«IQ-իկ»․ փոքրիկները՝ երաժշտության մասին

Ոչ մի բաց հագուստ հայրենիքում. Քիմ Քարդաշյանի ոճը` հայաստանյան այցի ժամանակ

Exclusive: Քարդաշյանների երեխաների զբոսանքը` Հյուսիսային պողոտայում

Քիմ Քարդաշյանը լուսանկարվեց եւ ինքնագրեր բաժանեց վաղ առավոտից իրեն սպասող երկրպագուներին

Երկրպագուները ողջունում են Քիմ Քարդաշյանին Երեւանում

Աշխարհահռչակ դիջեյ Արմին Վան Բյուրենը ժամանեց Երեւան

Ինչպե՞ս է նշել իր տարեդարձը Լիա Զախարյանը, եւ ովքե՞ր են եղել իր հյուրերը

Իսպանիայի հմայիչ թագուհի Լետիսիայի ոճային կերպարները

Exclusive. Քրիստինա Կարապետյանն ու Կարո Նաղդալյանը մկրտեցին իրենց որդուն

65 մ երկարություն եւ 410 կգ քաշ. Երեւանում պատրաստված աշխարհի ամենամեծ գաթան տարեցտարի գերազանցում է իր չափսերը

Աշոտ Շարմազանովիչը, նրա փաստաբանն ու քաղաքական ծանոթ իրավիճակներ. «Save Միլիոն» ներկայացման պրեմիերան եւ հայտնի հյուրերը

Ամառ 2019. հայ հայտնիները՝ լողազգեստով

Սրբուկը, Իվետան եւ Ֆելիքսը Գյումրիում ելույթ չեն ունեցել Անկախության 28-ամյակին

Թագուհի Մաքսիմայի գլխի ոճային աքսեսուարների հավաքածուն

Ո՞վ է Women’s Club-ի նոր մասնակիցը

Ի՞նչ look-ով են հայտնիները ներկայացել «Ազնիվ գողերը» ֆիլմի կարմիր գորգին

Շեյխա Մոզայի անկրկնելի ոճը

Հարկատուներին զայրացնում է․ որքան գումար է Ֆրանսիան ծախսում Բրիջիտ Մակրոնի վրա

Յոթ սովորություն՝ առավոտն ու ամբողջ օրը ավելի հաճելի դարձնելու համար

21:12, 2 փետրվարի

1. Համեղ նախաճաշ

Սա շատ կարեւոր պայման է։ Վարսակաշիլան, ձուն կամ բուտերբրոդները կարող են էներգիա եւ ուժ փոխանցել ձեզ ամբողջ  օրվա համար։

2. Հաճոյախոսություններ արեք

Հաճելի խոսքեր ասեք ձեր հարազատներին, որը կբարձրացնի եւ ձեր, եւ նրանց տրամադրությունը։ Պարտադիր չէ հաճոյախոսություն անել  նրանց արտաքին տեսքի մասին, կարելի է նաեւ գովաբանել նրանց խելքն ու բնավորության լավ հատկանիշները։

3. Դրական տեղակտվություն առավոտյան

Լուրեր լսելու կամ թերթ կարդալու  փոխարեն, որոնք լի են բացասական նորություններով, կարելի է հումորային հաղորդումներ դիտել կամ պարզապես շփվել ընտանիքի անդամների հետ։

4. Օրը սկսեք ամենակարեւոր գործից

Եթե առավել կարեւոր գործերը առավոտյան եք անում, ապա օրվա ընթացքում շատ ավելի հեշտ է մուս գործերին անցնելը։

5. Շտապողականություն

Երբ մի առաջադրանքն ավելի դանդաղ, բայց կենտրոնացված եք անում, ապա այն ավելի լավ ու ճիշտ է ստացվում, քան եթե դուք նույնը փորձեք կատարել  շտապողականությամբ ու մեծ արագությամբ։ Այս դեպքում ավելի քիչ լարվածություն եք զգում օրվա ընթացքում ու ավելի մեծ էներգիա  եւ ուժ եք ունենում նույնիսկ մի քանի ժամ աշխատելուց հետո։

6. Մարզվեք

Ամեն առավոտյան պետք է մարզվել, որը բարձրացնում է ձեր էներգիայի եւ հորմոնների մակարդակը։ Դրա օգնությամբ օրն ավելի պայծառ ու հեշտ է անցնում։ Առավոտյան վարժությունները դրականորեն են ազդում ուղեղի աշխատանքի վրա։ Սակայն եթե չեք կարող մարզվել տանը կամ մարզասրահում, ապա կարելի է ոտքով կամ հեծանիվով գնալ աշխատանքի։

7. Ճիշտ քայլեր կատարեք

Սա բարձրացնում է ձեր ինքնագնահատականը։ Ցանկացած բարի գործ կարող է բարձրացնել ձեր տրամադրությունը. օրինակ, կարող եք օգնել ինչ-որ մեկին՝ փողոցն անցկացնելով, ուղղություն ցույց տալով եւ այլն։Փորձեք այս փոքր եւ չնչին գործերից դրական էներգիա ստանալ, որը ձեզ կուղեկցի ամբողջ օրվա ընթացքում։

 

Աղբյուրը՝  Creu.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ