Shine&Food: Որքա՞ն գումար է հարկավոր Հայաստանում առողջ սնվելու համար

VARDA-ն ցույց է տվել իր սիրելի վարժությունները

POPcorn blog. Ամռան ամենանորաձև հագուստն ըստ դիզայներ Մանե Խաչատրյանի

Համարու՞մ եք Երեւանը մաքուր քաղաք. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Nas Daily/meeting in Yerevan

Լիի բլոգը․ Արդյոք գնահատվում է Երևանի ճարտարապետական ժառանգությունը․ ճարտարապետ Սարհատ Պետրոսյանի տեսակետը

Ուզո՞ւմ են արդյոք Հայաստանի սահմաններից դուրս ապրող հայերը վերադառնալ հայրենիք

Shine&Food: Խոհանոցային լայֆհաքեր. որոնք են աշխատում, որոնք ոչ, պարզենք միասին

«Ոսկե Ծիրան» 15-րդ միջազգային կինոփառատոնի մրցանակակիրները

POPcorn blog. Top 10 սարսափ ֆիլմեր

Անահիտ Սիմոնյանի գեղեցիկ պարը` Մոտի երգի ներքո

Հայ հայտնիները` կարճ կիսատաբատով

Դարեն Արանոֆսկու մամուլի ասուլիսը Երևանում

Հայտնի հայուհիները՝ լողազգեստով

Բլոգ Լի. Խորհրդավոր Խոր Վիրապ

Դարեն Արոնոֆսկին, ՀՀ վարչապետը եւ այլ հայտնիներ՝ «Ոսկե ծիրանի» բացման արարողությանը

Դարեն Արոնոֆսկին Վարդավառի կապակցությամբ ջուր է լցրել «Ոսկե ծիրանի» հյուրերի եւ իր վրա

Դարեն Արոնոֆսկին «Ոսկե ծիրանի» կարմիր գորգի վրա ջուր լցրեց հայ լրագրողների վրա

Ապուրով դիետա

15:36, 6 նոյեմբերի

Ապուրային սննդակարգը, որը համարվում է ճարպի այրման ամենաարագ սննդակարգերից մեկը, իր ժողովրդականությամբ ռեկորդներ է սահմանում։ Դրա առանցքում անսահմանափակ քանակության կաղամբի ապուրն է, որը կազմում է սննդակարգի միակ կերակրատեսակը։

Ցուրտ ձմռան համար ապուրային սննդակարգն հրաշալի տարբերակ է, չէ՞ որ մյուս սննդակարգերի նկատմամբ դրա առավելություններն ակնհայտ են՝ սննդի ծավալի հետ կապված սահմանափակումների բացակայություն, հետեւաբար նաեւ քաղցի զգացողության նվազում, տաք ու հեղուկ կերակրատեսակ, որը հաճելիորեն տաքացնում է ցուրտ եղանակին։

Ավելորդ կիլոգրամներից ազատելուց բացի ( մեկ շաբաթում՝ մոտ 5-8 կգ) , ապուրային սննդակարգը կարգավորում է նաեւ մարսողականհամակարգի գործունեությունը։

Նիհարեցնող ապուրի բաղադրատոմսը.

Պահանջվում է․
Կաղամբ՝ 1 գլուխ
Չոր սոխ՝ 6 հատ
Լոլիկ՝ 2-3 հատ
Կանաչ տաքդեղ՝ 2 հատ
Կանաչ նեխուր՝ 1 փունջ

Ինչպե՞ս պատրաստել.

Պատրաստելուց առաջ բանջարեղենը պետք է լվանալ, կտրատել, եփել, իսկ եռալուց հետո հավելել պղպեղ, կոճապղպեղ ու դափնու տերեւ։ Ավելի լավ մարսելու համար ապուրը պետք է համեմել մի կաթիլ ձիթապտղի յուղով։
Սննդակարգի առաջին երկու օրերին պետք է միայն բանջարեղենային ապուր ուտել։ Երրորդ օրը հավելում են կանաչ բանջարեղեն, բացառությամբ ոլոռազգիների։

Չորրորդ օրը կարելի է հավելել ցանկացած բանջարեղեն ու միրգ, բացի կարտոֆիլից ու բանանից։ Հինգերորդ օրը սննդակարգին հավելեք մի բաժակ ոչ յուղոտ կաթ։ Վեցերորդ օրը թույլատրված է թարմ բանջարեղենով աղցանով եփած տավարի միս։ Սննդակարգն ավարտում են՝ հավելելով բանջարեղենով պատրաստված գորշ բրինձ ու մի բաժակ թուրինջի հյութ։

Ապուրային սննդակարգի ժամանակ անհրաժեշտ է խմել շատ հեղուկ՝ ոչ գազավորված հանքային ջուր, առանց շաքարի մորս ու բանջարեղենային հյութեր։

Սննդակարգհի հաջողությունը կախված է նրանից, որ ամբողջովին հրաժարվեք հացից, ոգելից ու գազավորված ըմպելիքներից։

Ապուրային սննդակարգի հակացուցումները՝ տվյալ մթերքների անհատական անմարսելիությունը։ Բացի դրանից, այդ սննդակարգը խորհուրդ չի տրվում նրանց, ովքեր հիմնականում սպիտակուցային սնունդ են գործածում։

Աղբյուրը՝ passion.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Աշխարհի ամենահանրաճանաչ հայը
Քիմ Քարդաշյան
Շառլ Ազնավուր
Սերժ Թանկյան
Դեն Բիլզերյան