Հայկական պարեր եւ խոհանոց. Օրնելլա Մուտիի եւ նրա դստեր արկածները Հայաստանում

«Քարդաշյանները կմեռնեն». զինված կինը Հոլիվուդում հարձակվել է Քիմ Քարդաշյանի խանութի վրա

Բոսսոնի բացառիկ հարցազրույցը՝ NEWS.am STYLE-ին

Բոսսոնը երգում է You One in a Million երգը հայ աղջիկների համար

Շվեդ հայտնի երգիչ Բոսսոնն ու հայկական շոու-բիզնեսի ներկայացուցիչները՝ երգիչ Էդգարի նոր ձայնասկավառակի շնորհանդեսին

Միշել Լեգրանը, Տիգրան Մանսուրյանը, Արմեն Ամիրյանն ու այլք՝ «Նաիրի» մրցանակաբաշխությանը

Մարկո Խանն առաջին անգամ հայրենիքում է

Ովքե՞ր կմրցեն «Միսս Արմենիա 2017» տիտղոսի համար

Քիմ Քարդաշյանն իր ռեալիթի շոուի «թեժ» փրոմո հոլովակ է հրապարակել

Միշել Լեգրանը, Օրնելլա Մուտին, Մարկո Խանն ու այլ հայտնիներ Երեւանում մասնակցեցին տոնական համերգի

Միշել Լեգրանն ու Օրնելլա Մուտին՝ Հայաստանի մասին

Օռնելա Մուտին կրկին Երեւանում է

Պատրաստվում ենք խորը աշնանը. 10 բազային իր

Ինչպես են անցնում «Հայաստանի Ձայնը» նախագծի նկարահանումները

«Նոր ալիք 2017»-ի հաղթող Էռնա Միրը՝ լողավազանում զվարճանալիս

Դալիթան նշում է 18-ամյակը

15 ոճային լուք Քիմ Քարդաշյանից, որոնք յուրաքանչյուր հայ աղջիկ կարող է կրկնել

Արմենչիկը երգ է նվիրել Սամվել Կարապետյանի որդուն եւ հարսին

Ամառային դիետա

15:10, 19 հունիսի

Ցանկացած ամառային դիետա շատ միրգ ու բանջարեղեն է ներառում: Եթե նույնիսկ հատուկ սննդակարգ չմշակեք, շոգին մարդկանց մեծ մասը հեշտությամբ եւ արագորեն կորցնում է քաշը: Պատճառները պարզ են. ախորժակի նվազում, շարժողական ակտիվություն, բազմաթիվ գործեր մաքուր օդին՝ ամառանոցային աշխատանքներից մինչեւ երկարատեւ զբոսանքները:

Եվ այսպես, ներկայացնում ենք ամառային դիետա:

Տեւողությունը՝ 2 շաբաթ: Կանոնները. բացի թույլատրված դիետիկ ուտեստներից, կարելի է 2 բաժակ ցանկացած մրգային կամ բանջարեղենային ֆրեշ խմել՝ առանց շաքարավազի, 4-5 բաժակ կանաչ թեյ, 2 լիտր ջուր: Եթե տառապում եք քաղցից, խմեք: Պետք չէ ավելացնել չափաբաժինները կամ մեկ անգամ ավելի ուտել:

Ֆիզիկական ակտիվություն. զբոսանք կամ լող նրանց համար, ովքեր կանոնավոր չեն մարզվում, եւ կանոնավոր մարզասրահ այցելողների համար սովորական մարզանք, բայց 30-40% պակաս ակտիվությամբ:
Նպատակահարմար է ուժային մարզումները յոգայով փոխարինել, այսինքն՝ դիետան ծրագրել մարզումներից հանգստանալու ժամանակաշրջանում:
Ամբողջ դիետայի ընթացքում հարկավոր է հրաժարվել ալկոհոլից, սուրճից եւ աղից:

Ճաշացանկ

Նախաճաշ՝ 300 գրամ մրգային աղցան,
Ճաշ՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան,
Ընթրիք՝ 300 գրամ բանջարեղենային աղցան:

Լրացում. դիետայի երկրորդ շաբաթվա ընթացքում ճաշին կամ ընթրիքին ավելանում են 100-150 գրամ միս կամ ձուկ: Այս դիետայի մեկ այլ տարբերակ կա, որի դեպքում քնելուց առաջ հարկավոր է անպայման մեկ բաժակ կեֆիր կամ ցանկացած այլ կաթնաթթվային ըմպելիք խմել:

Աղբյուրը՝ your-diet.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ աստղային զույգը
Անահիտ Սիմոնյան եւ Հայկո
Լիլիթ Հովհաննիսյան եւ Վահրամ Պետրոսյան
Լիլի Էլբակյան եւ Համո
Նունե Եսայա եւ Ավո Խալաթյան
Մարիաննա Վարդանյան եւ Գարիկ Պապոյան