Ալեքսեյ Չումակովի երեւանյան մենահամեգը

Երեւան 2800

Քսենյա Բորոդինան եւ Օլգա Բուզովան՝ Յուլյա Ավագյանի ծննդյան եւ Անահիտ Սիմոնյանի ցուցադրության միջոցառմանը

Shine&Food: Թեյ, թե՞ սուրճ. փառատոն Երեւանում

Կովկասյան դպրոցի ծաղրանմանակումը եւ տոլերանտության մասին խոսող Պավել Վոլյան՝ Comedy club-ի նոր թողարկման մեջ

Popcorn blog

Miqayel Voskanyan & Friends-ի ու Հայաստանի պետական սիմֆոնիկ նվագախմբի համերգը Սիրահարների այգում

SHINE & FOOD

POPcorn blog

«Ազնավուր» կենտրոնում բացվեց սգո մատյան` ի հիշատակ Շառլ Ազնավուրի

Ազնավուրի հրապարակում շարունակվում է շանսոնյեի հիշատակին նվիրված մոմավառությունը

News.am Style շաբաթվա ամփոփում

Shine&Food

PROFFY. Անասնաբույժի մասնագիտության առանձնահատկությունները

Yerevan Color Run 2018

POPcorn blog. Ինչ պետք չէ անել ծանոթանալիս

Երեւանում ցուցադրված աշխարհի ամենամեծ գաթան հայտնվեց «Գինեսի» ռեկորդներում

Shine&Food

Գարնանային սննդակարգ

14:05, 19 մարտի

Ձեզ ենք ներկայացնում գարնանային սննդակարգ համեղ ու օգտակար սնունդ օգտագործելու ու միաժամանակ նիհարելու համար․ 

Նախաճաշ․ 100-150 գրամ կաթնաշոռ կամ շիլա կամ երկու ձու, 2-3 կրեկեր կամ տոստ, մեկ գդալ մեղր, թեյ կամ սուրճ առանց շաքարի

Երկրորդ նախաճաշ․ 1-2 միրգ ու կանաչ բանջարեղեն (բուլղարական տաքդեղ, վարունգ, կաղամբ, հազար)

Ճաշ․ մեկ աման ոչ յուղոտ բանջարեղենային ապուր։ Տավարի, հորթի եփած ոչ յուղոտ միս կամ հավի կրծքամիս՝ առանց կաշվի։ 3 գդալ կանաչ ոլոռ, թարմ բանջարեղեն։

Ետճաշիկ․ 1-2 կրեկեր կամ տոստ, բանջարեղենային աղցան` համեմված մեկ թեյի գդալ բուսական յուղով, 125 գրամ կաթնաշոռ կամ եփած ձուկ

Ընթրիք՝ 1-2 միրգ, բնական յոգուրտ

Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը։

Աղբյուրը՝ Best-diet.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության