Դիզայներ Դանիել Լին իր դեբյուտը կատարեց որպես Burberry-ի նոր գլխավոր ստեղծագործական տնօրեն Լոնդոնի Նորաձևության շաբաթում՝ լոնդոնյան «Օվալ» սրահում:
Շատ սպասված միջոցառումը, որին մասնակցում էին VIP-անձեր, այդ թվում՝ Նաոմի Քեմփբելը, Բիանկա Ջագերը, Սկեպտան եւ Աննա Վինտուրը, նշանավորեց Բրեդֆորդ տղայի վերադարձը, ով նախկինում զբաղեցնում էր իտալական Bottega Veneta լեյբլի լավագույն ստեղծագործական պաշտոնը:
Burberry-ի հետ կապված նրա նոր տեսլականը բրիտանական ավանդական նորաձեւության միտումների վերադարձը չէ, չնայած Լին փոխարինել է Ռիկարդո Տիսչիի (Burberry-ի նախկին ստեղծագործական տնօրեն-խմբ.) լոգոն դասականով: Ընդհակառակը, դա փորձ է լեյբլը մղել ավելի սուր տարածություն: Մոտավորապես նույն առաջադրանքը Դանիելը կատարել է Bottega Veneta –ում աշխատանքի շրջանում։
Հավաքածուն լի էր բադերի պրինտներով եւ փոքր-ինչ պանկով: Շոուի գլխավոր կարգախոսը՝ «Փոփոխության քամի»։ Այս արտահայտությունը հայտնաբերվել է շապիկների վրա տպագրության տեսքով։
«Ես մտածեցի, որ դա հետաքրքիր է։ Դուք պետք է մի քիչ հումոր ունենաք»,- նկատել է նա, երբ լրագրողները կուլիսներում հարձակվել են նրա վրա։ «Գիտեք, սա փոփոխություն է ինձ համար, փոփոխություն ապրանքանիշի համար եւ փոփոխություն դեպի լավը», - ասել է Burberry ապրանքանիշի նոր ստեղծագործական տնօրենը:
Լին գիտի, թե որքան կարեւոր են աքսեսուարներն ու մանրուքները: Դրանց շնորհիվ դուք կարող եք նվաճել Z սերնդի միլիոնավոր սրտեր: Դեբյուտային հավաքածուում էքսցենտրիկ տարրերի միջոցով անգլիացին ստեղծել է մոդայիկ գայթակղություն: Այսպես կոչված լրահոսը հազարավոր թիրախային լսարան ունեցող բլոգերների համար:
Մանանեխային դեղին, մուգ մանուշակագույն եւ կարմիր, ինչպես նաեւ արքայական կապույտը կազմում են հավաքածուի հիմնական գունապնակը: Վերջինս, ի դեպ, հավակնում է լինել Դենիել Լիի նոր գունային ֆենոմենը։ Նրա հեղինակային «Bottega green»-ին փոխարինելու համար, ըստ երեւույթին, եկել է «Burberry blue»-ն։
Հավաքածուում ներկայացված էին բոմպեր բաճկոններ եւ ծալքավեր կիլտեր, որոնք կրում են շոտլանդական տաբատի վրայից: Ուշագրավ բաներից են բադաձեւ, որսորդական գլխարկներն ու ուսապարկերը։ Այս ամենը դժվար է պատկերացնել Հյուսիսային պողոտայի տարածքում գտնվող մայրաքաղաքի Burberry բուտիկի ցուցափեղկերին։
Հնարավո՞ր է արդյոք շահել միլիոնավոր մարդկանց սրտերը, ինչպես դա արվեց Bottega Veneta-յի հետ: Պատասխանը դեռ պարզ չէ։ Այնուամենայնիվ, Burberry-ի նոր գործադիր տնօրեն Ջոնաթան Աքերոյդն արդեն հստակեցրել է իր հավակնությունները՝ պաշտպանելով բրիտանական նորաձեւության տունը եւ մնացած վերջին անկախ շքեղ ապրանքանիշերից մեկը 6 միլիարդ դոլար արժողությամբ մեգաբրենդի վերածելու իր նպատակը:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
20:05, 5 մայիսի
Երեւանյան շաուրման. տեղական սիրված եւ քիչ հայտնի վայրերը19:26, 5 մայիսի
«Լադանիվա»-ն՝ «Եվրատեսիլ 2024»-ի բացման պաշտոնական արարողությանը19:13, 5 մայիսի
Ինչպես շունը ձեռք բերեց իր տիրոջը, կամ «Արթուր, դու թագավոր ես» ժապավենը18:33, 5 մայիսի
Տարօրինակ կանոններ, որոնց պետք է հետեւեն Met Gala-ի մասնակիցները16:18, 5 մայիսի
Լորեն Սանչեսին Met Gala-ի համար հանդերձանք ընտրելիս կօգնի հենց ինքը՝ Աննա Վինտուրը14:02, 5 մայիսի
Ջենիֆեր Լոպեսն իրեն «չհասկացված» է զգում՝ ինստագրամհան ատելության պատճառով12:15, 5 մայիսի
Շերոն Սթոունի որդին գնում է մոր՝ դերասանական հետքերով11:39, 5 մայիսի
«ԴԴՏ» կուլտային խմբի մեծ համերգը՝ Երեւանում10:30, 5 մայիսի
Մադոննան կրքոտ համբուրել է պարուհուն՝ Բրազիլիայում իր Celebration շրջագայության փորձի ժամանակ09:00, 5 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 5-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ20:20, 4 մայիսի
Գուրգեն Դաբաղյանի 3-ամյա դուստրը եւս միացել է TikTok-ում ամենատարածված հնդկական թրենդին (VIDEO)19:30, 4 մայիսի
Հարաբերությունների խորհրդատուն բացահայտել է երկու բան, որոնք կանայք երբեք չպետք է անեն