POPcorn blog. 10 ամենաշատ հետեւողն ունեցող հայերն Ինսթագրամում

Ռոբերտ Դե Նիրոն դարձավ 75 տարեկան

Շոն Պենը նշում է 58-ամյակը

Forbes-ը ներկայացրել է 2018 թվականի ամենաբարձր վարձատրվող դերասանուհիների վարկանիշը

Մադոննան դարձավ 60 տարեկան

Կրքոտ VARDA-յի նոր տեսանյութը

PROFFY. Մի քանի ժամով` կոշկակար

Ամուսնության առաջարկություն՝ Ջուսին, շոկային կերպար Բրիթնիից, մերկ լուսանկար Լիլի Մորտոյից. շաբաթվա ամփոփումը՝ NEWS.am STYLE-ում

Shine&Food: Պարզիր՝ սունկ ուտելուց հետո չթունավորվելու ի՞նչ շանս ունես

Բլոգ Լի. Գառնու տաճարը, Գեղարդի վանքը, Քարերի սիմֆոնիան ու Կոտայքի այլ գողտրիկ անկյունները

POPcorn blog. 10 հայ բլոգեր, որոնց արժե հետեւել համացանցում

Դասթին Հոֆմանը նշում է 81-ամյակը

PROFFY. Կենդանաբանական այգու աշխատակից

Բլոգ Լի. Երեւանյան տրանսպորտը՝ զբոսաշրջիկների աչքերով

«Տարազ ֆեստ»

Shine&Food. Յոգան նիհարեցնում է. առասպել, թե՞ իրականություն

POPcorn blog. Հին իրերից`նոր հագուստ

Եվա Ռիվասը զվարճանում է Մի գնա երգի հնչյունների ներքո

Յոթօրյա ամառային սննդակարգ

13:10, 28 մայիսի

Նրանց համար, ովքեր լրջորեն մտադիր են ամառային սննդակարգի հետեւել ու արագ ազատել ավելորդ կիլոգրամներից, առաջարկում ենք յոթօրյա ամառային սննդակարգի մոտավոր ճաշացանկ։

Առաջին օր ՝ Բանջարեղենային

Ընտրեք Ձեզ համար մեկ կամ մի քանի բանջարեղեն ու կերեք ցանկացած քանակությամբ։ Հիշեք, որ մեկ օրվա համար նախատեսված ուտելիքը պետք է ընդունել 4-5 բաժիններով։

Երկրորդ օր՝ մրգային

Այդ օրը կարող եք սնվել խնձորով, նարինջով կամ տանձով։ Եթե մրգերով չեք կշտանում ու քաղցածությունը խանգարում է ապրել, կարող եք օգտագործել նաեւ մեկ բաժակ կեֆիր կամ յոգուրտ ։

Երրորդ օր՝ հատապտղային

Ընտրեք որեւէ հատապտուղ, որը կդառնա Ձեր կերակրատեսակն այդ օրվա համար։ Մի մոռացեք այն մասին, որ օրգանիզմին պետք է հեղուկ, դրա համար էլ խմեք օրական առնվազն 1․5 լիտր ջուր։

Չորրորդ օր՝ թթվակաթնային

Ընտրեք ձեզ համար որեւէ թթվակաթնային մթերք՝ կեֆիր կամ յոգուրտ ու փոքր բաժիններով խմեք այն ամբողջ օրվա ընթացքում։ Եթե չեք դիմանում ու ուզում եք անպայման որեւէ բան ուտել, կարող եք ուտել ոչ յուղոտ կաթնաշոռ։

 Հինգերորդ օր՝ բանջարեղենային

Ընտրեք մի այնպիսի բանջարեղեն, որը կարելի է ուտել եփած վիճակում ու ամբողջ օրը կերեք միայն դա։ Մի մոռացեք շատ հեղուկ խմել։

Վեցերորդ օր՝ հատապտղային

Կեռասը, ծիրանը կամ դեղձը կարող են դառնալ Ձեր վեցերորդ օրվա մթերքը։ Գիշերը քնելուց առաջ խմեք մի բաժակ կեֆիր։

Յոթերորդ օր՝ հյութային 

Ամբողջ օրը խմեք մրգային հյութ ու ջուր ։

Աղբյուրը՝ Ivona

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության