Պահարան. Տարազն ու ավանդական դետալները` առօրյա հագուստում

Զարդատուփ: Զարդերը կարո՞ղ են բնութագրել կրողին

POPcorn blog. Ամենաթանկարժեք հագուստն աշխարհում

Ackerman’s Talks. սեփական թարթիչնե՞ր, լամինացիա, թե լիցք

Կին պատգամավորների լուքերը ԱԺ առաջին նիստին

Հայտնի է «Գահերի խաղ»-ի ցուցադրության օրը

Պահարան. Տաք, հարմար ու ոճային. ինչ հագնել ձմռանը

Զարդատուփ. մինիմալիզմի համեստ հմայքը զարդերում

Էլեն ԴեՋեներեսը հյուրընկալել է Անի Գաբրիելյանին

POPcorn blog. Փաստեր, որ չգիտեք Կոկո Շանելի մասին

Ackerman Talks. հոնքերի մասին

Պահարան. այս ձմռան ամենանորաձեւ վերարկուներն ու ժակետները

POPcorn blog. Ամանորյա ֆիլմեր, որոնք այնքան էլ հայտնի չեն, բայց հայտնիներից պակաս լավը չեն

Շահեն Օգանեսյանը կատարում է «Чистые пруды» երգը «Ձայնը» նախագծի եզրափակչում

Shine & Food: Միասին զարդարում ենք ամանորյա սեղանը յուրահատուկ ձեւով

Պահարան. ամանորը casual ոճում

Զարդատուփ: Նվերներ զարդարելու արվեստը

Շահեն Օգանեսյանը ռուսական «Ձայնը» նախագծի եզրափակչում է

 Ինչպես նիհարել ձմռանը

17:06, 11 դեկտեմբերի

Ձմռանը կիլոգրամներ հավաքելու հիմնական պատճառը օրգանիզմի արձագանքն է ցածր ջերմաստիճանին՝ կալորիաները յուրացվում են առավելագույն քանակությամբ, իսկ ճարպային բջիջների բնական տրոհումը նվազում Է։ Նաեւ այդ ժամանակ դանդաղում են փոխանակման պրոցեսները, ինչը լավ չի ազդում կազմվածքի վրա։ Դիետոլոգները խորհուրդ են տալիս օգտագործել ձմռան համար նիհարելու սննդակագերից ցանկացածը, քանի որ դրանք մշակված են՝ հաշվի առնելով այն մթերքները, որոնք նպաստում են հենց այդ եղանակին նիհարելուն։  

Ծովամթերք, մսի ու ձկան ոչ յուղոտ տեսակներ, ձու․

Հնդկաձավար, բրինձ, վարսակաշիլա

Սունկ

Ոլոռազգիներ

Ընդեղեն ու սերմեր

Բուսական յուղեր

Բանջարեղեն ու մրգեր՝ ըստ սեզոնի

Խոտաբուսային թեյեր, կոմպոտներ ու մորսեր

Կանանց համար ձմեռային սննդակարգի օգուտն այն է, որ այդ սննդակարգը թույլ է տալիս ոչ միայն նվազեցնել քաշը, այլեւ օրգանիզմը հագեցնել վիտամիններով ու միկրոէլեմենտներով, որոնց պակասն այնքան զգացվում է այդ ժամանակաշրջանում։ Հիպովիտամինոզի պատճառով կարող են զարգանալ զանազան հիվանդություններ, որոնք թուլացնում եմ իմունիտետը, ինչը վերջին հաշվով հանգեցնում է ամբողջ օրգանիզմի թուլացմանը։

Ձմեռային սնննդակարգերի ակնհայտ առավելություններից են՝

Ուժեղանում է մետաբոլիզմը, օրգանիզմը սկսում է ինտենսիվ ազատվել ճարպերից։

Մեթոդաբանությունը թույլ է տալիս ոչ միայն նիհարել, այլեւ պահպանել այդ քաշը հետագայում։

Այդ սննդակարգի ժամանակ քաղցած մնալու կարիք չի լինում։

Օգտակար մթերքների շնորհիվ ամրանում է իմունիտետը։  

Վիտամինների, մակրո ու միկրոէլեմենտների կանոնավոր մատակարարումը կանխում է հիպովիտամինոզի զարգացումը։

Ձմռանը նիհարելու համար արագ սննդակարգերը թերություններ չունեն, սակայն եթե դրանք նախատեսում են խիստ սահմանափակումներ, ուրեմն դրանք ցանկալի չեն քրոնիկ բնույթի ցանկացած հիվանդության առկայության դեպքում։

 

Աղբյուրը՝ diety-pohudej.ru

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության