Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

Նինա Խաչատրյանի «Անսովոր հայտարարը». Նյու Յորքի Մորգան գրադարանը հայ նկարչուհուն հրավիրել է ցուցահանդես կազմակերպելու

21:20, 26 ապրիլի

Նյու Յորքի Մորգան գրադարանը հրավիրել է հայ նկարչուհի Նինա Խաչադուրյանին՝ կազմակերպելու «Անսովոր հայտարար» ցուցահանդեսը։

Շոուն հայտնի է թվացյալ պատահական ընտրանիով․ համադրող Ջոել Սմիթն անվանում է «չպլանավորված նմանություններ»: Եվ քանի որ Խաչատուրյանն ունի սուր միտք, սուր աչք եւ նուրբ ճաշակ, այս միտումնավոր ակամա արդյունքը հմայքի եւ հրաշքների գրասենյակն է, գրում է FT-ն։

«Մորգանի գրադարանը նրան հրավիրել է ուսումնասիրելու պահոցները, ընտրել այն ամենը, ինչ ցնցել է իրեն եւ համեմատել դրանք իր սեփական աշխատանքի ու ընտանեկան արտեֆակտների հետ: Հնարավորությունների մեծ քանակությունը ռեզոնանսվում է նրա «պարսի» գաղափարի հետ՝ բառեր, պատկերներ, առարկաներ եւ դեմքեր, որոնք հարձակվում են մեզ գլխապտույտ առատությամբ: «Լեզուն կարող է փորփրել ձեր գլուխը»,- նշում է նա հիանալի աուդիո ուղեցույցում,- կամ մի բառը կարող է հանգեցնել մյուսին այնքան արագ հաջորդականությամբ, որ դուք հանկարծ հայտնվեք շատ քայլերով այն կողմ, որտեղից սկսել եք»:

Նինան սկսել է հարցազրույց վերցնելով թանգարանի աշխատակիցներից՝ խնդրելով նրանց սուզվել պահեստի տարածք եւ վերադառնալ մեկ կամ երկու իրերով, որոնք իրենց դուր են եկել կամ կցանկանային, որպեսզի դրանք ցուցադրվեն։ (Նա ինքն է կատարել վերջնական ընտրությունը:) Ընտրված իրերից շատերը կարելի է տեղադրել ձեր ձեռքի ափի մեջ կամ գրպանում: Այսպիսով, մենք տեսնում ենք 18-րդ դարի կաշվե այբբենարան՝ թերթված, պատռված եւ բազմիցս կարված։ 1860-ականների նոթատետրում մազերի թելեր՝ հյուսված եւ ժապավեններով կապած, սոսնձված էջերին, ինչպես կատալոգի նախշերը։

Այս անանուն մասունքները Խաչատուրյանը համատեղել է իր ընտանիքի մասունքների հետ։ Մեկը դեղնած ասեղնագործություն է, որը պատրաստել է Լյուսի անունով 12-ամյա ազգականին այն բանից հետո, երբ նա կորցրել է իր կենսաբանական ծնողներին 1915-1916 թվականների Հայոց ցեղասպանության ժամանակ: Լիբանանի որբանոցում տեղավորված մի աղջիկ ասեղնագործել է այդ կտորը` ցույց տալու իր ընտանիքը։ Ավելի քան մեկ դար անց այն դարձավ եւ՛ մեծ ողբերգության հուշարձան, եւ՛ տրավմաների, գաղթականների ու դժբախտ պատահարների արդյունքում ձեւավորված մանկության վկայություն:

Մենք տեսնում ենք կլանային ժառանգության եւս մեկ առեղծվածային մաս՝ կոտրված սննդի պահեստավորման տարայի կափարիչը, որը նկարչի պապը ֆիքսել է 1950-ականներին: Պլաստիկ կափարիչն արույրե պտուտակներով ամրացրել է նրբատախտակի հիմքին, իսկ հետո ամբողջը սպիտակ է ներկել։ Արդյունքը՝ աշխատանքի հանդեպ սիրո հաղթանակը, կախված է Խաչատուրյանների ընտանիքի տան պատից:

Նրա մահից հետո Նինան ուսումնասիրել է իր գործիքների կացարանը: Նա դուրս է եկել հեծանիվի անվադողերի վերանորոգման հավաքածուով, որն իր հետ տարավ անտառ եւ օգտագործեց պատառոտված սունկը «նորոգելու»։ Նախնիների եւ ընկերների դիմանկարների մեջ կախված է գունավոր ռետինե բծերով սնկերի մոտիկ պլանը:

Այս բոլոր մանրուքներից բխում է ինքնության ուժեղ զգացողություն: Ես հեռացա՝ մտածելով, որ կցանկանայի հանդիպել այս կնոջը, ով բացահայտում է սագաներ, պոեզիա եւ ոգեշնչող դատարկություններ, որոնք գրեթե բոլորն անտեսելու են: Նրա միտքն առանձնահատուկ է դարձնում անսովոր հայտարարը:

 «Հուսով եմ մարդկանց վարակել որոշակի խիստ գիտակցությամբ», - ասում է նա: «Մենք դառնում ենք ավելի լավ հասարակություն եւ մշակույթ, երբ ուշադրություն ենք դարձնում եւ ուշադիր լսում ենք ուրիշներին՝ սոցիալական, բնապահպանական, քաղաքական, բոլոր իմաստներով: Արվեստը լավ տեղ է այս հմտությունները կիրառելու համար»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել