Հայ հայտնիները պաղպաղակ եւ քաղցր ձողիկներ վաճառեցին բարեգործական նպատակով

Blog Li. Սարի Թաղ

Shine&Food. Ի՞նչ են ուտում ֆուտբոլասերներն Աշխարհի առաջնության ժամանակ

Հայ միլիոնատեր Դեն Բիլզերյանը հավաքույթ է կազմակերպել 485 աղջիկների հետ

POPcorn blog Բիձայի հետ․ 10 բան, որ պետք չէ անել առաջին ժամադրությանը

VARDA-յի նոր ֆոտոշարքը

Food Fest

Բլոգ Լի. Կոնդ

Shine and Food. Burger Challenge

Նոբել Արուստամյանը, «չարագործ» Ռոնալդուն ու բնակարանի գները ֆուտբոլի ԱԱ ժամանակ՝ Comedy Club-ում

POPcorn blog. պորտուգալական խոհանոց

Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական մաֆիայի, «Comedy club»-ի համասեռամոլների եւ «ճիշտ» խորովածի մասին ՝ Բաստայի «GAZLIVE» շոուի ժամանակ

Հայկ Պետրոսյանի «Ամեն ինչ ԼԱՅՎ ա լինելու կամ հեղափոխության 55 երանգները» ներկայացման պրեմիերան

Ի՞նչ են մտածում առողջ սննդի մասին մեր համաքաղաքացիները. Հարցում

«Նորաձեւության ֆորում Երեւան 2018»

Սրբուհի Սարգսյանի հետ NEWS.am STYLE-ի ֆոտոշարքը՝ Կոնդում

Ինչպես են Թրամփն ու Պուտինը «կռվել» Comedy Club-ում

System of a down խումբը, հայերը երաժշտության մեջ, սեքս, պլաստիկ վիրահատություններ․ Թինա Կանդելակին հյուրընկալվել էր Բաստային

Գարնանային լավագույն սննդակարգը

13:01, 16 ապրիլի

Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև ձմռան ամիսներին կուտակած ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելու հնարավորություն։

Բարձրակարգ դիետոլոգ ու սննդային սխալ վարքագծի դեմ պայքարի հարցերով մասնագետ Զոի Հարկոմբը խորհուրդ է տալիս գարնանը սննդակարգից բացառել սպիտակ հացը, սպիտակ բրինձը, մակարոնեղենը, այսինքն՝ գլյուտեն պարունակող մթերքը։

Մարդկանց մեծ մասը դրա հանդեպ ալերգիկ ռեակցիա ունի, չնայած նրանք անգամ չեն կասկածում այդ մասին։ Այնպես է պատահում, որ հենց մարդը դադարում է գործածել այդ մթերքները, միանգամից 3-5 կգ նիհարում է, դա փաստացի ջրի այն քանակությունն է, որը մեր օրգանիզմում կուտակվում է ալերգիկ այտուցվածության պատճառով։

Հարկոմբ Զոին խորհուրդ է տալիս կաթը փոխարինել ոչ յուղոտ յոգուրտով։ Յոգուրտը լավացնում է իմունիտետը, պաշտպանում մրսածությունից։ Կաթը նույնպես ալերգիկ ռեակցիա է առաջացնում։

Ճաշացանկ

Առավոտյան՝ մասուրի հյութ ու մեկ կտոր կիտրոն։ Թույլատրվում է  մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղ կամ կտավատի ձեթ, եթե աղիների հետ կապված խնդիրներ կան։

30 րոպե հետո՝ նախաճաշ․ 200 գրամ եփած հնդկաձավար՝ մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղով ու մեկ թեյի գդալ կիտրոնի հյութով։ Շիլան կարելի է համեմել սոյայի սոուսով, կամ ավելի լավ է՝ սամիթով կամ մաղադանոսով, ինչն օգնում է ազատվել ավելորդ ջրից։ Երեք ժամ հետո խմեք մեկ բաժակ կեֆիր՝ մանրացված կանաչիով, կերեք մեկ մեծ կանաչ խնձոր։

Ճաշին՝ 200 գրամ ձուկ կամ ծովամթերք, կաղամբով աղցան ու կանաչի, ջեռոցում եփած կարտոֆիլ՝ ձիթապտղի յուղով ու սամիթով։

Որպես աղանդեր՝ սառեցված հատապտուղներից ու 1 տանձից պատրաստված խյուս, որը կարող է հաջողությամբ փոխարինել ցանկացած մուրաբա։

Նախուտեստ՝ ցանկացած միրգ, մի քիչ ընդեղեն, հավի կրծքամիս, կանաչի, կարմիր բազուկ:

Մասուրից պատրաստված ըմպելիք կամ «կարկադե» թեյ։ Կերակրատեսակների հերթականությունը կարելի է փոխել։ Դրսևորեք երևակայություն ու բազմազան դարձրեք շիլան՝ շոգեխաշած կաղամբով կամ էլ տարբեր համեմունքներ գործածեք՝ սովորական կերակրատեսակներին համի նոր երանգներ հաղորդելու համար։ Քաղցած մնալու փոխարեն  քնելուց առաջ քայլեք (միջինը 10 000 քայլ):


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ