Խորովածի Համահայկական 9-րդ փառատոնը՝ Ախթալայում

Shine&Food. Խորոված ձուկ՝ հայրիկի բաղադրատոմսով

Գարեջրի 4-րդ փառատոնը՝ Երեւանում

Ինչպես է Ժաննա Բուտուլյանը զվարճանում լողավազանում

Եվա Ռիվասը մերկ կատարում է Jah Khalib-ի երգը

Լուսանկարի համաշխարհային օրվան ընդառաջ․ Համաշխարհային աստղերը՝ NEWS.am-ի լուսանկարչի օբյեկտիվում

Չինացի բլոգերը երգում է Միհրան Ծառուկյանի «Գնա, գնա» հիթը

Նկարում ենք Քիմ Քարդաշյանին. հայ նկարչուհու փորձարկումը՝

Մերի Մակարյանի 32-ամյակն ԱՄՆ-ում

Despacito-ն՝ երեւանցիների կատարմամբ. NEWS.am STYLE-ի երաժշտական ֆլեշմոբը

«Իմ մասնակցությամբ ֆիլմերը դիտելիս քնում եմ». Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 74 տարեկան

Քլոե Քարդաշյանի զուգընկերը նրան Հայաստանի զինանշանով ոսկե կախազարդ է նվիրել

Պուշկին փողոցի վտանգված շենքերը

Մադոննան դարձավ 59 տարեկան

«Հայրենիքում վախի օրեր շատ ապրեցի». օգոստոսի 16-ը էլվինա Մակարյանի ծննդյան օրն է

Կարապի լճում շարժական քանդակների ցուցահանդես է բացվել

Ամուսնության առաջարկություն՝ Արագածի գագաթին

Արաբո Իսպիրյանն իր հարսանիքի օրը անակնկալ ելույթ է ունեցել Հյուսիսային պողոտայում

Արագ դիետայի սննդակարգ՝ մեկ շաբաթվա համար

16:05, 27 մարտի

Արագ դիետայի սննդակարգը նախատեսված 7 օրվա համար։

Երկուշաբթի
Նախաճաշ. 1 խաշած ձու, թեյ կամ սուրճ՝ առանց քաղցրի:
Ճաշ. խաշած՝ ոչ յուղոտ ձուկ՝ 150 գրամ, դարչնագույն բրինձ՝ 100գ, խնձորի հյութ՝ 200մլ:

Երեքշաբթի
Նախաճաշ. 100 գ անյուղ կաթնաշոռ եւ 50 գրամ թարմ հատապտուղներ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ:
Ճաշ. Խաշած ոստրեներ՝ 250 գրամ, խնձորի եւ գազարի հյութ՝ 200մգ:

Չորեքշաբթի
Նախաճաշ. ըմպելի յոգուրդ՝ 150 մլ, մեկ նարինջ:
Ճաշ. տապակած հավի միս՝ 150 գրամ, մեկ խաշած կարտոֆիլ, խնձորի եւ նեխուրի թարմ քամած հյութ՝ 200 մլ:

Հինգշաբթի
Նախաճաշ. տարեկանի հացից տոստ եւ անյուղ պանիր՝ 150 գրամ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ
Ճաշ. տավարի միս՝ բանջարեղենի հետ 150գ/100գ, նարինջ կամ խնձոր:

Ուրբաթ
Նախաճաշ. 2 ճաշի գդալ մյուսլի, 30 գր ծիրանաչիր, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ
Ճաշ. բանջարեղենային աղցան՝ լոլիկ, վարունգ, պղպեղ, հազարի տերեւներ՝200 գրամ (պատրաստված ձիւթապտղի յուղով եւ կիտրոնի հյութով):

Շաբաթ
Նախաճաշ. մրգային աղցան (նարինջ, խնձոր, մանդարին) 150 գրամ
Ճաշ. նապաստակի կամ հավի միս՝ գրիլ վիճակում՝ 150 գրամ, սպանախ՝ 100 գրամ, նարնջի հյութ:

Կիրակի
Նախաճաշ. 100 գ. անյուղ կաթնաշոռ, կիվի եւ նարինջ
Ճաշ. խաշած հնդկահավի միս՝ 150 գրամ, ծնեբեկ կամ կանաչ լոբի՝ 100 գրամ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ:

Այսպիսի սննդակարգը մեկ շաբաթվա համար հարուստ է եւ կալորիականությամբ, եւ սննդարարությամբ, ուստի ավելի խիստ դիետա պահել չարժե: Մշտապես պետք է հիշել՝ որքան քիչ կալորիաներ է օրգանիզմն ստանում, այնքան ավելի ուժեղ է դիմակայում, եւ նյութափոխանակությունը դանդաղում է: Ու հենց դիետան ավարտվում է՝ օրգանիզմն սկսում է պաշար կուտակել ճարպի տեսքով: Հենց այդ պատճառով էլ չարժե կտրուկ կրճատել սննդակարգը։ Սննդի միջին էներգետիկ արժեքը պետք է օրական կազմի 900-1200 կալորիա: Հետեւելով արագ դիետայի սննադակարգին՝ հնարավոր է կարճ ժամանակահատվածում 4-6 կգ նիհարել:

Աղբյուրը՝ Woman.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ աստղային զույգը
Անահիտ Սիմոնյան եւ Հայկո
Լիլիթ Հովհաննիսյան եւ Վահրամ Պետրոսյան
Լիլի Էլբակյան եւ Համո
Նունե Եսայա եւ Ավո Խալաթյան
Մարիաննա Վարդանյան եւ Գարիկ Պապոյան