Արսեն Սաֆարյան. «Քեզ հավատով գտա»

Պահարան. Ինչպես հագուստ ընտրել երեխաների համար

«Մանկական ձայնը»․ Միշան՝ Ստեփանակերտից

«Մեկ անգամ Հոլիվուդում» ֆիլմի առաջին թրեյլերը

Պահարան. Որտեղ ինչ կրել. Dress code-ի տեսակներն ու տարբերությունները

Ռոբերտ Բագրատյան․ «Մանկական ձայնը»՝ The Show Must Go On

«Ալադին» նոր ֆիլմի թրեյլերը

Սրբուկը ներկայացրեց եվրատեսիլյան երգի տեսահոլովակը

Պահարան. Unisex հագուստ

«Ինչպիսի երեխա, ֆանտաստիկ է». Սաշա Խարազյանը փայլել է «Մանկական ձայնը» շոուի ժամանակ

POPcorn blog. Հետաքրքրիր փաստ մարտի 8-ի մասին

«Երկու ուրվական». Project LA-ի նոր երգը՝ Վահան Տերյանի խոսքերով

Լույս է տեսել «Գահերի խաղի» վերջին եթերաշրջանի թրեյլերը

Պահարան.Նորաձեւ պրինտեր` գարնանն ընդառաջ

Համացանցում հայտնվել է Ռոբերտ Դե Նիրոյի եւ Ալ Պաչինոյի մասնակցությամբ ֆիլմի թիզերը

POPcorn blog. Ջուսը հարցազրույց է վերցնում Ջուսից

«Գիտեմ, որ սա Շառլ Ազնավուրի հայրենիքն է». «Տաքսի» ֆիլմի աստղ Սամի Նասերին ժամանեց Երևան

Լոլիտան՝ թմրադեղերից կախվածության եւ ոչ սթափ վիճակում ելույթների մասին

Գարնանային լավագույն սննդակարգը

13:01, 16 ապրիլի

Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև ձմռան ամիսներին կուտակած ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելու հնարավորություն։

Բարձրակարգ դիետոլոգ ու սննդային սխալ վարքագծի դեմ պայքարի հարցերով մասնագետ Զոի Հարկոմբը խորհուրդ է տալիս գարնանը սննդակարգից բացառել սպիտակ հացը, սպիտակ բրինձը, մակարոնեղենը, այսինքն՝ գլյուտեն պարունակող մթերքը։

Մարդկանց մեծ մասը դրա հանդեպ ալերգիկ ռեակցիա ունի, չնայած նրանք անգամ չեն կասկածում այդ մասին։ Այնպես է պատահում, որ հենց մարդը դադարում է գործածել այդ մթերքները, միանգամից 3-5 կգ նիհարում է, դա փաստացի ջրի այն քանակությունն է, որը մեր օրգանիզմում կուտակվում է ալերգիկ այտուցվածության պատճառով։

Հարկոմբ Զոին խորհուրդ է տալիս կաթը փոխարինել ոչ յուղոտ յոգուրտով։ Յոգուրտը լավացնում է իմունիտետը, պաշտպանում մրսածությունից։ Կաթը նույնպես ալերգիկ ռեակցիա է առաջացնում։

Ճաշացանկ

Առավոտյան՝ մասուրի հյութ ու մեկ կտոր կիտրոն։ Թույլատրվում է  մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղ կամ կտավատի ձեթ, եթե աղիների հետ կապված խնդիրներ կան։

30 րոպե հետո՝ նախաճաշ․ 200 գրամ եփած հնդկաձավար՝ մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղով ու մեկ թեյի գդալ կիտրոնի հյութով։ Շիլան կարելի է համեմել սոյայի սոուսով, կամ ավելի լավ է՝ սամիթով կամ մաղադանոսով, ինչն օգնում է ազատվել ավելորդ ջրից։ Երեք ժամ հետո խմեք մեկ բաժակ կեֆիր՝ մանրացված կանաչիով, կերեք մեկ մեծ կանաչ խնձոր։

Ճաշին՝ 200 գրամ ձուկ կամ ծովամթերք, կաղամբով աղցան ու կանաչի, ջեռոցում եփած կարտոֆիլ՝ ձիթապտղի յուղով ու սամիթով։

Որպես աղանդեր՝ սառեցված հատապտուղներից ու 1 տանձից պատրաստված խյուս, որը կարող է հաջողությամբ փոխարինել ցանկացած մուրաբա։

Նախուտեստ՝ ցանկացած միրգ, մի քիչ ընդեղեն, հավի կրծքամիս, կանաչի, կարմիր բազուկ:

Մասուրից պատրաստված ըմպելիք կամ «կարկադե» թեյ։ Կերակրատեսակների հերթականությունը կարելի է փոխել։ Դրսևորեք երևակայություն ու բազմազան դարձրեք շիլան՝ շոգեխաշած կաղամբով կամ էլ տարբեր համեմունքներ գործածեք՝ սովորական կերակրատեսակներին համի նոր երանգներ հաղորդելու համար։ Քաղցած մնալու փոխարեն  քնելուց առաջ քայլեք (միջինը 10 000 քայլ):


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ