Հենրիխ Մխիթարյանի, Գարիկ Մարտիրոսյանի եւ նրա կնոջ զվարճալի զրույցը

Դիզայներ Թերեզա Ղարաբաղցյանի հարսանեկան զգեստի գաղտնիքն ու պսակադրությունը՝ Սեւանում

Ինչպես Սիրահարների այգում նշեցին Երաժշտության տոնը

Երեւանում ֆլեշմոբով տոնեցին Յոգայի միջազգային օրը

Երգիչ Մհերի պսակադրությունը՝ Սուրբ Մարիամ Աստվածածին եկեղեցում

Սիրուշոն, փոքրիկ երաժիշտ Մերին եւ հյուրասեր կոնդեցին՝ НТВ-ի «Поедем, поедим!» հաղորդաշարում

Շառլ Ազնավուր. «Pour toi Arménie-ն կարող է Հայաստանի նոր օրհներգը դառնալ, նախագահ Սարգսյանը համաձայն է»

Բացառիկ կադրեր` Սիլվա Հակոբյանի հարսանիքից (ֆոտո/վիդեո)

Թիմաթիի խելահեղ համերգը Երեւանում

NEWS.am STYLE/ Timati-Дерзкая/concert in Yerevan

CFDA Fashion Awards 2017 Red Carpet Arrivals

Արիանա Գրանդեն, Ջասթին Բիբերը, Մայլի Սայրուսը եւ այլ աստղեր՝ Մանչեսթերի ահաբեկչության զոհերին նվիրված համերգին

«Քեզ համար, Ազնավո՛ւր». աշխարհահռչակ շանսոնյեն Երեւանում ներկա գտնվեց իրեն նվիրված համերգին

Շառլ Ազնավուրը ժամանեց Հայաստան

Հայաստան է ժամանել Վլադիմիր Ավետիսյանը

Մերկ կուրծք եւ ծաղր. Ալեքսանդր Նեզլոբինն ընդդեմ Գարիկ Մարտիրոսյանի՝ Comedy Club-ում

Մաշկային խնդիրնե՞ր ունեք. Ցիտո Մեդ ԲԿ-ը կտա լավագույն լուծումը

Lana Del Rey - Lust For Life (Official Video) ft. The Weeknd

Արագ դիետայի սննդակարգ՝ մեկ շաբաթվա համար

27 մարտի, 16:05

Արագ դիետայի սննդակարգը նախատեսված 7 օրվա համար։

Երկուշաբթի
Նախաճաշ. 1 խաշած ձու, թեյ կամ սուրճ՝ առանց քաղցրի:
Ճաշ. խաշած՝ ոչ յուղոտ ձուկ՝ 150 գրամ, դարչնագույն բրինձ՝ 100գ, խնձորի հյութ՝ 200մլ:

Երեքշաբթի
Նախաճաշ. 100 գ անյուղ կաթնաշոռ եւ 50 գրամ թարմ հատապտուղներ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ:
Ճաշ. Խաշած ոստրեներ՝ 250 գրամ, խնձորի եւ գազարի հյութ՝ 200մգ:

Չորեքշաբթի
Նախաճաշ. ըմպելի յոգուրդ՝ 150 մլ, մեկ նարինջ:
Ճաշ. տապակած հավի միս՝ 150 գրամ, մեկ խաշած կարտոֆիլ, խնձորի եւ նեխուրի թարմ քամած հյութ՝ 200 մլ:

Հինգշաբթի
Նախաճաշ. տարեկանի հացից տոստ եւ անյուղ պանիր՝ 150 գրամ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ
Ճաշ. տավարի միս՝ բանջարեղենի հետ 150գ/100գ, նարինջ կամ խնձոր:

Ուրբաթ
Նախաճաշ. 2 ճաշի գդալ մյուսլի, 30 գր ծիրանաչիր, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ
Ճաշ. բանջարեղենային աղցան՝ լոլիկ, վարունգ, պղպեղ, հազարի տերեւներ՝200 գրամ (պատրաստված ձիւթապտղի յուղով եւ կիտրոնի հյութով):

Շաբաթ
Նախաճաշ. մրգային աղցան (նարինջ, խնձոր, մանդարին) 150 գրամ
Ճաշ. նապաստակի կամ հավի միս՝ գրիլ վիճակում՝ 150 գրամ, սպանախ՝ 100 գրամ, նարնջի հյութ:

Կիրակի
Նախաճաշ. 100 գ. անյուղ կաթնաշոռ, կիվի եւ նարինջ
Ճաշ. խաշած հնդկահավի միս՝ 150 գրամ, ծնեբեկ կամ կանաչ լոբի՝ 100 գրամ, ոչ քաղցր թեյ կամ սուրճ:

Այսպիսի սննդակարգը մեկ շաբաթվա համար հարուստ է եւ կալորիականությամբ, եւ սննդարարությամբ, ուստի ավելի խիստ դիետա պահել չարժե: Մշտապես պետք է հիշել՝ որքան քիչ կալորիաներ է օրգանիզմն ստանում, այնքան ավելի ուժեղ է դիմակայում, եւ նյութափոխանակությունը դանդաղում է: Ու հենց դիետան ավարտվում է՝ օրգանիզմն սկսում է պաշար կուտակել ճարպի տեսքով: Հենց այդ պատճառով էլ չարժե կտրուկ կրճատել սննդակարգը։ Սննդի միջին էներգետիկ արժեքը պետք է օրական կազմի 900-1200 կալորիա: Հետեւելով արագ դիետայի սննադակարգին՝ հնարավոր է կարճ ժամանակահատվածում 4-6 կգ նիհարել:

Աղբյուրը՝ Woman.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ երգիչը
Արամե
Անդրե
Միշո
Արսեն Սաֆարյան
Նարեկ Մակարյան