«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

Fan Attack. Արսեն Սաֆարյան VS երկրպագուներ

«Միսս Արմենիա» Լիլի Սարգսյանը՝ NEWS.am STYLE-ի տոնական ֆոտոշարքում

Միխայիլ Գալուստյանը Ժորիկ Վարդանովի կերպարով «Համլետ» է կարդում «Вечерний Ургант» հաղորդման ժամանակ

Գարնանային սննդակարգ

14:05, 19 մարտի

Ձեզ ենք ներկայացնում գարնանային սննդակարգ համեղ ու օգտակար սնունդ օգտագործելու ու միաժամանակ նիհարելու համար․ 

Նախաճաշ․ 100-150 գրամ կաթնաշոռ կամ շիլա կամ երկու ձու, 2-3 կրեկեր կամ տոստ, մեկ գդալ մեղր, թեյ կամ սուրճ առանց շաքարի

Երկրորդ նախաճաշ․ 1-2 միրգ ու կանաչ բանջարեղեն (բուլղարական տաքդեղ, վարունգ, կաղամբ, հազար)

Ճաշ․ մեկ աման ոչ յուղոտ բանջարեղենային ապուր։ Տավարի, հորթի եփած ոչ յուղոտ միս կամ հավի կրծքամիս՝ առանց կաշվի։ 3 գդալ կանաչ ոլոռ, թարմ բանջարեղեն։

Ետճաշիկ․ 1-2 կրեկեր կամ տոստ, բանջարեղենային աղցան` համեմված մեկ թեյի գդալ բուսական յուղով, 125 գրամ կաթնաշոռ կամ եփած ձուկ

Ընթրիք՝ 1-2 միրգ, բնական յոգուրտ

Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը։

Աղբյուրը՝ Best-diet.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․
  • Գարնանային մեկօրյա սննդակարգ Սխալ կազմված գարնանային սննդակարգը կարող է միայն վնաս պատճառել, օրգանիզմը, որն առանց այդ էլ սթրեսի վիճակում է գտնվում, բացասաբար կարձագանքի քաղցին․․․
  • Գարնանային սննդակարգ Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ