Շպռոտի կենացը՝ նվիրված ոստիկաններին, «դուխով որձերին» եւ հայ աղջիկներին

«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

Fan Attack. Արսեն Սաֆարյան VS երկրպագուներ

«Միսս Արմենիա» Լիլի Սարգսյանը՝ NEWS.am STYLE-ի տոնական ֆոտոշարքում

Աշնանային դիետա

16:17, 4 սեպտեմբերի

Աշնանային դիետայի ճաշացանկը

Նախաճաշ

200 գրամ դդումով ցորենի շիլա, մեկ բաժակ կաթ՝ մեկ թեյի գդալ սուրճով,

200 գրամ հնդկաձավարի շիլա, 100 գրամ յոգուրտ, թեյ կամ սուրճ՝ մեղրով,

200 գրամ անյուղ կաթնաշոռով, 2 ձվի սպիտակուցով եւ դդումով կամ խնձորով թխվածքաճաշ, սուրճ,

1 ձվով, 3 սպիտակուցով եւ սնկով, լոլիկով կամ սպանախով ձվածեղ, հատիկավոր ցորենի կամ տարեկանի հաց:

Ճաշ

200-300 մլ բանջարեղենի ապուր, հատիկավոր բուլկի, 100-200 գրամ շոգեխաշած հավի կրծքամիս,

Շոգեխաշած կաղամբ, ջեռոցում պատրաստված մեկ կարտոֆիլ, 100-200 գրամ ձուկ կամ շոգեխաշած ձկան կոտլետ,

Բանջարեղենով աղցան, տավարի միս, 100 գրամ խաշած հնդկաձավար:

Ընթրիք

200-300 գրամ ծովախեցգետին, կիտրոնի հյութ, կանաչեղեն,

200 գրամ սաղմոն, իշխան կամ սկումբրիա՝ կիտրոնի հյութով,

200 գրամ անյուղ կաթնաշոռ եւ կես խնձոր,

250 մլ կեֆիր, շոգեխաշած բրյուսելյան կաղամբ, մի քիչ հացահատիկի թեփ:

Միջանկյալ սնունդ

Սիրած թարմ մրգերը՝ մի կտոր պանրով կամ մի գդալ կաթնաշոռով: Կարելի է ուտել 30 գրամ ընկուզեղեն եւ 1-2 չիր:

Եվ, իհարկե, մի մոռացեք սպորտի մասին, փորձեք հնարավորինս շատ դրական էմոցիաներ ստանալ, եւ դյուրությամբ կկարողանաք նիհարել աշնանը:

 

Աղբյուրը՝ azbukadiet.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․
  • Գարնանային մեկօրյա սննդակարգ Սխալ կազմված գարնանային սննդակարգը կարող է միայն վնաս պատճառել, օրգանիզմը, որն առանց այդ էլ սթրեսի վիճակում է գտնվում, բացասաբար կարձագանքի քաղցին․․․
  • Գարնանային սննդակարգ Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ