Հասմիկ Կարապետյանը` խենթ հուշերի, կյանքի դժվար շրջանի ու Շանթի հետ իրենց առաջին հանդիպման մասին

Լիա Զախարյանը` մանկության, հոր բացակայության և ամուսնանալու ցանկության մասին

«Հիվանդանոցում քույրիկիս վերջին ցանկություններից էր, որ իր գրած երգը ես երգեմ». Marga

Անի Երանյանը՝ «Լինում է, չի լինում»-ի մանրամասների մասին

Նաիրա Մովսիսյանը՝ կրկին մայրանալու ցանկության, հայրիկի բացի եւ իր կողակցի մասին

«Լաց լինելու ու բարդույթավորվելու փոխարեն սովորեցի իմ անձը պաշտպանել». Իրինա Այվազյանը՝ NEWS.am STYLE-ի «արեւային» ֆոտոշարքում

Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Հայկական բեմադրություններից եւս կարելի է շատ բան սովորել. հայտնի ռեժիսորների հարցազրույցը NEWS.am STYLE-ի հետ

15:16, 9 հոկտեմբերի

«Ներկայացումից առաջ միշտ էլ լարվում եմ, ինչն օգնում է ավելի պատասխանատու կերպով ներկայանալ հանդիսատեսին: Փոխարենը` հետո աննկարագրելի ձևով լիցքաթափվում եմ»,- ասում է ժամանակակից արվեստի «Heliotropion» թատրոնի հիմնադիր Կլոտիլդա Տիրադրիտին, որը մարտական արվեստների վարպետ և երաժիշտ Պատրիկ Մատոյանի հետ կրկին Հայաստանում է:

«ՀԱՅ ՖԵՍՏ» փառատոնի շրջանակներում զույգը երեկ ներկայացրեց իրենց «Invisible» («Անտեսանելի») կոչվող ներկայացումը, որը պատմում է մի քաղաքի մասին, որտեղ մարդիկ շփվում են ժեստերի և ակրոբատիկ հնարքների միջոցով: Ներկաացման, Հայաստանում կատարված փոփոխությունների և մի շարք այլ թեմաների շուրջ զրուցեցինք Կլոտիլդի և Պատրիկի հետ:

-Կլոտիլդ, ինչպես նախորդ տարի, այս տարի ևս հանդիպում եք ունենալու Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինտիտուտի ուսանողների հետ: Ի՞նչ կասեք մեր երիտասարդ դերասանների մասին:

-Սա արդեն երրորդ անգամն է, որ Հայաստանում եմ: Յուրաքանչյուր տարի աշխատում ենք «ՀԱՅ ՖԵՍՏ»-ի հետ: Ուսանողները հիանալի են: Փառատոնից հետո ևս մեկ շաբաթ մնալու ենք այստեղ, որպեսզի ունենանք դասընթացներ նույն համալսարանի ուսանողների հետ:

-Ըստ Ձեզ` որքանո՞վ են կարևոր այսպիսի փառատոնները, ինչպիսին որ «ՀԱՅ ՖԵՍՏ»-ն է:

-Նախ և առաջ` սա միջազգային փառատոն է, որի շրջանակներում հնարավորություն ենք ունենում հանդիպելու այլ երկրների ներկայացուցիչների հետ: Մարդկանց հետ շփվելով` այլ մակարդակի վրա ես կարողանում տեսնել նրանց մշակույթները, ծանոթանալ դրանց առանձնահատկություններին: Այժմ աշխատում եմ երիտասարդ դերասանների հետ, ում ոչ միայն ես եմ գիտելիք տալիս, այլև շատ բաներ հենց իրենցից եմ սովորում: Բացի այդ` հայկական բեմադրություններից ևս կարելի է շատ բաներ սովորել:

-Կխոսե՞ք «Invisible» ներկայացման մասին:

-«Անտեսանալի» կոչվող այս ներկայացումն արդեն երեք տարի է` բեմադրում ենք տարբեր բեմերում: Հայաստանում այն ներկայացնում ենք առաջին անգամ: Բեմում ներկայանում ենք 4 հոգով: Մեզ շատ է օգնում նաև օպերատոր Մենուան: Ես ոչ միայն պարում եմ ներկայացման մեջ, այլև հանդիսանում եմ բեմադրության խորեոգրաֆը, իսկ Պատրիկը կոմպոզիտորն է, ինքն էլ նվագում է: Սա միջազգային մասշտաբի ներկայացում է: Այն գրվել է իտալացի հեղինակ Իտալո Կալվինոյի համանուն ստեղծագործության հիման վրա և ներկայացնում է «Անտեսանելի» կոչվող քաղաքի պատությունը:

-Պատրիկ, Դուք ավելի հաճախ եք լինում Հայաստանում: Ինչ-որ փոփոխություններ նկատո՞ւմ  եք այստեղ:

-Այո, մարդիկ ավելի հաճախ են սկսել օգտագործել բջջային հեռախոսները… ամենուր, ամեն փողոցի վրա սելֆի են անում (ծիծաղում է):

-Առաջին հայացքից թվում է, թե մարտարվեստն ու երաժտությունը, բոլորովին, տարբեր ոլորտներ են: Հե՞շտ է համատեղել այս երկու ասպարեզները:

-Ե՛վ երաժշտության, և՛ մարտարվեստի մեջ միշտ պետք է հետևել ոճին և հաղորդակցվել մարդկանց հետ: 2 ոլորտներում էլ պետք է ամբողջովին նվիրվես հանդիսատեսին: Երկուսն էլ հաղորդակցման ձևեր են:

-Իսկ հնարավո՞ր է, որ մի օր էլ Հայաստանում որոշեք բացել «Heliotropion»-ի նման պարի ստուդիա:

-Միգուցե, ինչո՞ւ ոչ:  Առաջ Աստված…

 

Սյունե Առաքելյան


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ