Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

Տիհանա Vibes Դավիթ Մանոյանի հետ. Իվետա Մուկուչյանի հետ տեսահոլովակի, Կասպերի եւ այլ թեմաների մասին

Տիհանա Vibes. ZatikArtFest-ի գույներն ու մարդիկ

Տիհանա vibes. Թվում է՝ պարզ հարցեր են, պարզվում է՝ ոչ այնքան

Միխայիլ Շուֆուտինսկին ժամանեց Հայաստան

Տիհանա Vibes. Ընկերները, սեքսը, շաուրման. իսկ ձեզ ի՞նչն է երջանկացնում

Ի՞նչ ակնկալիքներ ունեն երեւանցիները «Եվրատեսիլում» Լադանիվայի մասնակցությունից

«Օսկար 2024». Լավագույնները, «ամենամերկը», հմայիչ Քենն ու մյուս հիշարժան պահերը

Տիհանա Vibes. Իսկ դուք պատրա՞ստ եք ձեր կնոջ համար այսպիսի «քննություն» հանձնել

The Guardian. «Տունը հրաբխի վրա»՝ Խորհրդային Հայաստանի լուռ դասականն է

19:21, 2 մայիսի

Բրիտանական The Guardian-ը հրապարակել է հայ ռեժիսոր Համո Բեկնազարյանի 1928 թվականին նկարահանված «Տունը հրաբխի վրա» ֆիլմի մասին ակնարկ:

«Հայ ռեժիսոր Համո Բեկնազարյանի 1928 թվականի այս գրավիչ համր ֆիլմում տեխնիկան ինքնին ունի աստղային որակ՝ ամենամոնումենտալ եւ հակահերոսական տեսակ: Այն այնքան վառ, դինամիկ, հետաքրքրաշարժ գործ է, որի էներգիան նորովի է բռնկվում այս վերականգնման մեջ, ի թիվս մնցյալի, ունի հրաշալի արխիվային արժեք։

Բեկնազարյանը կրքոտ կերպով զուգադրում է հսկայական արդյունաբերական ճարտարապետության տարօրինակ քանդակը մարդկանց դեմքերի հետ, ովքեր ապրում եւ աշխատում են դրա ստվերում: Կեղծ հնարքն այն է, որ ներկայիս Խորհրդային Հայաստանի վետերանը խնդրում է իր որդուն, կամ մեկին, որը մենք կարծում ենք, որ իր որդին է, ստորագրել Կոմունիստական ​​կուսակցությանն անդամակցելու դիմումը: Մտածբաղ տարեց տղամարդն ասում է նրան, որ սա պարզապես թղթաբանության խնդիր չէ, այլ համերաշխության եւ անձնազոհության դժվարությամբ ձեռք բերված փորձ է։ Ապա նա պատմում է 1907 թվականի «ռեակցիոն տարիներին» բանվորների գործողությունների մասին։

Նավթի հանքավայրում աշխատողներին պարբերաբար զոհաբերվում են անվտանգության վատ չափանիշների պատճառով: Նրանց հայ տնօրենը, որի նիհար, կնճռոտ դեմքը երեւում է ոճավորված խոշոր պլանով, համաձայնում է նավթի հանքի մոտ բնակելի շենք կառուցել, բայց այնտեղ վտանգավոր ստորգետնյա գազեր կան,  (այստեղից էլ՝ անվանումը), եւ նրա լկտիությունն ու դաժանությունը պետք է տանեն աղետի, քանզի նրա աշխատակիցների բնակարանները բառացիորեն դժոխքի կրակի մեջ են։ Արհմիության համար բարդացնող գործոնն այն էր, որ հայ աշխատավորները չպետք է կասկածի տակ դնեն հայ ղեկավարի տեսակետները. ֆիլմում դատապարտվում է բուրժուական ազգայնականության այս տեսակը։

Վերջապես, արհմիության աշխատակցին խաբում են՝ հարձակվելու սեփականատիրոջ վրա, նրան բանտ նետելու եւ կնոջից ու երեխայից բաժանելու համար՝ վերջին շրջադարձը, որը մեզ հետ է բերում մեր օրերը: Այս ֆիլմի ուժեղ կողմերից մեկը Ջուլիետ Մերչանտի ակնառու նոր սաունդթրեքն է, որն ընդգծում է ֆիլմի օպերային ինտենսիվությունըեւ նրա ողբալի գեղեցկությունը»:


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել