Shine&Food: Որքա՞ն գումար է հարկավոր Հայաստանում առողջ սնվելու համար

VARDA-ն ցույց է տվել իր սիրելի վարժությունները

POPcorn blog. Ամռան ամենանորաձև հագուստն ըստ դիզայներ Մանե Խաչատրյանի

Համարու՞մ եք Երեւանը մաքուր քաղաք. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

Nas Daily/meeting in Yerevan

Լիի բլոգը․ Արդյոք գնահատվում է Երևանի ճարտարապետական ժառանգությունը․ ճարտարապետ Սարհատ Պետրոսյանի տեսակետը

Ուզո՞ւմ են արդյոք Հայաստանի սահմաններից դուրս ապրող հայերը վերադառնալ հայրենիք

Shine&Food: Խոհանոցային լայֆհաքեր. որոնք են աշխատում, որոնք ոչ, պարզենք միասին

«Ոսկե Ծիրան» 15-րդ միջազգային կինոփառատոնի մրցանակակիրները

POPcorn blog. Top 10 սարսափ ֆիլմեր

Անահիտ Սիմոնյանի գեղեցիկ պարը` Մոտի երգի ներքո

Հայ հայտնիները` կարճ կիսատաբատով

Դարեն Արանոֆսկու մամուլի ասուլիսը Երևանում

Հայտնի հայուհիները՝ լողազգեստով

Բլոգ Լի. Խորհրդավոր Խոր Վիրապ

Դարեն Արոնոֆսկին, ՀՀ վարչապետը եւ այլ հայտնիներ՝ «Ոսկե ծիրանի» բացման արարողությանը

Դարեն Արոնոֆսկին Վարդավառի կապակցությամբ ջուր է լցրել «Ոսկե ծիրանի» հյուրերի եւ իր վրա

Դարեն Արոնոֆսկին «Ոսկե ծիրանի» կարմիր գորգի վրա ջուր լցրեց հայ լրագրողների վրա

Կիվիով դիետա

15:07, 30 հոկտեմբերի

Այս հրաշալի միրգը ոչ միայն շատ օգտակար է ընդհանուր առողջության համար, այլեւ հարմար է որպես դիետիկ սննդամթերք։ Կիվին պարունակում է շատ քիչ ածխաջրեր (14 գրամ՝ 100 գրամ կիվիում), շատ ասկորբինաթթու (92 մգ՝ 100 գ կիվիում, ինչը նույնիսկ ավելին է, քան վիտամին C-ի օրական չափաբաժինը), կալցիում, մագնիում, ֆոսֆոր, ցինկ, վիտամիններ B1-B9։

Կիվի-սննդակարգն առաջարկում է օրական առնվազն 10 կիվի օգտագործել, դրա համար էլ այն հարմար չէ այն մարդկանց, որոնք չեն սիրում կիվի կամ լավ չեն մարսում այն։ Սննդակարգի ժամանակ պետք է բացառել ոգելից խմիչքը, ֆաստֆուդը, քաղցրավենիքն ու գազավորված ըմպելիքները։

Կիվիով սննդակարգի ճաշացանկը.

Օր առաջին
Նախաճաշ․ 3 կիվի, պանրով բուտերբրոդ, եփած ձու, թեյ կամ առանց շաքարի սուրճ
Ճաշ․5 կիվի, 250 գ եփած հավի կրծքամիս, բանջարեղենային աղցան
Ընթրիք․ 2-3 կիվի, 250 կաթնաշոռ, թեյ, ջուր կամ հյութ
Քնելուց առաջ․ մեկ բաժակ կեֆիր կամ մեկ կտոր քիչ յուղայնության ոչ աղի պանիր

Օր երկրորդ

Նախաճաշ․ մի քանի կիվի, ձվածեղ, մեկ կտոր սեւ հաց, հյութ
Ճաշ․ 4-5 կիվի, 300 գ եփած ոչ յուղոտ ձուկ, 3 հատ լոլիկ
Ընթրիք․ եփած հավի կրծքամիս, աղցան կիվիից ու այլ մրգերից, մեկ եփած ձու
Քնելուց առաջ․ կիվի, 250 գրամ կաթնաշոռ

Կիվի-սննդակարգը հաշվարկված է երկու շաբաթվա համար։ Պետք է հաջորդականությամբ կրկնել առաջին ու երկրորդ օրերի ճաշացանկը։ Սննդակարգը պետք է դադարեցնել սահուն ձեւով՝ աստիճանաբար հավելելով սովորական մթերքները։ Արդյունքը բարելավելու համար ցանկալի է այդ ժամանակաշրջանում ավելացնել ֆիզիկական ակտիվությունը։ Շատ հարմար է հեծանիվ վարելը կամ զբոսնելը։

Սննդակարգը թույլատրվում է կրկնել 2 ամսից ոչ շուտ։ Երկու շաբաթում կարելի է ազատվել 4-5 կգ քաշից։

Աղբյուրը՝ jhealth.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Աշխարհի ամենահանրաճանաչ հայը
Քիմ Քարդաշյան
Շառլ Ազնավուր
Սերժ Թանկյան
Դեն Բիլզերյան