Րաֆֆի Արտոն հիանալի ելույթ ունեցավ և անցավ ֆրանսիական «Ձայն»-ի հաջորդ փուլ

Հոլիվուդյան դերասան Մարկո Խանը՝ Հայաստանում տիրող իրավիճակի մասին

Շպռոտի կենացը՝ նվիրված ոստիկաններին, «դուխով որձերին» եւ հայ աղջիկներին

«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

 Ինչպես նիհարել ձմռանը

17:06, 11 դեկտեմբերի

Ձմռանը կիլոգրամներ հավաքելու հիմնական պատճառը օրգանիզմի արձագանքն է ցածր ջերմաստիճանին՝ կալորիաները յուրացվում են առավելագույն քանակությամբ, իսկ ճարպային բջիջների բնական տրոհումը նվազում Է։ Նաեւ այդ ժամանակ դանդաղում են փոխանակման պրոցեսները, ինչը լավ չի ազդում կազմվածքի վրա։ Դիետոլոգները խորհուրդ են տալիս օգտագործել ձմռան համար նիհարելու սննդակագերից ցանկացածը, քանի որ դրանք մշակված են՝ հաշվի առնելով այն մթերքները, որոնք նպաստում են հենց այդ եղանակին նիհարելուն։  

Ծովամթերք, մսի ու ձկան ոչ յուղոտ տեսակներ, ձու․

Հնդկաձավար, բրինձ, վարսակաշիլա

Սունկ

Ոլոռազգիներ

Ընդեղեն ու սերմեր

Բուսական յուղեր

Բանջարեղեն ու մրգեր՝ ըստ սեզոնի

Խոտաբուսային թեյեր, կոմպոտներ ու մորսեր

Կանանց համար ձմեռային սննդակարգի օգուտն այն է, որ այդ սննդակարգը թույլ է տալիս ոչ միայն նվազեցնել քաշը, այլեւ օրգանիզմը հագեցնել վիտամիններով ու միկրոէլեմենտներով, որոնց պակասն այնքան զգացվում է այդ ժամանակաշրջանում։ Հիպովիտամինոզի պատճառով կարող են զարգանալ զանազան հիվանդություններ, որոնք թուլացնում եմ իմունիտետը, ինչը վերջին հաշվով հանգեցնում է ամբողջ օրգանիզմի թուլացմանը։

Ձմեռային սնննդակարգերի ակնհայտ առավելություններից են՝

Ուժեղանում է մետաբոլիզմը, օրգանիզմը սկսում է ինտենսիվ ազատվել ճարպերից։

Մեթոդաբանությունը թույլ է տալիս ոչ միայն նիհարել, այլեւ պահպանել այդ քաշը հետագայում։

Այդ սննդակարգի ժամանակ քաղցած մնալու կարիք չի լինում։

Օգտակար մթերքների շնորհիվ ամրանում է իմունիտետը։  

Վիտամինների, մակրո ու միկրոէլեմենտների կանոնավոր մատակարարումը կանխում է հիպովիտամինոզի զարգացումը։

Ձմռանը նիհարելու համար արագ սննդակարգերը թերություններ չունեն, սակայն եթե դրանք նախատեսում են խիստ սահմանափակումներ, ուրեմն դրանք ցանկալի չեն քրոնիկ բնույթի ցանկացած հիվանդության առկայության դեպքում։

 

Աղբյուրը՝ diety-pohudej.ru

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․
  • Գարնանային մեկօրյա սննդակարգ Սխալ կազմված գարնանային սննդակարգը կարող է միայն վնաս պատճառել, օրգանիզմը, որն առանց այդ էլ սթրեսի վիճակում է գտնվում, բացասաբար կարձագանքի քաղցին․․․
  • Գարնանային սննդակարգ Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ աստղը
Սիրուշո
Լիլիթ Հովհաննիսյան
Իվետա Մուկուչյան
Նազենի Հովհաննիսյան