Էմմա Մկրտչյանը` մանկության վառ հուշերի, Երեւանում բնակվելու եւ իր սիրտը կոտրելու մասին

Գոհար Հարությունյանը` մանկության, հայրիկի բացի եւ 16 տարեկանում նշանադրությունը չեղարկելու մասին

«Խորոտիկ-մորոտիկ»․ Սոֆի Մխեյանը՝ իր նոր տեսահոլովակի մասին

«Չէի կարողանում պատկերացնել, որ մայրս չկա». Աղաս Մանուկյանը` իր մեծ կորստի եւ անցած ճանապարհի մասին

BACKSTAGE. Ինչպես են անցել «Սիրուն Սոնայի» վերջին նկարահանումները

«Հորս վերաբերմունքը փոխվեց իմ հանդեպ»․ Վիկտորիա Սահակյանը՝ դիպլոմ չստանալու եւ չստացված սիրո մասին

Ինչպես են ընթացել Արամեի նոր տեսահոլովակի նկարահանումները քաղաքից դուրս

Ամենամեծ կորուստը, կյանքի նպատակը եւ ծնողների խորհուրդը․ Բլից հարցեր Ժաննա Բուտուլյանի հետ

Լիա Զախարյանը՝ հայկական շոուբիզնեսի ամենահմայիչ մարդու, ամենամեծ կորստի և առօրյայի մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Քրիստինե Պեպելյանը՝ իր նոր նախագծի եւ որդու՝ Արեգի մասին

Քիմ Քարդաշյանի 60 մլն դոլորանոց առանձնատունը

Մանուկ Ալեքսանյանը՝ սեզոնի թրենդների, հակաթրենդների եւ Pillow Challenge-ի մասին

Մարիամ Ալեքսանյանը՝ մոլերից մեկում խայտառակ լինելու եւ ամուսնության հարցից խուսափելու մասին․ ԲԼԻՑ ՀԱՐՑԵՐ

Մանկության ամենավառ հուշից մինչեւ զավեշտալի սիրո խոստովանությունը․ բլից հարցեր՝ Դիանա Տոռեսի հետ

Մատնահարդարման 5 տարածված միֆեր

90-ականներին ծնողներս թույլ չեն տվել, որ ես ու քույրս մտածենեք տան հոգսերի մասին»․ Իրինա Թովմասյան

5 խորհուրդ առողջ մազեր ունենալու համար. Ջեք Թեքեյան

BACKSTAGE. Գոշը, Քրիստինա Եղոյանը, Լիանա Վանոյանը, Արուս Տիգրանյանը եւ այլ դերասաններ` «Կինստարգրամ» նոր սիթքոմում (ֆոտո/վիդեո)

Ձմեռային սննդակարգ

17:10, 8 հունվարի

Ձմեռային սննդակարգը հարմար է թե՛ նիհարելու, թե՛ օրգանիզմն ամրապնդելու համար։ Այս սննդակարգը կօգնի կայունացնել օրգանիզմի նյութափոխանակությունն ու ամրապնդել իմունիտետը։ Ձմեռային սննդակարգը Ձեզ կազատի մի քանի ավելորդ կիլոգրամներից եւ, իհարկե, կօգնի շտկել կազմվածքը։

Ձմեռային սննդակարգին կարելի է հետեւել մեկ- երկու շաբաթ։ Այդ ընթացքում կարելի է հեշտությամբ նիհարել երկուսից հինգ կիլոգրամով։ Անհրաժեշտ է պահպանել հավասարակշռված սննդակարգ։

Ձմեռային սննդակարգի ճաշացանկը

Ճաշացանկը կարելի է կազմել՝ ըստ սեփական նախասիրությունների, թույլատրված մթերքների շրջանակում։ Անհրաժեշտ է սննդի մեջ գործածել բուսական ու կենդանական ճարպեր ու, իհարկե,  սպիտակուցներ։ Գլխավորը օրվա չափաբաժինը չգերազանցելն է։ Սպիտակուցները՝ 100 գրամ, ճարպերը՝ 30 գրամ։

Սննդակարգի համար անհրաժեշտ մթերքների ցանկը պետք է կազմված լինի ոչ յուղոտ ձկից, մսից, ոլոռազգիներից, ձվից, հնդկաձավարից, սոյայից ու թթվակաթնային մթերքներից՝ ցածր յուղայնությամբ։

Ճարպերի աղբյուրներն են սերուցքային կարագը, ձիթապտղի կամ արեւածաղկի յուղը, հունական ընկույզը ու սերմերը։

Ածխաջրերից թույլատրվում են տարեկանի ալյուրից ու թեփից հացը, վարսակաշիլան, ծլեցրած հացահատիկը։ Ու, իհարկե, մրգերը՝ խնձոր, նարինջ, կիվի, բանան, ծիրանաչիր, կիտրոն, սեւասալոր ու թուզ։

Կարելի է պատրաստել ըմպելիքներ՝ թուրմերի ու հյութերի տեսքով։

Կտրականապես արգելվում է գործածել կոնֆետ, խմորեղեն, շոկոլադ։

Արգելված ըմպելիքներ՝ սուրճ, գազավորված ըմպելիքներ, ալկոհոլային ըմպելիքներ ու պահածոյածված հյութեր։ Պետք է սնվել օրական չորսից վեց անգամ։ Ընթրել ամենաուշը ժամը 19-ին։

Իհարկե, չարժե նաեւ մոռանալ, որ ձմեռային սննդակարգի շնորհիվ նիհարելու արդյունքը ուղղակիորեն կապված է օրգանիզմի անհատական առանձնահատկությունների հետ։

Աղբյուրը՝ health.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ