Maitre Gims-ը երգել է «Մի գնա» երգը՝ Նիցցայի կենտրոնում

Բլոգ Լի. Գրավիչ Էջմիածինը

Ինչպես են սրճում Հոկտեմբերյանում՝ Անդրանիկ Հարությունյանի հումորային տեսանյութը

Հայ հայտնիները պաղպաղակ եւ քաղցր ձողիկներ վաճառեցին բարեգործական նպատակով

Blog Li. Սարի Թաղ

Shine&Food. Ի՞նչ են ուտում ֆուտբոլասերներն Աշխարհի առաջնության ժամանակ

Հայ միլիոնատեր Դեն Բիլզերյանը հավաքույթ է կազմակերպել 485 աղջիկների հետ

POPcorn blog Բիձայի հետ․ 10 բան, որ պետք չէ անել առաջին ժամադրությանը

VARDA-յի նոր ֆոտոշարքը

Food Fest

Բլոգ Լի. Կոնդ

Shine and Food. Burger Challenge

Նոբել Արուստամյանը, «չարագործ» Ռոնալդուն ու բնակարանի գները ֆուտբոլի ԱԱ ժամանակ՝ Comedy Club-ում

POPcorn blog. պորտուգալական խոհանոց

Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական մաֆիայի, «Comedy club»-ի համասեռամոլների եւ «ճիշտ» խորովածի մասին ՝ Բաստայի «GAZLIVE» շոուի ժամանակ

Հայկ Պետրոսյանի «Ամեն ինչ ԼԱՅՎ ա լինելու կամ հեղափոխության 55 երանգները» ներկայացման պրեմիերան

Ի՞նչ են մտածում առողջ սննդի մասին մեր համաքաղաքացիները. Հարցում

«Նորաձեւության ֆորում Երեւան 2018»

Յոթօրյա ամառային սննդակարգ

13:10, 28 մայիսի

Նրանց համար, ովքեր լրջորեն մտադիր են ամառային սննդակարգի հետեւել ու արագ ազատել ավելորդ կիլոգրամներից, առաջարկում ենք յոթօրյա ամառային սննդակարգի մոտավոր ճաշացանկ։

Առաջին օր ՝ Բանջարեղենային

Ընտրեք Ձեզ համար մեկ կամ մի քանի բանջարեղեն ու կերեք ցանկացած քանակությամբ։ Հիշեք, որ մեկ օրվա համար նախատեսված ուտելիքը պետք է ընդունել 4-5 բաժիններով։

Երկրորդ օր՝ մրգային

Այդ օրը կարող եք սնվել խնձորով, նարինջով կամ տանձով։ Եթե մրգերով չեք կշտանում ու քաղցածությունը խանգարում է ապրել, կարող եք օգտագործել նաեւ մեկ բաժակ կեֆիր կամ յոգուրտ ։

Երրորդ օր՝ հատապտղային

Ընտրեք որեւէ հատապտուղ, որը կդառնա Ձեր կերակրատեսակն այդ օրվա համար։ Մի մոռացեք այն մասին, որ օրգանիզմին պետք է հեղուկ, դրա համար էլ խմեք օրական առնվազն 1․5 լիտր ջուր։

Չորրորդ օր՝ թթվակաթնային

Ընտրեք ձեզ համար որեւէ թթվակաթնային մթերք՝ կեֆիր կամ յոգուրտ ու փոքր բաժիններով խմեք այն ամբողջ օրվա ընթացքում։ Եթե չեք դիմանում ու ուզում եք անպայման որեւէ բան ուտել, կարող եք ուտել ոչ յուղոտ կաթնաշոռ։

 Հինգերորդ օր՝ բանջարեղենային

Ընտրեք մի այնպիսի բանջարեղեն, որը կարելի է ուտել եփած վիճակում ու ամբողջ օրը կերեք միայն դա։ Մի մոռացեք շատ հեղուկ խմել։

Վեցերորդ օր՝ հատապտղային

Կեռասը, ծիրանը կամ դեղձը կարող են դառնալ Ձեր վեցերորդ օրվա մթերքը։ Գիշերը քնելուց առաջ խմեք մի բաժակ կեֆիր։

Յոթերորդ օր՝ հյութային 

Ամբողջ օրը խմեք մրգային հյութ ու ջուր ։

Աղբյուրը՝ Ivona

 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Մեկնե՞լ, թե՞ մնալ. ինչպես է իր ապագան տեսնում հայ երիտասարդությունը
Այո, մեկնել
Ոչ, մնալ