SHINE & FOOD

POPcorn blog

«Ազնավուր» կենտրոնում բացվեց սգո մատյան` ի հիշատակ Շառլ Ազնավուրի

Ազնավուրի հրապարակում շարունակվում է շանսոնյեի հիշատակին նվիրված մոմավառությունը

News.am Style շաբաթվա ամփոփում

Shine&Food

PROFFY. Անասնաբույժի մասնագիտության առանձնահատկությունները

Yerevan Color Run 2018

POPcorn blog. Ինչ պետք չէ անել ծանոթանալիս

Երեւանում ցուցադրված աշխարհի ամենամեծ գաթան հայտնվեց «Գինեսի» ռեկորդներում

Shine&Food

Մկոյի նոր դերը, Նազենիի ու Սոֆիի «անկախ» սելֆիներն ու «Մանկական Եվրատեսիլ»-ի մեր պատվիրակը. շաբաթվա ամփոփում

POPcorn blog. Երևանում նշում են անկախության տոնը

«Հյուսիսային պողոտայի բանտարկյալը» ներկայացման պրեմիերան

Մարինկա Խաչատրյանի ռոմանտիկ հոլովակը, Վան Դամի ժամանումն ու Comedy Club-ի կարմիր գորգը. շաբաթվա ամփոփում

Shine&Food: Այ քեզ բերքի տոն

Երևանում մեկնարկեց Comedy Club փառատոնը

Yerevan Music Night 2018

Գարնանային լավագույն սննդակարգը

13:01, 16 ապրիլի

Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև ձմռան ամիսներին կուտակած ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելու հնարավորություն։

Բարձրակարգ դիետոլոգ ու սննդային սխալ վարքագծի դեմ պայքարի հարցերով մասնագետ Զոի Հարկոմբը խորհուրդ է տալիս գարնանը սննդակարգից բացառել սպիտակ հացը, սպիտակ բրինձը, մակարոնեղենը, այսինքն՝ գլյուտեն պարունակող մթերքը։

Մարդկանց մեծ մասը դրա հանդեպ ալերգիկ ռեակցիա ունի, չնայած նրանք անգամ չեն կասկածում այդ մասին։ Այնպես է պատահում, որ հենց մարդը դադարում է գործածել այդ մթերքները, միանգամից 3-5 կգ նիհարում է, դա փաստացի ջրի այն քանակությունն է, որը մեր օրգանիզմում կուտակվում է ալերգիկ այտուցվածության պատճառով։

Հարկոմբ Զոին խորհուրդ է տալիս կաթը փոխարինել ոչ յուղոտ յոգուրտով։ Յոգուրտը լավացնում է իմունիտետը, պաշտպանում մրսածությունից։ Կաթը նույնպես ալերգիկ ռեակցիա է առաջացնում։

Ճաշացանկ

Առավոտյան՝ մասուրի հյութ ու մեկ կտոր կիտրոն։ Թույլատրվում է  մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղ կամ կտավատի ձեթ, եթե աղիների հետ կապված խնդիրներ կան։

30 րոպե հետո՝ նախաճաշ․ 200 գրամ եփած հնդկաձավար՝ մեկ թեյի գդալ ձիթապտղի յուղով ու մեկ թեյի գդալ կիտրոնի հյութով։ Շիլան կարելի է համեմել սոյայի սոուսով, կամ ավելի լավ է՝ սամիթով կամ մաղադանոսով, ինչն օգնում է ազատվել ավելորդ ջրից։ Երեք ժամ հետո խմեք մեկ բաժակ կեֆիր՝ մանրացված կանաչիով, կերեք մեկ մեծ կանաչ խնձոր։

Ճաշին՝ 200 գրամ ձուկ կամ ծովամթերք, կաղամբով աղցան ու կանաչի, ջեռոցում եփած կարտոֆիլ՝ ձիթապտղի յուղով ու սամիթով։

Որպես աղանդեր՝ սառեցված հատապտուղներից ու 1 տանձից պատրաստված խյուս, որը կարող է հաջողությամբ փոխարինել ցանկացած մուրաբա։

Նախուտեստ՝ ցանկացած միրգ, մի քիչ ընդեղեն, հավի կրծքամիս, կանաչի, կարմիր բազուկ:

Մասուրից պատրաստված ըմպելիք կամ «կարկադե» թեյ։ Կերակրատեսակների հերթականությունը կարելի է փոխել։ Դրսևորեք երևակայություն ու բազմազան դարձրեք շիլան՝ շոգեխաշած կաղամբով կամ էլ տարբեր համեմունքներ գործածեք՝ սովորական կերակրատեսակներին համի նոր երանգներ հաղորդելու համար։ Քաղցած մնալու փոխարեն  քնելուց առաջ քայլեք (միջինը 10 000 քայլ):


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության