Շպռոտի կենացը՝ նվիրված ոստիկաններին, «դուխով որձերին» եւ հայ աղջիկներին

«Вечерний Ургант». Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական սուրճի եւ հայկական սուշիի մասին

Գորան Բրեգովիչի համերգը Երևանում

Սրբուհի Սարգսյանի փայլուն ելույթը՝ ուկրաինական «Ձայնում»

Բլոգ Լի. Ես եւ Եվրոպայի քունգ ֆուի առաջնությունը Երեւանում

Shine&Food. Հայկական աղցան` Հունաստանից մեր հայրենակցի խնդրանքով

14-ամյա Սաթենիկ Գեւորգյանը Հայաստանից հիանալի ելույթ ունեցավ «Ты супер» նախագծում

Fan Attack. Մարի Պետրոսյան VS երկրպագուներ

Ինչպես Comedy Club-ը ծաղրեց Մաքսիմ Գալկինի «Лучше всех» հաղորդումը

Հայ երգիչները մասնակցեցին «Բարությունը հիմա է, այստեղ» խորագիրը կրող բարեգործական համերգին

POPcorn blog. TAXI

Թամարա Գվերդծիթելիի համերգը Երևանում

18-ամյա Միրիամ Բաղդասարյանի շքեղ ելույթը կանադական «Ձայնում»

Րաֆֆի Արտոն կրկին փայլել է ֆրանսիական «Ձայն»-ում

Բլոգ Լի. Հին Գյումրիի հմայքը եւ տխուր տրամադրությունը

Shine&Food. Լազանյայի դիետիկ տարբերակ՝ հատուկ ինձ նման «բկլիկների» համար

Fan Attack. Արսեն Սաֆարյան VS երկրպագուներ

«Միսս Արմենիա» Լիլի Սարգսյանը՝ NEWS.am STYLE-ի տոնական ֆոտոշարքում

Ձմեռային սննդակարգ

17:10, 8 հունվարի

Ձմեռային սննդակարգը հարմար է թե՛ նիհարելու, թե՛ օրգանիզմն ամրապնդելու համար։ Այս սննդակարգը կօգնի կայունացնել օրգանիզմի նյութափոխանակությունն ու ամրապնդել իմունիտետը։ Ձմեռային սննդակարգը Ձեզ կազատի մի քանի ավելորդ կիլոգրամներից եւ, իհարկե, կօգնի շտկել կազմվածքը։

Ձմեռային սննդակարգին կարելի է հետեւել մեկ- երկու շաբաթ։ Այդ ընթացքում կարելի է հեշտությամբ նիհարել երկուսից հինգ կիլոգրամով։ Անհրաժեշտ է պահպանել հավասարակշռված սննդակարգ։

Ձմեռային սննդակարգի ճաշացանկը

Ճաշացանկը կարելի է կազմել՝ ըստ սեփական նախասիրությունների, թույլատրված մթերքների շրջանակում։ Անհրաժեշտ է սննդի մեջ գործածել բուսական ու կենդանական ճարպեր ու, իհարկե,  սպիտակուցներ։ Գլխավորը օրվա չափաբաժինը չգերազանցելն է։ Սպիտակուցները՝ 100 գրամ, ճարպերը՝ 30 գրամ։

Սննդակարգի համար անհրաժեշտ մթերքների ցանկը պետք է կազմված լինի ոչ յուղոտ ձկից, մսից, ոլոռազգիներից, ձվից, հնդկաձավարից, սոյայից ու թթվակաթնային մթերքներից՝ ցածր յուղայնությամբ։

Ճարպերի աղբյուրներն են սերուցքային կարագը, ձիթապտղի կամ արեւածաղկի յուղը, հունական ընկույզը ու սերմերը։

Ածխաջրերից թույլատրվում են տարեկանի ալյուրից ու թեփից հացը, վարսակաշիլան, ծլեցրած հացահատիկը։ Ու, իհարկե, մրգերը՝ խնձոր, նարինջ, կիվի, բանան, ծիրանաչիր, կիտրոն, սեւասալոր ու թուզ։

Կարելի է պատրաստել ըմպելիքներ՝ թուրմերի ու հյութերի տեսքով։

Կտրականապես արգելվում է գործածել կոնֆետ, խմորեղեն, շոկոլադ։

Արգելված ըմպելիքներ՝ սուրճ, գազավորված ըմպելիքներ, ալկոհոլային ըմպելիքներ ու պահածոյածված հյութեր։ Պետք է սնվել օրական չորսից վեց անգամ։ Ընթրել ամենաուշը ժամը 19-ին։

Իհարկե, չարժե նաեւ մոռանալ, որ ձմեռային սննդակարգի շնորհիվ նիհարելու արդյունքը ուղղակիորեն կապված է օրգանիզմի անհատական առանձնահատկությունների հետ։

Աղբյուրը՝ health.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով

  • Գարնանային լավագույն սննդակարգը Գարնանային սննդակարգը ենթադրում է ոչ միայն սննդակարգի կարգավորում՝ ձմեռվանից հետո օրգանիզմում առաջացած վիտամինների պակասի ֆոնին, այլև...
  • Գարնանային եռօրյա սննդակարգ Երկրորդ նախաճաշ․ յուղազրկված յոգուրտ, սառեցրած հատապտուղներ․․․
  • Սննդակարգ «Գարուն» Երկարատև ձմռան ընթացքում օրգանիզմը հյուծվում է, իսկ վիտամինների պաշարները, որոնք կուտակվել են ամառ- աշուն ժամանակահատվածում, գրեթե սպառվում․․․
  • Գարնանային մեկօրյա սննդակարգ Սխալ կազմված գարնանային սննդակարգը կարող է միայն վնաս պատճառել, օրգանիզմը, որն առանց այդ էլ սթրեսի վիճակում է գտնվում, բացասաբար կարձագանքի քաղցին․․․
  • Գարնանային սննդակարգ Նման սննդակարգ կարելի է պահպանել բավականին երկար ժամանակ, հատկապես եթե դուք խոհարարական երեւակայություն դրսեւորեք ու բազմազան դարձնեք ձեր ճաշացանկը․․․


@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Ամենասեքսուալ հայ աստղը
Սիրուշո
Լիլիթ Հովհաննիսյան
Իվետա Մուկուչյան
Նազենի Հովհաննիսյան