Հենրիխ Մխիթարյանի, Գարիկ Մարտիրոսյանի եւ նրա կնոջ զվարճալի զրույցը

Դիզայներ Թերեզա Ղարաբաղցյանի հարսանեկան զգեստի գաղտնիքն ու պսակադրությունը՝ Սեւանում

Ինչպես Սիրահարների այգում նշեցին Երաժշտության տոնը

Երեւանում ֆլեշմոբով տոնեցին Յոգայի միջազգային օրը

Երգիչ Մհերի պսակադրությունը՝ Սուրբ Մարիամ Աստվածածին եկեղեցում

Սիրուշոն, փոքրիկ երաժիշտ Մերին եւ հյուրասեր կոնդեցին՝ НТВ-ի «Поедем, поедим!» հաղորդաշարում

Շառլ Ազնավուր. «Pour toi Arménie-ն կարող է Հայաստանի նոր օրհներգը դառնալ, նախագահ Սարգսյանը համաձայն է»

Բացառիկ կադրեր` Սիլվա Հակոբյանի հարսանիքից (ֆոտո/վիդեո)

Թիմաթիի խելահեղ համերգը Երեւանում

NEWS.am STYLE/ Timati-Дерзкая/concert in Yerevan

CFDA Fashion Awards 2017 Red Carpet Arrivals

Արիանա Գրանդեն, Ջասթին Բիբերը, Մայլի Սայրուսը եւ այլ աստղեր՝ Մանչեսթերի ահաբեկչության զոհերին նվիրված համերգին

«Քեզ համար, Ազնավո՛ւր». աշխարհահռչակ շանսոնյեն Երեւանում ներկա գտնվեց իրեն նվիրված համերգին

Շառլ Ազնավուրը ժամանեց Հայաստան

Հայաստան է ժամանել Վլադիմիր Ավետիսյանը

Մերկ կուրծք եւ ծաղր. Ալեքսանդր Նեզլոբինն ընդդեմ Գարիկ Մարտիրոսյանի՝ Comedy Club-ում

Մաշկային խնդիրնե՞ր ունեք. Ցիտո Մեդ ԲԿ-ը կտա լավագույն լուծումը

Lana Del Rey - Lust For Life (Official Video) ft. The Weeknd

Կատարյալ դիետա

6 մարտի, 16:32

Կատարյալ դիետան պետք է.

1. Հաշվեկշռված լինի: Նիհարելու սննդակարգը պետք է ներառի բանջարեղեն, մրգեր, ոչ ճարպոտ մսային եւ կաթնային մթերքներ, բուսական յուղեր փոքր քանակությամբ: Միաժամանակ սնունդը պետք է հաճախակի եւ փոքր չափաբաժիններով լինի, օրը 4-6 անգամ (սննդի 3 հիմնական ընդունում եւ 1-3 միջանկյալ):

2. Կազմված լինի միայն բնական մթերքներից:

3. Բազմազան եւ համեղ լինի: Հակառակ դեպքում դժվար կլինի խուսափել ընդհատումներից. վիճակագրության համաձայն, կարճաժամկետ սննդակարգերի 86 տոկոսն ավարտվում է վաղաժամ ընդհատմամբ կամ սննդակարգի ավարտից հետո պակաս մնացած կալորիաների վերականգնմամբ: 

4. Կանանց համար առնվազն 1100-1200 կկալ պարունակի, տղամարդկանց համար` առնվազն 1300-1400 կկալ: Սննդի կալորիականության ավելի լուրջ նվազումը հանգեցնում է նյութափոխանակության դանդաղման, ինչն իր հերթին սննդակարգի ավարտից հետո քաշի ավելի մեծ կուտակման պատճառ է դառնում: 

5. Սպիտակուցների քանակը պետք է նորմայի սահմաններում լինի: Շատ կարեւոր է սննդում չկրճատել փոխարինելի եւ ոչ փոխարինելի ամինաթթուների պարունակությունը, որոնք կարգավորում են շատ գործընթացներ` նյութափոխանակությունը, մաշկի եւ մազերի վիճակը, ուղեղի աշխատանքը, մկանային հյուսվածքի պահպանումը, ինչպես նաեւ քաշի նվազման գործընթացը: 

6. Ճարպերի նվազագույն քանակություն պարունակի: Չնայած ճարպերի ավելցուկը քաշի կուտակման է հանգեցնում, դրանց պակասը կործանարար է ազդում առողջության վրա:  Ճարպերը կարեւոր դեր են խաղում մարսողության գործընթացներում, օրինակ, առանց դրանց չեն մարսվում մի շարք վիտամիններ:  

7. Բավականաչափ բջջանյութ եւ վիտամիններ պարունակի: Որպես կանոն, դրան կարելի է հասնել սննդի մեջ շատ բանջարեղեն եւ մրգեր ներառելով  (ըստ սեզոնի): Ի թիվս այլ բաների, բջջանյութն օգնում է հագեցածության զգացում ստեղծել, քաղց չզգալ: 

8. Միացնել խմելու ռեժիմը: Կարեւոր է ամեն օր մոտ 30 մլ ջուր խմել մարմնի ամեն 1 կգ զանգվածի համար, իսկ շոգ ժամանակ` ավելի շատ: Ճաշից առաջ մեկ բաժակ սովորական կամ հանքային ջուր խմելն օգնում է կարգավորել մարսողությունը եւ նյութափոխանակությունը: 

9. Մարդուն սովորեցնի ճիշտ սնվել, սովորեցնի աչքաչափով գնահատել չափաբաժինների կալորիականությունը, խթանի համեղ եւ ճիշտ սնվելը նաեւ սննդակարգի ավարտից հետո: 

10. Կոչ անի սննդակարգի համադրման ֆիզիկական բարձր ծանրաբեռնվածության հետ: Բոլորովին պարտադիր չէ մարզասրահ այցելել (ամեն դեպքում սկզբնական շրջանում): Սկսեք արագաքայլ զբոսանքներից, մարզանքից (մկանների բոլոր խմբերի համար վարժություններից), պարերից, լողից եւ սպորտի այլ տեսակներից, որոնք ձեզ դուր են գալիս եւ որոնցով պատրաստ եք զբաղվել ամբողջ կյանքում: 

 

Աղբյուրը՝ Dieta.ru

NEWS.am STYLE





  • Այս թեմայով

  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ երգիչը
Արամե
Անդրե
Միշո
Արսեն Սաֆարյան
Նարեկ Մակարյան