Ժաննա Բուտուլյանն արաբական է պարում

Միրիամ Բաղդասարյանը հիացրեց կանադական «Ձայնը» նախագծի ժյուրիին

Առանց կրծկալ Անժելա Սարաֆյանը՝ Variety Magazine-ի ճաշկերույթին

«Դեպի Եվրատեսիլ». եզրափակիչ անցած առաջին հնգյակը հայտնի է

Երիտասարդ երգիչն ուժերը փորձելու է նաև «Դեպի Եվրատեսիլ» ազգային մրցույթում

Շպարվիր NEWS.am STYLE-ի հետ. տաք գույներով հոլիվուդյան make up` նորաձեւ աղջիկների համար

Shine&Food. Չինական ուտեստներ՝ չինական Ամանորի կապակցությամբ

Բլոգ Լի. Որտեղ, ինչքանով եւ ինչ կարելի է ուտել Երեւանի փողոցներում

Ինչպես պետք է հայ տղամարդն իրեն պահի կանանց հետ․ NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Fan Attack. Հասմիկ Շիրոյան VS երկրպագուներ

Երեւանյան էսքիզներ

POPcorn blog. փորձում ենք հին իրերից նոր հագուստ ստանալ միայն մկրատի օգնությամբ

14-ամյա Սաթենիկի գեղեցիկ կատարումը՝ «Ты супер!» նախագծում

24-ամյա Լիանա Ավանեսյանի ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնը» նախագծում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնը» նախագծում

Ինչպես պետք է գեր աղջիկները լուսանկարվեն

Շպռոտի սեքսուալ ֆոտոշարքը՝ Վալենտինի տոնին ընդառաջ

Shine&Food. Ավոկադոյով աղցան. երկրորդ փորձը հաջողվեց շեֆ-խոհարարի օգնությամբ

Հնգօրյա ամառային դիետա

15:09, 14 օգոստոսի

Շատ դիետոլոգներ ու կանայք, որոնք փորձել են այս հնգօրյա դիետան, այն նիհարելու համար առավել օպտիմալ եւ պարզ տարբերակ են համարում։ Այս ամառային դիտեան մի շարք առավելություններ ունի, ներառյալ՝
կարճ ժամկետ, հավասարակշռված սննդակարգ, նիհարող մարդու համար «հարմարավետ» սնուցման ռեժիմ, կալորեականության նվազեցում եւ այլն։

Արդյունավետ դիետայի ճաշացանկը հետեւյալ տեսքն ունի.

Նախաճաշին՝ 100 կգ շիլա, 15 րոպե եռացված կանաչ թեյ, 150-200 գրամ ցանկացած մրգեր ու հատապտուղներ։ Անհրաժեշտ է հերթականությամբ օգտագործել բրինձ, վարսակաձավար եւ հնդկացորեն։
Ետճաշիկին կարելի է ուտել 250 գրամ ցանկացած տեսակի մրգեր։

Կեսօրին պետք է ուտել 150 գրամ բանջարեղենի ապուր, 200 գրամ բանջարեղենային ռագու կամ բանջարեղենի աղցան՝ բուսական յուղով, 100 գրամ սպիտակուցային սնունդ, մրգերով աղցան։
Ճաշին՝ 100 գրամ կաթնաշոռ՝ մրգերով ու հատապտուղներով, մեկ բաժակ մրգի հյութ։

Ընթրիքին 200 գրամ մրգերով աղցան՝ մեկ գդալ յոգուրտով, 100 գրամ թխվածքով եւ մեկ բաժակ կեֆիրով։
Եթե շատ եք ցանկանում ուտել, ապա քնելուց 3 ժամ առաջ կարելի է ուտել 100 գրամ սպիտակուցային սնունդ։

Աղբյուրը՝ violetnotes.com


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ո՞ւմ կցանկանայիք տեսնել «Եվրատեսիլ 2018»-ի բեմում
Թամար Կապրելյան
Սեւակ Խանաղյան
Կամիլ
Հասմիկ Շիրոյան