Հայ հայտնիները պաղպաղակ եւ քաղցր ձողիկներ վաճառեցին բարեգործական նպատակով

Blog Li. Սարի Թաղ

Shine&Food. Ի՞նչ են ուտում ֆուտբոլասերներն Աշխարհի առաջնության ժամանակ

Հայ միլիոնատեր Դեն Բիլզերյանը հավաքույթ է կազմակերպել 485 աղջիկների հետ

POPcorn blog Բիձայի հետ․ 10 բան, որ պետք չէ անել առաջին ժամադրությանը

VARDA-յի նոր ֆոտոշարքը

Food Fest

Բլոգ Լի. Կոնդ

Shine and Food. Burger Challenge

Նոբել Արուստամյանը, «չարագործ» Ռոնալդուն ու բնակարանի գները ֆուտբոլի ԱԱ ժամանակ՝ Comedy Club-ում

POPcorn blog. պորտուգալական խոհանոց

Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական մաֆիայի, «Comedy club»-ի համասեռամոլների եւ «ճիշտ» խորովածի մասին ՝ Բաստայի «GAZLIVE» շոուի ժամանակ

Հայկ Պետրոսյանի «Ամեն ինչ ԼԱՅՎ ա լինելու կամ հեղափոխության 55 երանգները» ներկայացման պրեմիերան

Ի՞նչ են մտածում առողջ սննդի մասին մեր համաքաղաքացիները. Հարցում

«Նորաձեւության ֆորում Երեւան 2018»

Սրբուհի Սարգսյանի հետ NEWS.am STYLE-ի ֆոտոշարքը՝ Կոնդում

Ինչպես են Թրամփն ու Պուտինը «կռվել» Comedy Club-ում

System of a down խումբը, հայերը երաժշտության մեջ, սեքս, պլաստիկ վիրահատություններ․ Թինա Կանդելակին հյուրընկալվել էր Բաստային

Գարնանային սննդակարգ՝ նիհարելու համար

15:06, 5 մարտի

Ձմռան ամիսներին շատ կանայք կարող են լիցքաթափվել ու իրենց թույլ տալ կերակրատեսակների բազմազանություն, բայց դա կարող է բացասաբար ազդել կազմվածքի վրա։

Որպեսզի կանայք չտանջվեն այն հարցից, թե ինչպես կարելի է նիհարել մինչեւ գարուն, առաջարկում ենք գարնանային սննդակարգ հենց նիհարել ցանկացողների համար։ Որպեսզի կարողանաք նորից հագնել Ձեր սիրելի տաբատը կամ մարմինն ընդգրկող զգեստը, մինի կիսաշրջազգեստը՝ ցուցադրելով ձեր գեղեցիկ ոտքերը։ Գարնանային սննդակարգը բազմազան է, այն ունի մի քանի տեսակ, որպեսզի յուրաքանչյուր կին կարողանա ընտրել սննդակարգ՝ հաշվի առնելով իր անձնական սննդային նախասիրությունները։ Սննդակարգը հիմնականում բաղկացած է թեթեւ ու օգտակար մթերքներից։

Նախ դուք պետք է հրաժարվեք քաղցր մրգերից, բանանից, խաղողից, նաեւ սննդակարգի ժամանակ պետք է հրաժարվել շաքարից, իսկ կաթնամթերքը պետք է յուղոտ չլինի։ Սննդակարգը թույլատրում է խմել կանաչ թեյ, հասարակ ու հանքային ջուր։ Արժե նշել, որ ուտելուց առաջ պետք է խմել մեկ բաժակ հանքային ջուր։ Սննդակարգը 1 շաբաթվա համար է նախատեսված։

Սննդակարգի ճաշացանկը.

Նախաճաշ՝ 125 գրամ ոչ յուղոտ կաթնաշոռ, մեկ գդալ մեղրով

Երկրորդ նախաճաշ՝ մի քանի միրգ և  կանաչ բանջարեղեն

Ճաշ՝ մեկ աման բանջարեղենային ապուր, ոչ յուղոտ ձուկ՝ կանաչ բանջարեղենով ու երեք գդալ ոլոռով

Ետճաշիկ՝ մի քանի կրեկեր կամ ձվով տապակած հաց, բանջարեղենային աղցան՝ կիտրոնի հյութով կամ բուսական յուղով

Ընթրիք՝ մի քանի միրգ ոչ յուղոտ յոգուրտով կամ մածունով

Չնայած սննդակարգն արգելում է բանան ու շոկոլադ ուտել, բայցեւայնպես երբեմն կարող եք փոքր քանակությամբ ուտել նաեւ այդ մթերքները։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ