ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

«Սա մի սիրո պատմություն է». Արամեի «Շատ սիրունա» տեսահոլովակի backstage-ը

Ու՞մ բաժին կհասնի տունը. Սամսոնի՞ն, թե՞ Շավոյին. «Բլբուլյանները 2»-ի նկարահանումները կադրից դուրս

#ՇոկTOK․ Աշայվին՝ Սիրուշոյի հետ հանդիպելու ցանկության, տիկին Գրետայի հետ կոնֆլիկտի մասին եւ ոչ միայն

Ինչպես են ընթանում «Պոլլի» գեղարվեստական ֆիլմի նկարահանումները

H2Օ Emotional Exposition. Kivera Naynomis բրենդի ցուցադրությունը

Փետրվարյան սննդակարգ

15:04, 19 փետրվարի

Փետրվարը լավագույն ժամանակն է ավելորդ քաշից գրագետ ձեւով ազատելու համար։ Ինչո՞ւ։ Որովհետեւ անվտանգ ու իսկապես արդյունավետ սննդակարգի «գործողության ժամկետը» երեքից չորս ամիս է։ Սկսելով փետրվարին՝ դուք բոլոր նախադրյալները կունենաք դիմավորել հունիսը (նաեւ մայիսյան տոները) հրաշալի ֆիզիկական մարզավիճակում։

Ամենակարեւորը սննդակարգը ճիշտ ընտրելն ու խմելու հստակ ռեժիմ մշակելն է՝ առանց դրա ոչ մի սննդակարգ արդյունավետ չի լինում։

Բանջարեղենային ու հատիկավոր սննդակարգեր

Այդ սննդակարգերի գործողության սկզբունքը հիմնված է բալաստային նյութերի՝ բջջանյութի, պեկտինի ու այլ անմարսելի բաղադրիիչների մաքրող ներգործության վրա, որոնք արագացնում են «վերամշակման մթերքների» դուրսբերումը ու կարգավորում են նյութափոխանակության արագությունը։ Բանջարեղենային ու հատիկավոր սննդակարգերի հակացուցումներն ավելի քիչ են, քան սպիտակուցայիններինը, բայցևայնպես դրանք նույնպես պետք է նշել՝ դրանք են գաստրիտը, տասներկումատյա աղիքի խոցը ու քրիոնիկ կոլիտը։ Բացի դրանից, մսից հրաժարվելը վտանգավոր է նրանց համար, ովքեր տառապում են երկաթի պակասով պայմանավորված սակավարյունությամբ։

Որպես կանոն, բանջարեղենային ու հատիկավորների սննդակարգերի հիմքում գլիկեմիկ ցածր գործակցով բանջարեղենն ու մրգերն են (որքան քիչ են մթերքի մեջ հասարակ շաքարները, այդքան ցածր է այդ գործակիցը), ամբողջահատիկ ձավարեղենը ու հացը, նաեւ որոշ կաթնաթթու մթերքներ։ Ինչպես սպիտակուցային սննդակարգերի դեպքում, այստեղ նույնպես կարեւորը մթերքները զգուշորեն ընտրելն ու դրանք ճիշտ պատրաստելն է։ Որպես կանոն հարաբերականորեն կալորիական մրգերը, բանջարեղենը (կարտոֆիլ, գազար, բազուկ, բանան, խաղող) ներառում են սննդակարգում օրվա առաջին կեսին, մինչեւ ժամը 12-14-ը, իսկ ավելի թեթեւ տեսակները՝ կաղամբը , դդմիկը, վարունգը, խնձորը, հատապտուղները՝ երկրորդ կեսին։ Նախաճաշին խորհուրդ է տրվում պատրաստել շիլա ջրով, առանց աղի ու շաքարի ու միայն ամբողջահատիկ ձավարից։ Եթե սիրում եք վարսակաշիլա՝ ընտրեք այնպիսի փաթիլներ, որոնք պետք է եփել առնվազն 15 րոպե, արագ պատրաստվող տարբերակները խորը մշակում են անցնում ու կորցնում իրենց օգտակարությունը։

Ի դեպ, առավելագույն արդյունքի հասնելու համար կարելի է մեկ բաժակ հնդկաձավարի կամ բրնձի վրա լցնել երկու բաժակ ջուր՝ սենյակային ջերմաստիճանի, թողնել 3-4 ժամ, իսկ հետո եփել այդ նույն ջրի մեջ։ Աղի քանակը՝ նվազագույն։ Նախապես թրջելու դեպքում հատիկավորները նկատելիորեն ուռում են՝ դրանց միջին շերտերի ծավալն ավելանում է, ու հայտնվելով աղիների մեջ նման դիետիկ շիլան սկսում է կատարել խոզանակի դեր, իր վրա վերցնելով բոլոր ավելորդ բաները։ Լավագույն արդյունքի հասնելու համար շիլա ուտելուց մոտ մեկ ժամ անց սկսեք ակտիվ խմել․ մաքուր ջրի շնորհիվ բալաստային նյութերը, որոնք պարունակվում են ամբողջական հատիկներում, մեծանում են ու ուժեղացնում աղիների պերիստալտիկան, արագացնելով դրանց մաքրման պրոցեսը։ Բացի դրանից, բանջարեղենային կամ հատիկավորներով սննդակարգերի դեպքում առատ ջուր խմելն օգնում է ավելի երկար պահպանել հագեցածության զգացողությունը՝ մարսողական տրակտը գրեթե անընդհատ զբաղված է։ Կարեւոր է, որ դուք օգտագործեք զտած ջուր, որը չի պարունակի ավելորդ աղեր, մասնավորապես ծանր մետաղների աղեր։

Մի մոռացեք, որ ոչ մի այլ ըմպելիք՝ ոչ թեյը, ոչ սուրճը, ոչ գազավորված ըմպելիքը, ոչ հյութերը ունակ չեն լրացնել հեղուկի մեր պահանջը։ Սովորական մաքուր ջուրն է իոնային բալանսի կարգավորողը, նաեւ բոլոր ավելորդ միացությունների ունիվերսալ լուծիչը։ Մասնագետների մեծ մասի կարծիքով՝ մեծահասակ մարդը, որը ֆիզիկական ծանր աշխատանքով չի զբաղվում, օրական պետք է խմի 40 մլ ջուր՝ քաշի յուրաքանչյուր կիլոգրամի դիմաց։ Նիհարող մարդու համար այդ նորման կազմում է 44 մլ յուրաքանչյուր կիլոգրամի դիմաց։ Իսկ եթե ավելորդ քաշի խնդիրը կապակցված է միջհյուսվածքային փոխանակության խանգարումների՝ այդ նույն ցելյուլիտի հետ, ապա ջուր ավելի շատ է պետք խմել։ Որքան էլ հակասական չհնչի՝ խնդրահարույց գոտիների այտուցվածության խնդիրը կարելի է հաղթահարել միայն կանոնավոր ջուր խմելու միջոցով։ Բայց կարեւոր է, որ ջուրը մաքուր ու զտված լինի։

Ու վերջին խորհուրդը՝ ոչ մի դեպքում մի շտապեք։ Ցանկացած դիետոլոգ Ձեզ կհաստատի, որ ամենաարդյունավետը դանդաղորեն նիհարելն է։ Առավելագույն արագությունը, որով կարելի է նիհարել, առանց առողջությունը վնասելու՝ շաբաթական մեկ կիլոգրամն է։ Կարծում եք, քի՞չ է։ Իսկ դուք հաշվեք՝ եթե սկսեք հենց հիմա, ապա մինչեւ ամառ կկարողանաք ազատվել ձմեռվա ընթացքում կուտակած 10 ավելորդ կիլոգրամներից։

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ