Նկարում ենք Քիմ Քարդաշյանին. հայ նկարչուհու փորձարկումը՝

Մերի Մակարյանի 32-ամյակն ԱՄՆ-ում

Despacito-ն՝ երեւանցիների կատարմամբ. NEWS.am STYLE-ի երաժշտական ֆլեշմոբը

«Իմ մասնակցությամբ ֆիլմերը դիտելիս քնում եմ». Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 74 տարեկան

Քլոե Քարդաշյանի զուգընկերը նրան Հայաստանի զինանշանով ոսկե կախազարդ է նվիրել

Պուշկին փողոցի վտանգված շենքերը

Մադոննան դարձավ 59 տարեկան

«Հայրենիքում վախի օրեր շատ ապրեցի». օգոստոսի 16-ը էլվինա Մակարյանի ծննդյան օրն է

Կարապի լճում շարժական քանդակների ցուցահանդես է բացվել

Ամուսնության առաջարկություն՝ Արագածի գագաթին

Արաբո Իսպիրյանն իր հարսանիքի օրը անակնկալ ելույթ է ունեցել Հյուսիսային պողոտայում

Կադրեր՝ Սիրուշոյի նոր տեսահոլովակի նկարահանման ընթացքից

Ավանդական եւ ժամանակակից տարրերով հարսանիք՝ Սաղմոսավանքում

«Իմ ողջ կյանքի ընթացքում ես մի բանից եմ վախեցել». Հոլի Բերին դարձավ 51 տարեկան

Միլա Կունիսը նշում է ծննդյան 34-ամյակը

Shine&Food. Խոհարարի տետրից «գողացված» բաղադրատոմս

Ջուսի խելահեղ ելույթն ու դիջեյների միքսերը` Երիտասարդների միջազգային օրվան նվիրված միջոցառմանը

Քայլի Ջենները դարձավ 20 տարեկան. գեղեցկուհու TOP 10 ամենաոճային կերպարները

Գարնանային դիետա

18:06, 13 մարտի

Դիետան բուժական նշանակություն ունի, օգնում է ամրապնդել իմունիտետն ու օրգանիզմը հագեցնել օգտակար նյութերով: Հավասարակշռված ռեժիմը կօգնի կարգավորել նյութափոխանակությունը, իսկ փոքր չափաբաժինները եւ ցածր կալորիականությունը լավագույնս կանդրադառնան կազմվածքի վրա:

Գարնանային դիետայի սննդակարգ՝ երեք օրվա համար

Առաջին օր

Նախաճաշ. գոլորշիով պատրաստված ձվածեղ (150 գրամ)՝ մաղադանոսով եւ սամիթով, տարեկանի հացի երկու կտոր՝ պանրի բարակ շերտով (40 գրամ), կանաչ թեյ (200 մլ):
Երկրորդ նախաճաշ. անյուղ ըմպելի յոգուրտ՝ հատապտուղների (250 մլ) հետ հարած:
Ճաշ. հավի մսով ապուր՝ ստեպղինով եւ կանաչիով (միջին չափի ափսեով), տավարի խաշած մսով կոտլետ (150 գրամ), բանջարեղենային աղցան (100 գրամ):
Հետճաշիկ. կտրտած թարմ մրգեր (անանաս, խնձոր, տանձ), հանքային ջուր (250 մլ):
Ընթրիք. հնդկաձավարե ապուր (100 գրամ), խոզի խաշած միս (100 գրամ), 1 լոլիկ, 1 կտոր տարեկանի հաց:
Երկրորդ ընթրիք. բիոկեֆիր (250 մլ):

Երկրորդ օր

Նախաճաշ. կաթով պատրաստված վարսակի փաթիլներ՝ չրով (միջին չափի ափսեով), 1 մանդարին, կանաչ թեյ (200 մլ):
Երկրորդ նախաճաշ. հացի երկու տոստ՝ անյուղ ձկան շերտիկով, սամիթ, սեւ թեյ (200 մլ):
Ճաշ. բորշչ (միջին չափի ափսե), տարեկանի հաց (2 կտոր), 1 նեկտարին:
Հետճաշիկ. ցածր յուղայնությամբ կեֆիր (250 մլ), 2 փոքր դիետիկ կրեկեր:
Ընթրիք. հավով եւ բանջարեղենով ռագու (200 մգ), հանքային ջուր (150 մլ):
Երկրորդ ընթրիք. մրգային աղցան՝ նարինջ, բանան, ելակ (150 գրամ):

Երրորդ օր

Նախաճաշ. երկու խաշած ձու, սուրճ (200 մլ), 1 խնձոր:
Երկրորդ նախաճաշ. կաթնաշոռով եւ չամիչով թխվածք (200 գրամ), կանաչ թեյ (200 մլ).
Ճաշ. լոբով ապուր (ստանդարտ ափսե), երկու տոստ՝ պանրի բարակ շերտով, 3 սալոր:
Հետճաշիկ. մրգային ժելե (ժելատին, թարմ կամ սառեցված հատապտուղներ), սեւ թեյ (250 մլ):
Ընթրիք. ջեռոցում տապակված ձուկ (150 գրամ), աղցան ստեպղինով, խնձորով ու կաղամբով (150 գրամ), խնձորի հյութ (150 մլ):
Երկրորդ ընթրիք. ցածր յուղայնությամբ սերուցք (250 մլ):

Աղբյուրը՝ diets.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ինչ երաժշտություն եք նախընտրում
Ռեփ
Ջազ
Դասական
Ռոք
Էթնո