Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Ինչու չեք կարողանում նիհարել, թեև հետևում եք բոլոր խորհուրդներին. 7 հիմնական պատճառ

17:07, 29 հունվարի

Թեև դուք հետևողականորեն հաշվում եք սննդի կալորիաները, հրաժարվում քաղցր, յողոտ մթերքներից, անհրաժեշտ քանակությամբ ջուր եք խմում, հաճախում եք մարզասրահ, սակայն ձեզ այդպես էլ չի հաջողվում նիհարել: Մասնագետները նշում են 7 հիմնական պատճառ, թե ինչու անգամ ամենաարդյունավետ խորհուրդներին հետևելիս նիհարելը շատերի համար երազանք է մնում:

Բնականաբար, ձեր սննդակարգում ներառում եք յուղազերծված մթերքներ

Անկասկած խանութում դուք միշտ յուղազերծ կամ յուղի քիչ պարունակությամբ կաթնամթերք եք գնում: Սակայն պարզվում է, որ անյուղ մթերքն ավելի համեղ դարձնելու համար արտադրողները դրանցում ավելի շատ շաքար են ավելացնում, քան սովորական կաթնամթերքի մեջ: Իսկ շաքարը նիհարող մարդու առաջին թշնամին է: Հենց ածխաջրերն են նպաստում օրգանիզմում ճարպի կուտակմանը:

Նախաճաշին ածխաջրեր եք օգտագործում

Դուք վստահ եք, որ բարդ ածխաջրերը, որոնք պարունավում են, օրինակ,  վարսակի փաթիլների կամ այլ շիլաների մեջ, շատ ավելի օգտակար է նախաճաշին օգտագործել: Ձեզ հավատացրել են, որ դրանց շնորհիվ հագեցվածության զգացողությունը շատ ավելի երկար կպահպանվի, քան այլ բաղադրիչներով սնվելու դեպքում: Բայց դա այդպես չէ: Մասնագետները խորհուրդ են տալիս՝ եթե ցանկանում եք նիհարել, նախաճաշին միայն սպիտակուցներ կերեք, քանի որ սպիտակուցը մարսելու համար օրգանիզմից շատ ավելի էներգիա և ժամանակ է պահանջվում: Իսկ ճաշին կարող եք հնդկաձավար ուտել:

Ձեր ընտրած վարժություններն արդյունավետ չեն

Աշխույժ շարժում պահանջող վարժությունների փոխարեն, որոնց ժամանակ էլ հենց այրվում է օրգանիզմում կուտակված ճարպը, դուք նախընտրում եք մարզասրահում ուժային վարժություններ կատարել: Սակայն ֆիզիկական նման ծանրաբեռնվածության դեպքում ձեր մկանները մեծանում են, հետևաբար ավելանում է մարմնի քաշը, իսկ ճարպը չափազանց դանդաղ է յուրացվում: Ավելի լավ է նիհարելու համար զբաղվել վազքով, լողով, մարմնամարզությամբ:

Ձեր սննդակարգում սոյա եք ներառում

Դիետիկ մթերքների մեծ մասը սոյա է պարունակում, և եթե այն չարաշահեք, ապա ոչ թե կձերբազատվեք ավելորդ քաշից, այլ նոր կիլոգրամներ ձեռք կբերեք: Սոյայի մեջ ֆիտոհորմոններ կան, որոնք համարժեք են կանացի էստրոգեն սեռական հորմոնին: Երբ այն չափից շատ է կուտակվում, օրգանիզմը դա որպես ճարպ կուտակելու ազդակ է ընդունում:

Նախընտրում եք առանց գլյուտենի սննդամթերք

Առանց գլյուտենի սննդակարգը իր բոլոր առավելություններով հանդերձ՝ նախատեսված է միայն այն մարդկանց համար, որոնց օրգանիզմը չի կարողանում գլյուտեն պարունակող մթերքները մարսել: Եթե դուք նման խնդիր չունեք, նկատի ունեցեք, որ առան գլյուտենի մթերքի արտադրության մեջ ռաֆինացված շաքար է օգտագործվում, իսկ շաքարը հակացուցված է նիհարել ցանկացողներին:

Հաճախ եք ուտում և քիչ չափաքանակով

Իհարկե, այսպես սնվելը շատ օգտակար է, բայց այն ոչ բոլորի համար է: Երբ մարդը հաճախ է սնվում, նա քաղց չի զգում և չի կարողանում կանոնակարգել իր կերածի չափաբաժինը՝ երրբեմն նախատեսվածից կամ թույլատրելիից շատ կալորիաներ ստանալով:

Շաքարի փոխարինիչներ եք օգտագործում

Դիետիկ կոկա- կոլան և ասպարտամի հաբերը փրկություն չեն ձեզ համար: Անգամ եթե քաղցր գազավորված ըմպելիքի պիտակի վրա գրված է, որ դրա կալորիականությունը զրո է, օրգանիզմը շաքարի փոխարինիչը չի տարբերում սովորական շաքարից և ինսուլին է արտադրում, որը վերջնարդյունքում վերածվում է ճարպի:

Աղբյուր՝Elle


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ