«Աստված օրհնի Հայաստանը». Էլթոն Ջոնն ընթրեց Նիկոլ Փաշինյանի եւ Արմեն Սարգսյանի հետ

«Այստեղ ֆանտաստիկ էներգետիկա է տիրում». Էլթոն Ջոնի ամուսինը՝ Հայաստան այցի մասին

Խորոված եւ քյաբաբ. Էլթոն Ջոնը եւ ՀՀ նախագահը ճաշել են Derian Restaurant-ում

Գարիկ Մարտիրոսյանն ու Սաթենիկ Գեւորգյանը երգել են միասին «Ты супер!» նախագծի եզրափակիչում

Արմեն Սարգսյանը Էլթոն Ջոնի հետ հանդիպման մասին

«Ողջույն, ընկերներ». Էլթոն Ջոնը Երեւանում է

էլթոն Ջոնը ժամանեց Հայաստան

Street style Երեւանում. հայ շրջանավարտների ամենատարբերվող համազգեստները

«Մխիթարյանը վատ ֆուտբոլիստ է». ինչպես է Նեզլոբինը ծաղրել Գարիկ Մարտիրոսյանին Comedy Club-ում

Հայ երգիչները շնորհավորեցին շրջանավարտներին

POPcorn blog. «Վերջին զանգ 2018». տոնական հարցում

POPcorn blog. Լիսաբոնյան արկածներ

Ազնավուրի երգերը՝ Ազնավուրի հրապարակում. համերգ՝ նվիրված լեգենդար շանսոնյեի 94-ամյակին

«Այն, ինչ կարեւոր է Հայաստանի համար, կարեւոր է նաեւ մեզ համար». Շառլ Ազնավուրը նշում է 94-ամյակը

Խաշ՝ Դիլիջանում, ժենգլայով հաց՝ Արցախում. CNN-ի հաղորդումը՝ Հայաստանի մասին

Գեղանկարիչ Դավիթ Դանիելյանի էմոցիոնալ կտավներն ու ցուցահանդեսի հայտնի հյուրերը

VARDA-ի «գիշերային պարը սիրեցյալի համար»

Բլոգ Լի. «Թանգարանային գիշերը» Երեւանում

Ինչպես նիհարել ձմռանը

13:09, 15 հունվարի

Ո՞ր մթերքները Ձեզ կօգնեն մի քիչ ավելի սլացիկ դառնալ

Քաղցր կարտոֆիլ

Քաղցր կարտոֆիլը բջջանյութի հոյակապ աղբյուր է, որն օգնում է պահպանել հագեցածության զգացումը ու միաժամանակ խթանել Ձեր մարսողական համակարգի աշխատանքը, որպեսզի այն ավելի շատ կալորիա այրի։ Բացի դրանից, այն պարունակում է հորմոն, որը օգնում է կարգավորել արյան մեջ շաքարի մակարդակը։

Հնդկահավ

Հնդկահավը նույնպես այն մթերքներից է, որոնք օգնում են այրել ճարպը։ Պարզ սպիտակուցը թույլ է տալիս հագենալ ու էներգիա է տալիս, ինչը խթանում է նյութափոխանակության լավացումը։ Իսկ կալորիաների քանակը նվազեցնելու համար հնդկահավի միսը կերեք առանց կաշվի։

Թուրինջ

Թուրինջը լուծվող բջջանյութի հրաշալի աղբյուր է, որը կարող է օգնել Ձեզ հնարավորինս երկար կուշտ մնալ ու դրա հաշվին հաջորդ անգամ սնվելիս ավելի փոքր մասնաբաժնով բավարարվել։ Դուք կարող եք այդ միրգն ուտել առանձին կամ այն հավելել աղցանների մեջ։

Դարչին

Ցուրտ եղանակին դարչինը բազմաթիվ տաք ընպելիքների հիմնական բաղադրիչներից մեկն է։ Այս համեմունքը, որը հրաշալի բույր ունի, կանոնակագում է արյան մեջ շաքարի մակարդակն ու ակտիվացնում նյութափոխանակությունը:

Դառը շոկոլադ

Շատերի կողմից սիրված սեւ շոկոլադը ներառում է երկու բաղադրիչ, որոնք, ինչպես հայտնի է, բարձրացնում են մետաբոլիզմը՝ կոֆեին ու հակաօքսիդանտ կատեխին։ Սակայն հիշեք, որ օրական կարելի է շոկոլադի քիչ քանակություն գործածել, եթե չեք ուզում, որ շաքարն ու կալորիաները գերազանցեն կալորիաները այրելու՝ դառը շոկոլադի ներուժը։

Աղբյուրը՝ Ivona


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Ամառային սննդակարգ Ուտել ցանկացած բանջարեղեն՝ թե հում, թե շոգեխաշած (բայց առանց յուղի)․․․
  •  Ձվով սննդակարգ Շատ այլ սննդակարգերի նման, ձվով սննդակարգն ունի իր առավելություններն ու թերությունները․․․
  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ