POPcorn blog. Ջուսը հարցազրույց է վերցնում Ջուսից

«Գիտեմ, որ սա Շառլ Ազնավուրի հայրենիքն է». «Տաքսի» ֆիլմի աստղ Սամի Նասերին ժամանեց Երևան

Լոլիտան՝ թմրադեղերից կախվածության եւ ոչ սթափ վիճակում ելույթների մասին

Օգտատերերին շոկի է ենթարկել եթերում «արգանդի պարը»

Exclusive. հայտնի հաղորդավար Արման Մարգարյանը` իրեն բերման ենթարկելու մասին

Պահարան. ամենանորաձեւ գործվածքների տեսակներն ու առանձնահատկությունները

«Այո, ես Նատալյա Արայիկովնա եմ»․ Նատալյա Եփրիկյանը՝ իր «Այո, ես Նատալյա Արայիկովնա եմ»․ Նատալյա Եփրիկյանը՝ իր մասին եւ ոչ միայն

Քենդալ Ջենները Ջիմմի Ֆելլոնի շոուի ժամանակ փորձել է դեղին ռեզինե կոշիկի համը

PROFFY. Ինչպես են պատրաստվում հայկական տիկնիկները

Զարդատուփ։ Ամենահաճելի նվերը Վալենտինի տոնի առթիվ

Թամարա Գվերդծիթելին երգել է ի հիշատակ Միշել Լեգրանի

Ինչու է Միխայիլ Գալուստյանի գրասենյակում ռետինե ձեռք, եւ ինչու է Սվետլակովը Մարտիրոսյանից ավելի զվարճալի

Պահարան. Արվեստը հագուստին

«Հայերը նույնիսկ Ամերիկայում են հայերեն խոսում»․ Թինա Քանդելակի

Քիմ Քարդաշյանը՝ Ջիմի Ֆելոնի շոուին

Զարդատուփ: Երբ երեխաների աշխատանքները կենդանանում են

Պահարան. Այս տարվա ամենանորաձև պայուսակները

Project LA Ահա նորից գիշեր

Ամառային սննդակարգ

13:05, 4 հունիսի

Երկուշաբթի․ այդ օրը բանջարեղենային ճաշացանկ կազմեք։ Ընտրեք թեմատիկ մթերքների ցանկացած տարբերակներ ու կարող եք նույնիսկ ցանկացած քանակությամբ ուտել դրանք (ողջամիտ սահմանում)։ Բանջարեղենը կարելի է գործածել թե հում, թե եփած կամ խորոված վիճակում, բայց ոչ մի դեպքում՝ տապակած։

Երեքշաբթի․ Սա մեկօրյա  դիետիկ սննդակարգի  ամենահամեղ, թեթև ու ամառային տարբերակն է, չէ՞ որ այդ ժամանակ կարելի է ուտել ցանկացած միրգ։ Բայց հիշեք, որ ամառային սննդակարգի մրգային օրվա ընթացքում պետք է հաշվի առնեք նաև որոշ պտուղների կալորիականությունը՝ օրինակ բանանը բոլորովին հարմար չէ, քանի որ սննդարար ու բարձրկալորիական է։

Չորեքշաբթի․ Եւս մեկ բուրավետ ու համեղ տարբերակ նիհարելու համար։ Այն կոչվում է հատապտղային օր։ Ինչպես արդեն հասկացաք՝ այդ օրը կարելի է սնվել ցանկացած հատապտուղներով։ Դրանցից պատրաստեք աղցաններ, սմուզներ, կոկտեյլներ կամ այլ կերակրատեսակներ;

Հինգշաբթի։ Այդ օրը մրգերի ու բանջարեղենի փոխարեն դուք կսնվեք միայն թթվակաթնային մթերքներով՝ այն էլ ցածր կալորիականության։ Կարող եք ուտել յուղազրկված կեֆիր, յոգուրտ, կաթնաշոռ և այլն։ Կարող եք ընտրել թե մի , թե մի քանի տեսակի մթերք ։ Նման սնունդը օգտագործեք փոքր չափաբաժիններով  ամբողջ օրվա ընթացքում ։

Ուրբաթ․ Կրկնում ենք երկուշաբթիի սնունդը, այսինքն աղցաններ ենք պատրաստում թարմ բանջարեղենից, ռատատույ ենք պատրաստում կամ էլ կարտոֆիլ ենք եփում։ Դիետիկ կերակրատեսակները կարելի է ընտրել ինքնուրույն, կարևորը, որ բանջարեղենը եփած կամ շոգեխաշած լինի։

Շաբաթ․ Այսօր պետք է կրկնել չորեքշաբթիի  սննդակարգը, որը միայն մրգերից է բաղկացած։ Երեկոյան քաղցածությունը հագեցնելու համար կարող եք 1 բաժակ խմել կեֆիր ։

Կիրակի․ Սննդակարգի եզրափակիչ օրը ամենաթեթևն է լինելու ու միաժամանակ՝ ամենամրգայինը՝ խմեք միայն հատապտղային հյութեր։ Ցանկալի է նախապատվությունը տալ մրգային ֆրեշներին, այլ ոչ թե  սուպերմարկետներից գնված պատրաստի ըմպելիքներին։ Ամառային սննդակարգի շաբաթվա ընթացքում սնվելու կանոններից բացի խորհուրդ է տրվում պահպանել խմելու որոշակի ռեժիմ։ Հիշեք, որ օրական պետք է խմել երկու լիտր հեղուկ՝ զտված ու հանքային ջրի տեսքով։ Եթե ձեզ համար բարդ է միայն ջուր խմելը, կարող եք  կանաչ թեյ խմել՝ առանց շաքար հավելելու։ 


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության