Այնքան ճշմարտություններ ասվեցին այդ օրը, որ ծրագիրը փակեցին. Արթուր Բախտամյան

Գունավոր մարդիկ, բարձր տրամադրություն. Գույների փառատոնը՝ Երեւանում

Football Fest. մրցույթներ, չելենջներ ու մարտահրավերներ

Երևանում պաշտոնապես բացվեց Armflix-ի գրասենյակը

Էսօր քշել չկա, էսօր գինու փառատոն ա

Տոտալ դրամա Երեւանում

«Ազգային երգիչ 2»-ի մեծ համերգը, Սամվելի նոր երգը, ու մասնակիցներն՝ իրենց նոր բենդի մասին (VIDEO)

Stylish Faces. Աստղիկ Սաֆարյան. «Ասել եմ՝ չեմ սիրում, ու հեռացել եմ սիրելով»

Տիհանա Vibes. Dasein-ը սիրո եւ տարբերվող մարդկանց մասին է

«Սրտի վալետ». նոր հումորային սիթքոմի մանրամասները. BACKSTAGE

Գեւորգ Մկրտչյանի եւ Քրիստինա Հովհաննիսյանի առաջին տանգոն

Գեևորգ Մկրտչյանը և Քրիստինա Հովհաննիսյանը պսակադրվեցին

Աներեւակայելի էմոցիաներ. Համասյանի համերգը Խուստուփ լեռան լանջին

Տիհանա Vibes. Ո՞րն է ամուսնության լավագույն տարիքը, եւ կարելի՞ է արդյոք դավաճանել

MOCT 5. Անդերգրաունդ կյանքը Հայաստանում

«Armflix»-ի «Տանդեմ» սերիալի առաջին 3 սերիաների ցուցադրությունը, կարմիր գորգն ու հայտնի հյուրերը (VIDEO)

Անդրեյ Մակարեւիչ. «Ինտերնետը շատ շուտ է հասել մարդկությանը»

Գուշակիր գույնը, ստացիր ծաղկեփունջ. մեկ օր՝ Մայիս Վարդանյանի հետ

2024 թվականի գարուն-ամառ նոր արշավում DSquared2-ը փորձել է պարզել՝ ինչ կլիներ, եթե պոռնոաստղերը դերասաններ լինեին

16:17, 1 փետրվարի

«Ի՞նչ է տեղի ունենում, երբ պոռնոաստղերին խնդրում եք դեր խաղալ» հարցին DSquared2-ը պատասխանել է իր գարուն-ամառ 2024 արշավի շրջանակում, որը նկարահանել է հայտնի լուսանկարիչ Նադիա Լի Քոհենը:

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от DSQUARED2 - Dean & Dan Caten (@dsquared2)

Ոգեշնչվելով 90-ականների ծաղկող պոռնոարդյունաբերությունից՝ Քոհենի նոր արշավը ցույց է տալիս Հոլիվուդի հեդոնիստական ​​բլուրների ազդեցությունը: «Իրականությունը ամենակարեւոր գործոնն էր»,-մամուլի հաղորդագրության մեջ նշում է նա,-«Դերասաններին միտումնավոր իրենց դերերը տվել ենք միայն առավոտյան՝ նկարահանման օրը, ինչպես դա տեղի էր ունենում 90-ականներին՝ մեծահասակների ֆիլմերի նկարահանումների ժամանակ։ Սա, իհարկե, հանգեցրեց անփութության ու սխալների, ինչը, իմ կարծիքով, ավելի հմայիչ է դարձրել այս աշխատանքը»:

Արդյունքում ստեղծվեցին մի շարք «անհեթեթ» տեսանյութեր, որոնցից յուրաքանչյուրը գրվել է համահեղինակ Դեյվիդ Օուենի կողմից, որը նաեւ IDEA Books-ի ստեղծողն է: Գովազդային արշավը, որին մասնակցում են Նատաշա Վոյնովիչը եւ մոդել Թոնի Ուորդը (Մադոննայի նախկին գործընկերը), մշակվել է Հեյլի Ուոլենսի կողմից։


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել