Shine&Food

Մկոյի նոր դերը, Նազենիի ու Սոֆիի «անկախ» սելֆիներն ու «Մանկական Եվրատեսիլ»-ի մեր պատվիրակը. շաբաթվա ամփոփում

POPcorn blog. Երևանում նշում են անկախության տոնը

«Հյուսիսային պողոտայի բանտարկյալը» ներկայացման պրեմիերան

Մարինկա Խաչատրյանի ռոմանտիկ հոլովակը, Վան Դամի ժամանումն ու Comedy Club-ի կարմիր գորգը. շաբաթվա ամփոփում

Shine&Food: Այ քեզ բերքի տոն

Երևանում մեկնարկեց Comedy Club փառատոնը

Yerevan Music Night 2018

POPcorn blog. Շոու բիզնեսի պատմության ամենաաղմկահարույց սկանդալները

Բլոգ Լի. ավանդական հայկական նախաճաշի համը

Shine&Food: 1 օր սնվում եմ ընդամենը 1000 դրամով

NEWS.am STYLE/շոու-բիզնեսի շաբաթվա ամփոփում

«Նոր ալիք-2018». Գեւորգ Հարությունյանը մրցութային երկու օրերից հետո առաջին տեղում է

PROFFY. Բարմեն. պատրաստում ենք հայկական կոկտեյլ

POPcorn blog. Խաղում ենք Աստղիկ Սաֆարյանի հետ

Ինչպես են ծաղրել Եվգենի Պետրոսյանին, հայ պրոդյուսերին եւ ռուսական տեխնոլոգիաները Comedy club-ում

Գեւորգ Հարությունյանը փայլուն ելույթ ունեցավ «Նոր ալիք»-ում

VARDA-ն ձողի վրա գեղեցիկ պար է ցուցադրել

Աշնանային դիետա նիհարողների համար

16:07, 9 հոկտեմբերի

Դիետոլոգները խորհուրդ չեն տալիս աշնանը որեւէ դիետայի հետեւել, քանի որ ամռանը ձեռք բերած բազմաթիվ սննդարար նյութեր կորցնելու վտանգ կա: Այդ պատճառով հրաժարվեք մոնո-դիետաներից, քաղցած մնալուց, սննդային խիստ սահմանափակումներից: Հետեւեք հավասարակշռված սննդակարգի՝ դրան ավելացնելով սեզոնային բանջարեղեն:

Մի քանի խորհուրդ աշնանայի դիետայի համար

Սննդակարգում ներառեք դդում, կաղամբ, ստեպղին, լոլիկ, սմբուկ: Ձգտեք գնել այնպիսի բանջարեղեն, որոնք աճում են ձեր տարածաշրջանում, քանի որ ներկրվող բանջարեղենը հաճախ հավաքում են դեռ չհասած, հետեւաբար՝ դրանք բավական քիչ վիտամիններ են պարունակում:

Մրգերից նախապատվությունը տվեք խնձորին. աշնանն այս մրգից օգուտն ավելին է, քան ցանկացած այլ եղանակի:

Կիսաֆաբրիկատների փոխարեն թարմ միս եւ ձուկ օգտագործեք: Սահմանափակեք նաեւ հացաբուլկեղենի չափը, ավելի լավ է սեւ հաց ուտել:

Աշնանն ավելորդ կիլոգրամներ չհավաքելու համար քաղցրեղենի քանակությունը նույնպես պետք է սահմանափակել, քանի որ ցրտերի հետ շարժողական ակտիվությունը նվազում է:

Հնարավորության դեպքում բեռնաթափման օրեր կազմակերպեք, բայց չափը չանցնեք:

Մի մոռացեք, որ նիհարելու համար ջուր խմել պետք է ոչ միայն ամռան շոգին, այլեւ ամբողջ տարի: Օրական առնվազն 2 լիտր մաքուր ջուր խմեք, կանաչ կամ կոճապղպեղով թեյ, կարելի է նաեւ կիտրոնով:

Այս ընդհանուր խորհուրդներին ավելացնենք նաեւ հետեւյալը. աշնանը, հատկապես անձրեւոտ եղանակին, շատերը քաղցրեղենի պահանջ են ունենում: Դիետայից շատ չշեղվելու եւ արդյունավետ նիհարելը շարունակելու համար ջեռոցում կաթնաշոռային, կաթնաշոռա-դդմային կամ պանրով կարկանդակներ թխեք:

 

Աղբյուրը՝ mybodyflex.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության