Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Նոր արկածներով եւ փորձություններով հումորային սիթքոմ. «Հյուրերն անցյալից»

Հայ հասարակության մեջ շուտով կվերանա անձի հասկացությունը. ֆրանսիացի ռեժիսորների էքսկլյուզիվ հարցազրույցը NEWS.am STYLE-ին

16:12, 7 հոկտեմբերի

HighFest փառատոնի շրջանակներում Հայաստան է այցելել ժամանակակից արվեստի Heliotropion թատրոնը: NEWS.am STYLE-ը ստացել է թատրոնի տնօրեն, գլխավոր դերակատար, խորեոգրաֆ եւ ներկայացումների հեղինակ Կլոտիլդա Տիրադրիտիի, ինչպես նաեւ հնչյունային ռեժիսոր, երաժիշտ եւ մարտական արվեստների վարպետ Պատրիկ Մատոյանի հետ զրուցելու էքսկլյուզիվ իրավունքը:


Բարի գալուստ Հայաստան, տիկին Տիրադրիտի : Դա Ձեր առաջի՞ն այցն է :

Շնորհակալություն : Արդեն երկրորդ անգամ է, ինչ Հայաստան եմ գալիս: Մենք եղել ենք Երեւանում այս տարվա սկզբին եւ աշխատել ենք Երեւանի կինոյի եւ թատրոնի պետական ինստիտուտի հետ, որտեղ օգնել ենք դասարաններից մեկին ներկայացում պատրաստել: Ես իտալուհի եմ: Հայերը նման են իտալացիներին իրենց զգացմունքայնությամբ, շփվելու ունակությամբ եւ ազգային հպարտությամբ: Այստեղ գտնվելը ինձ համար շատ հաճելի է:

Տիկին Տիրադրիտի, 2001 թվականից Դուք հանդիսանում եք Heliotropion թատրոնի հիմնադիրը: Ո՞րն է Ձեր թատերախմբի աշխատանքի հիմնական կոնցեպտը:

Մեր թատերախումբը հիմնականում բաղկացած է ինձանից, Պատրիկից եւ էլի մի քանի մարդկանցից : Մեր հիմնական գաղափարն է մարդկանց գիտակցությանը հասանելի դարձնել գլոբալիզացման խնդիրը եւ մարդու՝ անհատի դերը նրանում, անձի եւ տեխնիկական առաջընթացի հավերժական պայքարի խնդիրը: Ես պարում եմ եւ ներկայացնում եմ այն, ինչ կոչվում է քաղաքային խորեոգրաֆիա (chorégraphie urbaine) որոշակի տեսասյուժեի եւ երաժշտության ներքո, որը նվագում է Պատրիկը: Մեր ժամանակներում անձը կորսված է, կորել է նրա « ես »-ը: Մենք բոլորս խամաճիկներ ենք դարձել՝ սպառողների հասարակության մեջ ապրելով: Մեզ անընդհատ պնդում են, որ մենք պետք է գնենք այս կամ այն Iphone-նները կամ Ipad-ները, եւ միայն այդ դեպքում մենք կերջանկանանք: Անձի « ես »-ը ջնջվում է հսկայական շինությունների եւ սարքավորումների մեծ քանակության շրջապատում:

Պատրիկ, Դուք արդեն ութերորդ անգամ եք այցելում Հայաստանը: Ձեր կարծիքով, արդյո՞ք հայ հասարակությունը կըմբռնի Ձեր ուղերձը: Որքա՞ն կարեւոր է այն մեր երիտասարդության համար:

Քանի որ ես պարբերաբար մեկնում եւ հեռանում եմ, նկատում եմ, որ Հայաստանը քիչ-քիչ զարգանում է եւ հետեւում է ցանկացած ուրիշ երկրների օրինակին, ենթարկվում է գլոբալիզացման գործընթացին: Հայաստանը պետք է պատրաստ լինի այն ամենին, ինչը իրեն սպասվում է շատ կարճատեւ ժամանակ անց: Անձը կորցնում է իրեն: Մենք Ֆրանսիայում պատրաստ չէինք նրան, որ գլոբալիզացման գործընթացները կոչնչացնեն մարդուն որպես անձի: Այդ շատ լուրջ խնդիր է : Ես հասկանում եմ, որ տնտեսապես թույլ երկրում միշտ առաջին տեղն է գրավում սնվելու եւ նյութական հարմարավետության խնդիրը, սակայն համոզված եմ, որ սրընթաց զարգացող Երեւանում շուտով նաեւ կծագի այս խնդիրը:

Իսկ ինչպիսի՞ ելք եք տեսնում այդ իրավիճակից:

Ես կարծում եմ, որ մենք՝ հայերս, ունենք այն, ինչը Եվրոպայում վաղուց չկա: Խոսքը ազգային մշակույթին եւ գաղափարին նվիրվածության մասին է: Այդ պետք է աջակցի մեզ, որպեսզի մենք չկորցնենք մեզ: Հասկանում եք, մարդկային էվոլյուցիան եւ քաղաքի էվոլյուցիան տարբեր տեմպերով են զարգանում, եւ մենք պետք է գտնենք ոսկե միջինը այդ երկու ծայրահեղությունները միավորելու համար: Դա հանուն փրկության մի յուրօրինակ պայքար է: Ցանկացած անձ պետք է սկսի ինքն իրենից, իր գիտակցությունից, կյանքում իր տեղից:

Կարծում եք, որ կարող եք հաղթե՞լ այս պայքարում:

Չգիտեմ, բայց կարծում եմ, որ հարկավոր է ինչ-որ բան անել: Կարեւորը հենց ինքն է՝ գաղափարը:  Այն Արարատի նման է՝ միշտ մեր առջեւում է, բայց մենք չենք կարողանում հասնել նրան: Սակայն այն միտքը, որ մի օր այն մերն է լինելու, ստիպում է մեզ ապրել այդ հույսով: Այդպիսինն է նաեւ մեր թատրոնի եւ պիեսի՝ «Study for an urban choreography», գաղափարը, որը մենք պատրաստվում ենք ներկայացնել Ազգային տիկնիկային թատրոնում հոկտեմբերի 8-ին:

Զրուցեց Պարույր Սինյավսկին


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության