Բրիտանական The Guardian-ը հրապարակել է հայ ռեժիսոր Համո Բեկնազարյանի 1928 թվականին նկարահանված «Տունը հրաբխի վրա» ֆիլմի մասին ակնարկ:
«Հայ ռեժիսոր Համո Բեկնազարյանի 1928 թվականի այս գրավիչ համր ֆիլմում տեխնիկան ինքնին ունի աստղային որակ՝ ամենամոնումենտալ եւ հակահերոսական տեսակ: Այն այնքան վառ, դինամիկ, հետաքրքրաշարժ գործ է, որի էներգիան նորովի է բռնկվում այս վերականգնման մեջ, ի թիվս մնցյալի, ունի հրաշալի արխիվային արժեք։
Բեկնազարյանը կրքոտ կերպով զուգադրում է հսկայական արդյունաբերական ճարտարապետության տարօրինակ քանդակը մարդկանց դեմքերի հետ, ովքեր ապրում եւ աշխատում են դրա ստվերում: Կեղծ հնարքն այն է, որ ներկայիս Խորհրդային Հայաստանի վետերանը խնդրում է իր որդուն, կամ մեկին, որը մենք կարծում ենք, որ իր որդին է, ստորագրել Կոմունիստական կուսակցությանն անդամակցելու դիմումը: Մտածբաղ տարեց տղամարդն ասում է նրան, որ սա պարզապես թղթաբանության խնդիր չէ, այլ համերաշխության եւ անձնազոհության դժվարությամբ ձեռք բերված փորձ է։ Ապա նա պատմում է 1907 թվականի «ռեակցիոն տարիներին» բանվորների գործողությունների մասին։
Նավթի հանքավայրում աշխատողներին պարբերաբար զոհաբերվում են անվտանգության վատ չափանիշների պատճառով: Նրանց հայ տնօրենը, որի նիհար, կնճռոտ դեմքը երեւում է ոճավորված խոշոր պլանով, համաձայնում է նավթի հանքի մոտ բնակելի շենք կառուցել, բայց այնտեղ վտանգավոր ստորգետնյա գազեր կան, (այստեղից էլ՝ անվանումը), եւ նրա լկտիությունն ու դաժանությունը պետք է տանեն աղետի, քանզի նրա աշխատակիցների բնակարանները բառացիորեն դժոխքի կրակի մեջ են։ Արհմիության համար բարդացնող գործոնն այն էր, որ հայ աշխատավորները չպետք է կասկածի տակ դնեն հայ ղեկավարի տեսակետները. ֆիլմում դատապարտվում է բուրժուական ազգայնականության այս տեսակը։
Վերջապես, արհմիության աշխատակցին խաբում են՝ հարձակվելու սեփականատիրոջ վրա, նրան բանտ նետելու եւ կնոջից ու երեխայից բաժանելու համար՝ վերջին շրջադարձը, որը մեզ հետ է բերում մեր օրերը: Այս ֆիլմի ուժեղ կողմերից մեկը Ջուլիետ Մերչանտի ակնառու նոր սաունդթրեքն է, որն ընդգծում է ֆիլմի օպերային ինտենսիվությունըեւ նրա ողբալի գեղեցկությունը»:
Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում
16:23, 18 մայիսի
«Խաչմերուկներ» միջազգային փառատոնը հատեց եզրագիծը15:56, 18 մայիսի
«Ոստիկանները որոշեցին, որ մենք մերկ ենք եւ հեռացրին այնտեղից». Սարիկ Անդրեասյանն ու նրա կինը Իտալիայում հայտնվել են անհարմար իրավիճակում14:11, 18 մայիսի
«Փարաջանովը եւ նորաձեւությունը». Երեւանում բացվել է անվանի կինոռեժիսորի ստեղծագործություններից ոգեշնչված ցուցահանդես12:33, 18 մայիսի
Կապուչինոյի փորձարկում՝ Երեւանում. փնտրում ենք համեղ սուրճ10:23, 18 մայիսի
Բեն Աֆլեքն ու Ջենիֆեր Լոպեսը վերամիավորվել են ամուսնալուծության մասին լուրերի ֆոնին09:00, 18 մայիսի
ՄԱՅԻՍԻ 18-Ի ՁԵՐ ՌՈՄԱՆՏԻԿ ՀՈՐՈՍԿՈՊԸ22:21, 17 մայիսի
Նոր սիրավե՞պ․ Անջելինա Ջոլին Բեռլինում ընթրել է «Վարպետը եւ Մարգարիտան» ֆիլմի աստղի հետ21:31, 17 մայիսի
Բիանկա Սենսորիի ընտանիքը վախենում է, որ Քանյե Ուեսթը նրան «կներքաշի» պոռնոգրաֆիայի մեջ20:05, 17 մայիսի
Չեխիայում կանցկացվեն հայ մշակույթի օրեր19:22, 17 մայիսի
«Բրիջերթոնի» աստղ Նիկոլա Քոգլանը՝ սերիալի հաջողության եւ 3-րդ եթերաշրջանի «բուռն» սեքսուալ տեսարաններից վախենալու մասին16:15, 17 մայիսի
«Հովեր» երգչախմբի առաջիկա համերգը նվիրված է Հակոբ Հակոբյանի 100-ամյակին15:05, 17 մայիսի
«Չենք բաժանվել, չենք վիճել». Սիլվի Բարկովան մեկնաբանել է Instagram-ում կրկին իր ազգանունով ներկայանալու որոշումը