Shine&Food

Մկոյի նոր դերը, Նազենիի ու Սոֆիի «անկախ» սելֆիներն ու «Մանկական Եվրատեսիլ»-ի մեր պատվիրակը. շաբաթվա ամփոփում

POPcorn blog. Երևանում նշում են անկախության տոնը

«Հյուսիսային պողոտայի բանտարկյալը» ներկայացման պրեմիերան

Մարինկա Խաչատրյանի ռոմանտիկ հոլովակը, Վան Դամի ժամանումն ու Comedy Club-ի կարմիր գորգը. շաբաթվա ամփոփում

Shine&Food: Այ քեզ բերքի տոն

Երևանում մեկնարկեց Comedy Club փառատոնը

Yerevan Music Night 2018

POPcorn blog. Շոու բիզնեսի պատմության ամենաաղմկահարույց սկանդալները

Բլոգ Լի. ավանդական հայկական նախաճաշի համը

Shine&Food: 1 օր սնվում եմ ընդամենը 1000 դրամով

NEWS.am STYLE/շոու-բիզնեսի շաբաթվա ամփոփում

«Նոր ալիք-2018». Գեւորգ Հարությունյանը մրցութային երկու օրերից հետո առաջին տեղում է

PROFFY. Բարմեն. պատրաստում ենք հայկական կոկտեյլ

POPcorn blog. Խաղում ենք Աստղիկ Սաֆարյանի հետ

Ինչպես են ծաղրել Եվգենի Պետրոսյանին, հայ պրոդյուսերին եւ ռուսական տեխնոլոգիաները Comedy club-ում

Գեւորգ Հարությունյանը փայլուն ելույթ ունեցավ «Նոր ալիք»-ում

VARDA-ն ձողի վրա գեղեցիկ պար է ցուցադրել

Գարնանային սննդակարգ՝ նիհարելու համար

15:06, 5 մարտի

Ձմռան ամիսներին շատ կանայք կարող են լիցքաթափվել ու իրենց թույլ տալ կերակրատեսակների բազմազանություն, բայց դա կարող է բացասաբար ազդել կազմվածքի վրա։

Որպեսզի կանայք չտանջվեն այն հարցից, թե ինչպես կարելի է նիհարել մինչեւ գարուն, առաջարկում ենք գարնանային սննդակարգ հենց նիհարել ցանկացողների համար։ Որպեսզի կարողանաք նորից հագնել Ձեր սիրելի տաբատը կամ մարմինն ընդգրկող զգեստը, մինի կիսաշրջազգեստը՝ ցուցադրելով ձեր գեղեցիկ ոտքերը։ Գարնանային սննդակարգը բազմազան է, այն ունի մի քանի տեսակ, որպեսզի յուրաքանչյուր կին կարողանա ընտրել սննդակարգ՝ հաշվի առնելով իր անձնական սննդային նախասիրությունները։ Սննդակարգը հիմնականում բաղկացած է թեթեւ ու օգտակար մթերքներից։

Նախ դուք պետք է հրաժարվեք քաղցր մրգերից, բանանից, խաղողից, նաեւ սննդակարգի ժամանակ պետք է հրաժարվել շաքարից, իսկ կաթնամթերքը պետք է յուղոտ չլինի։ Սննդակարգը թույլատրում է խմել կանաչ թեյ, հասարակ ու հանքային ջուր։ Արժե նշել, որ ուտելուց առաջ պետք է խմել մեկ բաժակ հանքային ջուր։ Սննդակարգը 1 շաբաթվա համար է նախատեսված։

Սննդակարգի ճաշացանկը.

Նախաճաշ՝ 125 գրամ ոչ յուղոտ կաթնաշոռ, մեկ գդալ մեղրով

Երկրորդ նախաճաշ՝ մի քանի միրգ և  կանաչ բանջարեղեն

Ճաշ՝ մեկ աման բանջարեղենային ապուր, ոչ յուղոտ ձուկ՝ կանաչ բանջարեղենով ու երեք գդալ ոլոռով

Ետճաշիկ՝ մի քանի կրեկեր կամ ձվով տապակած հաց, բանջարեղենային աղցան՝ կիտրոնի հյութով կամ բուսական յուղով

Ընթրիք՝ մի քանի միրգ ոչ յուղոտ յոգուրտով կամ մածունով

Չնայած սննդակարգն արգելում է բանան ու շոկոլադ ուտել, բայցեւայնպես երբեմն կարող եք փոքր քանակությամբ ուտել նաեւ այդ մթերքները։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության