Կատարի դրոշ, կաբրիոլետ եւ շիկահեր. շեյխը «զվարճանում է» Երեւանի կենտրոնում

By NEWS.am STYLE. Fly Project խմբի համերգը Երևանում

Fly Project խմբի համերգը Երևանում

Սուպերտորթ NEWS.am STYLE-ից՝ Տորթի համաշխարհային օրվա առիթով

Շնորհիվ պլաստիկ վիրաբույժ Աշոտ Թորոսյանի՝ «Վիկմեդ» ԲԿ պլաստիկ վիրաբուժության մեջ վայելում է մեծ ճանաչում և վստահություն

Նազենի Հովհաննիսյանի 35-ամյակի խնջույքն ու հայտնի հյուրերը

NEWS.am STYLE/Drawing with make up

Լուիզա Ներսիսյանի կրքոտ պարերը՝ Իտալիայում

Shine & Food. Երեկոյան չգիրացնող աղցան

Ուրախ գույներ, պարեր ու վազք. կայացավ Yerevan Color Run 2017-ը

Yerevan Color Run 2017

«Ոսկե ծիրան 2017»-ն ավարտվեց

Տնական կոմպոտ՝ 5 րոպեում. NEWS.am STYLE-ի տարբերակը

Դոնալդ եւ Մելանյա Թրամփները՝ Էմանուել Մակրոնի եւ նրա կնոջ հետ Էյֆելյան աշտարակի ռեստորանում ընթրելիս

YouTube-ի նոր հիթը. Սելենա Գոմեսը ներկայացրել է իր նոր տեսահոլովակը

Պրեմիերա. Իջինի կրքոտ համբույրը՝ նոր տեսահոլովակում

Street Style Երեւանում

NEWS.am STYLE. Երևանը երեկոյան

Ամառային դիետա

19 հունիսի, 15:10

Ցանկացած ամառային դիետա շատ միրգ ու բանջարեղեն է ներառում: Եթե նույնիսկ հատուկ սննդակարգ չմշակեք, շոգին մարդկանց մեծ մասը հեշտությամբ եւ արագորեն կորցնում է քաշը: Պատճառները պարզ են. ախորժակի նվազում, շարժողական ակտիվություն, բազմաթիվ գործեր մաքուր օդին՝ ամառանոցային աշխատանքներից մինչեւ երկարատեւ զբոսանքները:

Եվ այսպես, ներկայացնում ենք ամառային դիետա:

Տեւողությունը՝ 2 շաբաթ: Կանոնները. բացի թույլատրված դիետիկ ուտեստներից, կարելի է 2 բաժակ ցանկացած մրգային կամ բանջարեղենային ֆրեշ խմել՝ առանց շաքարավազի, 4-5 բաժակ կանաչ թեյ, 2 լիտր ջուր: Եթե տառապում եք քաղցից, խմեք: Պետք չէ ավելացնել չափաբաժինները կամ մեկ անգամ ավելի ուտել:

Ֆիզիկական ակտիվություն. զբոսանք կամ լող նրանց համար, ովքեր կանոնավոր չեն մարզվում, եւ կանոնավոր մարզասրահ այցելողների համար սովորական մարզանք, բայց 30-40% պակաս ակտիվությամբ:
Նպատակահարմար է ուժային մարզումները յոգայով փոխարինել, այսինքն՝ դիետան ծրագրել մարզումներից հանգստանալու ժամանակաշրջանում:
Ամբողջ դիետայի ընթացքում հարկավոր է հրաժարվել ալկոհոլից, սուրճից եւ աղից:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ՝ 300 գրամ մրգային աղցան,
Ճաշ՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան,
Ընթրիք՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան:

Լրացում. դիետայի երկրորդ շաբաթվա ընթացքում ճաշին կամ ընթրիքին ավելանում են 100-150 գրամ միս կամ ձուկ: Այս դիետայի մեկ այլ տարբերակ կա, որի դեպքում քնելուց առաջ հարկավոր է անպայման մեկ բաժակ կեֆիր կամ ցանկացած այլ կաթնաթթվային ըմպելիք խմել:

Աղբյուրը՝ your-diet.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Հարցում
Ջոնի Դեփի ամենավառ դերը
Էդվարդ («Էդվարդ մկրատ-ձեռքեր») (9 %)
Ռանգո («Ռանգո») (3 %)
Ջեք Ճնճղուկը («Կարիբյան ծովի ծովահենները») (62 %)
Միսթր Վոնկա («Չարլին եւ շոկոլադի գործարանը») (8 %)
Դոնի Բրասկո («Դոնի Բրասկո») (18 %)
Քվեարկել են (1941)  |  Այլ հարցում