Սերժ Թանկյանը ներկա գտնվեց իր հեղինակած «Օրկա» սիմֆոնիայի երեւանյան պրեմիերային

Սերժ Թանկյանը Երեւանում ներկա գտնվեց իր հեղինակած «Օրկա» սիմֆոնիայի փորձին

15 ոճային լուք Նազենի Հովհաննիսյանից, որոնք յուրաքանչյուր աղջիկ կարող է կրկնել

Street Style Երեւանում․ ուսանողուհիների աշնանային look-երը

Երեւանյան ազդ. ուր գնալ այս շաբաթ

Shine&Food. Յուրահատուկ ուտեստ, որից մի պատառ անգամ չի մնա

Իվետա Մուկուչյանի անակնկալ ելույթը՝ «Հայաստանի Ձայն»-ում

Սոֆի Մխեյանը, Էրիկը, Միհրան Ծառուկյանը, Հայկոն եւ այլք՝ Երեւանի տոնին նվիրված համերգին

Fan Attack. Լիա Զախարյան VS երկրպագուներ

Կովկասցիները, աղջիկներին սիրահետելը եւ խաղատների հանդեպ կիրքը՝ նոր Comedy Club-ում

Միշել Մստոյանը հրաշալի հանդես եկավ «Գոլոս»-ում եւ անցավ հաջորդ փուլ

Զաալի Սարկիսյանն իր ձայնով ռուսական «Գոլոս»-ում գրավել է Ալեքսանդր Գրադսկիին

15 ոճային լուք Քլոե Քարդաշյանից, որոնք յուրաքանչյուր հայ աղջիկ կարող է կրկնել

Գայանե Ասլամազյանը դարձավ 41 տարեկան

Սեքսուալ տոպով Շուշան Երիցյանն իր 25-ամյակի խնջույքին

Ջոն Մալկովիչն այցելել է «Թումո» ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոն

Դուդուկի վարպետը. Ջիվան Գասպարյանը նշում է ծննդյան 89-ամյակը

Սերժ Թանկյանը բարձր տրամադրությամբ ժամանեց Երեւան

Աշնանային դիետա նիհարողների համար

16:07, 9 հոկտեմբերի

Դիետոլոգները խորհուրդ չեն տալիս աշնանը որեւէ դիետայի հետեւել, քանի որ ամռանը ձեռք բերած բազմաթիվ սննդարար նյութեր կորցնելու վտանգ կա: Այդ պատճառով հրաժարվեք մոնո-դիետաներից, քաղցած մնալուց, սննդային խիստ սահմանափակումներից: Հետեւեք հավասարակշռված սննդակարգի՝ դրան ավելացնելով սեզոնային բանջարեղեն:

Մի քանի խորհուրդ աշնանայի դիետայի համար

Սննդակարգում ներառեք դդում, կաղամբ, ստեպղին, լոլիկ, սմբուկ: Ձգտեք գնել այնպիսի բանջարեղեն, որոնք աճում են ձեր տարածաշրջանում, քանի որ ներկրվող բանջարեղենը հաճախ հավաքում են դեռ չհասած, հետեւաբար՝ դրանք բավական քիչ վիտամիններ են պարունակում:

Մրգերից նախապատվությունը տվեք խնձորին. աշնանն այս մրգից օգուտն ավելին է, քան ցանկացած այլ եղանակի:

Կիսաֆաբրիկատների փոխարեն թարմ միս եւ ձուկ օգտագործեք: Սահմանափակեք նաեւ հացաբուլկեղենի չափը, ավելի լավ է սեւ հաց ուտել:

Աշնանն ավելորդ կիլոգրամներ չհավաքելու համար քաղցրեղենի քանակությունը նույնպես պետք է սահմանափակել, քանի որ ցրտերի հետ շարժողական ակտիվությունը նվազում է:

Հնարավորության դեպքում բեռնաթափման օրեր կազմակերպեք, բայց չափը չանցնեք:

Մի մոռացեք, որ նիհարելու համար ջուր խմել պետք է ոչ միայն ամռան շոգին, այլեւ ամբողջ տարի: Օրական առնվազն 2 լիտր մաքուր ջուր խմեք, կանաչ կամ կոճապղպեղով թեյ, կարելի է նաեւ կիտրոնով:

Այս ընդհանուր խորհուրդներին ավելացնենք նաեւ հետեւյալը. աշնանը, հատկապես անձրեւոտ եղանակին, շատերը քաղցրեղենի պահանջ են ունենում: Դիետայից շատ չշեղվելու եւ արդյունավետ նիհարելը շարունակելու համար ջեռոցում կաթնաշոռային, կաթնաշոռա-դդմային կամ պանրով կարկանդակներ թխեք:

 

Աղբյուրը՝ mybodyflex.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենագեղեցիկ հայ դերասանուհին
Անի Երանյան
Տաթեւ Սարգսյան (Բոնյա Բրիտ)
Մերի Մակարյան
Նարիա Մովսիսյան
Գայանե Ասլամազյան