Shine&Food. Դիետիկ քյաբաբ, որը ոչ մի գրամ չի ավելացնի ձեր քաշին

Fan Attack. Էվա Խաչատրյան VS երկրպագուներ

«Միսս Աշխարհ 2017» է ճանաչվել Հնդկաստանի ներկայացուցիչը

Իդեալական կինը եւ ինչպես բանկ թալանել՝ նոր Comedy Club-ում

Դիանա Շալժիյանը չանցավ նոկաուտների փուլը ռուսական «Գոլոսում»

Սոնան ու Գարիկը շնորհավորեցին ուսանողների տոնը

Դենի Դե Վիտոն նշում է ծննդյան 73-ամյակը

Քիմ Քարդաշյանը հայտնել է ապագա երեխայի սեռը

Ո՞ւր գնալ այս շաբաթ Երեւանում

Shine&Food. Գունեղ աղցան, որի տեսքից անգամ ախորժակ է բացվում

Fan Attack. Բեն Ավետիսյան VS երկրպագուներ

Մերի Մակարյանի երգն ու պարը՝ նշանածի համար

Երեւանյան աշունը

Երեւանյան ազդ. որտե՞ղ զվարճանալ այս շաբաթ

Մերի Մակարյանն ամուսնանում է

Shine&Food. Սնկով կրեմ ապուր, որը ձեր սննդակարգի անբաժանելի մասը կդառնա

Fan Attack. Անուշկա Մարգարյան VS երկրպագուներ

9 ամսական հղի Անահիտ Պողոսյանը չանցավ ռուսական «Ձայնի» հաջորդ փուլ

Ամառային դիետա

15:10, 19 հունիսի

Ցանկացած ամառային դիետա շատ միրգ ու բանջարեղեն է ներառում: Եթե նույնիսկ հատուկ սննդակարգ չմշակեք, շոգին մարդկանց մեծ մասը հեշտությամբ եւ արագորեն կորցնում է քաշը: Պատճառները պարզ են. ախորժակի նվազում, շարժողական ակտիվություն, բազմաթիվ գործեր մաքուր օդին՝ ամառանոցային աշխատանքներից մինչեւ երկարատեւ զբոսանքները:

Եվ այսպես, ներկայացնում ենք ամառային դիետա:

Տեւողությունը՝ 2 շաբաթ: Կանոնները. բացի թույլատրված դիետիկ ուտեստներից, կարելի է 2 բաժակ ցանկացած մրգային կամ բանջարեղենային ֆրեշ խմել՝ առանց շաքարավազի, 4-5 բաժակ կանաչ թեյ, 2 լիտր ջուր: Եթե տառապում եք քաղցից, խմեք: Պետք չէ ավելացնել չափաբաժինները կամ մեկ անգամ ավելի ուտել:

Ֆիզիկական ակտիվություն. զբոսանք կամ լող նրանց համար, ովքեր կանոնավոր չեն մարզվում, եւ կանոնավոր մարզասրահ այցելողների համար սովորական մարզանք, բայց 30-40% պակաս ակտիվությամբ:
Նպատակահարմար է ուժային մարզումները յոգայով փոխարինել, այսինքն՝ դիետան ծրագրել մարզումներից հանգստանալու ժամանակաշրջանում:
Ամբողջ դիետայի ընթացքում հարկավոր է հրաժարվել ալկոհոլից, սուրճից եւ աղից:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ՝ 300 գրամ մրգային աղցան,
Ճաշ՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան,
Ընթրիք՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան:

Լրացում. դիետայի երկրորդ շաբաթվա ընթացքում ճաշին կամ ընթրիքին ավելանում են 100-150 գրամ միս կամ ձուկ: Այս դիետայի մեկ այլ տարբերակ կա, որի դեպքում քնելուց առաջ հարկավոր է անպայման մեկ բաժակ կեֆիր կամ ցանկացած այլ կաթնաթթվային ըմպելիք խմել:

Աղբյուրը՝ your-diet.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ հայ դերասանուհին
Անի Երանյան
Տաթեւ Սարգսյան (Բոնյա Բրիտ)
Մերի Մակարյան
Նարիա Մովսիսյան
Գայանե Ասլամազյան