աղբյուրը՝ diets.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Հարցում
Ինչ երաժշտություն եք նախընտրում
Ռեփ
Ջազ
Դասական
Ռոք
Էթնո