Կատարի դրոշ, կաբրիոլետ եւ շիկահեր. շեյխը «զվարճանում է» Երեւանի կենտրոնում

By NEWS.am STYLE. Fly Project խմբի համերգը Երևանում

Fly Project խմբի համերգը Երևանում

Սուպերտորթ NEWS.am STYLE-ից՝ Տորթի համաշխարհային օրվա առիթով

Շնորհիվ պլաստիկ վիրաբույժ Աշոտ Թորոսյանի՝ «Վիկմեդ» ԲԿ պլաստիկ վիրաբուժության մեջ վայելում է մեծ ճանաչում և վստահություն

Նազենի Հովհաննիսյանի 35-ամյակի խնջույքն ու հայտնի հյուրերը

NEWS.am STYLE/Drawing with make up

Լուիզա Ներսիսյանի կրքոտ պարերը՝ Իտալիայում

Shine & Food. Երեկոյան չգիրացնող աղցան

Ուրախ գույներ, պարեր ու վազք. կայացավ Yerevan Color Run 2017-ը

Yerevan Color Run 2017

«Ոսկե ծիրան 2017»-ն ավարտվեց

Տնական կոմպոտ՝ 5 րոպեում. NEWS.am STYLE-ի տարբերակը

Դոնալդ եւ Մելանյա Թրամփները՝ Էմանուել Մակրոնի եւ նրա կնոջ հետ Էյֆելյան աշտարակի ռեստորանում ընթրելիս

YouTube-ի նոր հիթը. Սելենա Գոմեսը ներկայացրել է իր նոր տեսահոլովակը

Պրեմիերա. Իջինի կրքոտ համբույրը՝ նոր տեսահոլովակում

Street Style Երեւանում

NEWS.am STYLE. Երևանը երեկոյան

Ամառային թեթեւ դիետա

5 հունիսի, 17:10

Ամառային դիետան ենթադրում է, որ հարկավոր է սնվել օրական 6-8 անգամ՝ փոքր չափաբաժիններով, ինչի շնորհիվ սնունդն ավելի արագ եւ դյուրին է յուրացվում: Հարկավոր է ավելի շատ մաքուր ջուր խմել, որը կօգնի մաքրել օրգանիզմն ու ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից: Բայց ոչ մի դեպքում չի կարելի է քաղցած մնալ: Դա կարող է ավելի վատ ազդել ինքնազգացողության վրա, քան շոգ եղանակը:

Մոտավոր ճաշացանկ

Նախաճաշ. ջրով պատրաստված շիլա (120 գրամ) կամ մրգերով կաթնաշոռ (100 գրամ), առանց շաքարավազի թեյ կամ սուրճ:

Երկրորդ նախաճաշ. մեկ խոշոր կամ երկու միջին չափի միրգ (շուրջ 150 գրամ):

Ճաշ. բանջարեղենային (առանց կարտոֆիլի) ապուր (200 գրամ): Եթե խաշած բանջարեղեն չեք սիրում, հարիչով հարեք, հրաշալի կրեմ-ապուր կստացվի:

Կեղեւով շոգեխաշած կամ խաշած 2 միջին չափի կարտոֆիլ:

Գրիլի վրա պատրաստված 100-150 գրամ թռչնամիս:

Հազարով աղցան՝ 1 թ/գ բուսական յուղով:

1 միրգ, թեյ՝ առանց շաքարավազի:

Հետճաշիկ. ըմպելի յոգուրտ՝ թարմ քերած որեւէ մրգով:

Ընթրիք. 100-120 գրամ ձուկ՝ ջեռուցում պատրաստված, 100 գրամ շոգեխաշած բանջարեղեն:

Հազարով աղցան՝ 1 թ/գ բուսական յուղով:

Քնելուց առաջ. 1/2-1 բաժակ 1% յուղայնությամբ կեֆիր:

Իհարկե, ամեն օր միեւնույն մթերքները ուտելով՝ արագորեն կձանձրանաք: Այդ պատճառով ձգտեք տարատեսակ բանջարեղեն ու կանաչեղեն ընտրել՝ նոր ուտեստներ ու աղցաններ պատրաստելու համար:

 

Աղբյուրը՝ 10diet.net

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ դերասանը
Սոս Ջանիբեկյան
Խորեն Լեւոնյան
Ավո Խալաթյան
Գագիկ Մկրտչյան (Tatoo Art)
Հայկ Աֆրիկյան