Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Հայկական բեմադրություններից եւս կարելի է շատ բան սովորել. հայտնի ռեժիսորների հարցազրույցը NEWS.am STYLE-ի հետ

15:16, 9 հոկտեմբերի

«Ներկայացումից առաջ միշտ էլ լարվում եմ, ինչն օգնում է ավելի պատասխանատու կերպով ներկայանալ հանդիսատեսին: Փոխարենը` հետո աննկարագրելի ձևով լիցքաթափվում եմ»,- ասում է ժամանակակից արվեստի «Heliotropion» թատրոնի հիմնադիր Կլոտիլդա Տիրադրիտին, որը մարտական արվեստների վարպետ և երաժիշտ Պատրիկ Մատոյանի հետ կրկին Հայաստանում է:

«ՀԱՅ ՖԵՍՏ» փառատոնի շրջանակներում զույգը երեկ ներկայացրեց իրենց «Invisible» («Անտեսանելի») կոչվող ներկայացումը, որը պատմում է մի քաղաքի մասին, որտեղ մարդիկ շփվում են ժեստերի և ակրոբատիկ հնարքների միջոցով: Ներկաացման, Հայաստանում կատարված փոփոխությունների և մի շարք այլ թեմաների շուրջ զրուցեցինք Կլոտիլդի և Պատրիկի հետ:

-Կլոտիլդ, ինչպես նախորդ տարի, այս տարի ևս հանդիպում եք ունենալու Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինտիտուտի ուսանողների հետ: Ի՞նչ կասեք մեր երիտասարդ դերասանների մասին:

-Սա արդեն երրորդ անգամն է, որ Հայաստանում եմ: Յուրաքանչյուր տարի աշխատում ենք «ՀԱՅ ՖԵՍՏ»-ի հետ: Ուսանողները հիանալի են: Փառատոնից հետո ևս մեկ շաբաթ մնալու ենք այստեղ, որպեսզի ունենանք դասընթացներ նույն համալսարանի ուսանողների հետ:

-Ըստ Ձեզ` որքանո՞վ են կարևոր այսպիսի փառատոնները, ինչպիսին որ «ՀԱՅ ՖԵՍՏ»-ն է:

-Նախ և առաջ` սա միջազգային փառատոն է, որի շրջանակներում հնարավորություն ենք ունենում հանդիպելու այլ երկրների ներկայացուցիչների հետ: Մարդկանց հետ շփվելով` այլ մակարդակի վրա ես կարողանում տեսնել նրանց մշակույթները, ծանոթանալ դրանց առանձնահատկություններին: Այժմ աշխատում եմ երիտասարդ դերասանների հետ, ում ոչ միայն ես եմ գիտելիք տալիս, այլև շատ բաներ հենց իրենցից եմ սովորում: Բացի այդ` հայկական բեմադրություններից ևս կարելի է շատ բաներ սովորել:

-Կխոսե՞ք «Invisible» ներկայացման մասին:

-«Անտեսանալի» կոչվող այս ներկայացումն արդեն երեք տարի է` բեմադրում ենք տարբեր բեմերում: Հայաստանում այն ներկայացնում ենք առաջին անգամ: Բեմում ներկայանում ենք 4 հոգով: Մեզ շատ է օգնում նաև օպերատոր Մենուան: Ես ոչ միայն պարում եմ ներկայացման մեջ, այլև հանդիսանում եմ բեմադրության խորեոգրաֆը, իսկ Պատրիկը կոմպոզիտորն է, ինքն էլ նվագում է: Սա միջազգային մասշտաբի ներկայացում է: Այն գրվել է իտալացի հեղինակ Իտալո Կալվինոյի համանուն ստեղծագործության հիման վրա և ներկայացնում է «Անտեսանելի» կոչվող քաղաքի պատությունը:

-Պատրիկ, Դուք ավելի հաճախ եք լինում Հայաստանում: Ինչ-որ փոփոխություններ նկատո՞ւմ  եք այստեղ:

-Այո, մարդիկ ավելի հաճախ են սկսել օգտագործել բջջային հեռախոսները… ամենուր, ամեն փողոցի վրա սելֆի են անում (ծիծաղում է):

-Առաջին հայացքից թվում է, թե մարտարվեստն ու երաժտությունը, բոլորովին, տարբեր ոլորտներ են: Հե՞շտ է համատեղել այս երկու ասպարեզները:

-Ե՛վ երաժշտության, և՛ մարտարվեստի մեջ միշտ պետք է հետևել ոճին և հաղորդակցվել մարդկանց հետ: 2 ոլորտներում էլ պետք է ամբողջովին նվիրվես հանդիսատեսին: Երկուսն էլ հաղորդակցման ձևեր են:

-Իսկ հնարավո՞ր է, որ մի օր էլ Հայաստանում որոշեք բացել «Heliotropion»-ի նման պարի ստուդիա:

-Միգուցե, ինչո՞ւ ոչ:  Առաջ Աստված…

 

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ