#Backstage. Ինչպես են ընթանում «Արտակարգ Արտակ» նոր հումորային սիթքոմի նկարահանումները

Օֆին խոսել է երեւանյան այցի, հոր մահվան մասին եւ նկարահանվել News.am Style-ի ֆոտոշարքում

ՇոկTok. «Թատերականի ժողովուրդն ինձ ընդհանրապես չի սիրում». Դիանա Մխիթարյան

ՇոկTok. «Ես ու եղբայրս այնպես ենք արել, որ ոչ մայրս միայնակ լինի, ոչ` տատիկս». Գևորգ Մկրտչյան

«Ոսկե ծիրան» 19-րդ միջազգային կինոփառատոնի պաշտոնական բացումն ու կարմիր գորգը

Դեն Բիլզերյանը Երեւանում է․ Պոկերի արքան հանդիպել է երկրպագուներին ու ներկայացրել իր գիրքը

ՇոկTok. «Տղաների կողմից բացասական էր ընդունվում, որ ասում էի «привет пупсики»». Էվելինա Խանոյան

ՇոկTok. «Հայկական տիկտոկում վատ կոնտենտն ավելի շատ է, քան` լավը». Անդրանիկ

ՇոկTok. «Բոլորը մտածում էին, թե հղի եմ». Օվսաննա Խաչատրյան

«Ժառանգ80» նախագծի նկարահանման մեկնարկը տրված է

ՇոկTok. «Բուքմեյքերների գովազդ չեմ անի». Ռաֆո Համբարձումյանը` բլոգային կյանքի, տիկտոկերներին բլոկելու մասին

Ամերիաբանկի «Դարձիր փոփոխությունը» մրցույթի հաղթող թիմը ստացավ 3 մլն ՀՀ դրամ մրցանակ

ՇոկTok. Մագա Հարությունյանը` միլիոններ աշխատելու, սիրելիից բաժանվելու եւ Քինգ Ռուզիի հետ կոնֆլիկտի մասին

ՇոկTok. Անյա Սահակյանը` տղամարդու վրա ձեռք բարձրացնելու, ոստիկանություն ընկնելու, բաց տեսարաններում նկարահանվելու մասին

«Նոյը եւ՛ ինձ է նման, եւ՛ ամուսնուս». Լյուսի

ՇոկTok. «Իմ բոլոր ուզողները հիմնականում «ճիշտ աբրած տղերք են»». Ջուլիաննա Հարությունյան (julianna_loo_)

«Սիրո հասակ». մարտի 18-ից կմեկնարկի նոր հումորային նախագիծը

ՇոկTok. «Երբ ինձ հարցնում են, կուզեիր բոյով լինել, ասում եմ ոչ». Աստվածուհի (Ելենա Վարդերեսյան)

Սննդակարգ. Ամառային կազմվածք

19:12, 9 հունիսի

Ամռանը ցանկություն է լինում պարծենալու գեղեցիկ կազմվածքով: Խորհուրդ է տրվում փորձել «ամառային կազմվածք» անունով սննդակարգը: Հետեւեք այս սննդակարգին 12 օր եւ նիհարեք 8-10 կգ-ով: Կորսված կիլոգրամները չվերականգնելու համար աստիճանաբար վերադարձեք սովորական սննդին:

5 ՕՐՎԱ ՃԱՇԱՑԱՆԿ

Նախաճաշ (ընտրեք տարբերակներից մեկը):
а) Քաղցր թեյ կամ սուրճ առանց կաթի, մեկ կրեկերի կամ հացիկի հետ,
б) Ոչ քաղցր ըմպելիք գումարած 20 գ ընկույզի եւ չրի խառնուրդ,
в) Ոչ քաղցր ըմպելիք եւ 30 գ փաթիլ յուղազուրկ կաթով (100 գ):

2-րդ նախաճաշ (ընտրեք տարբերակներից մեկը):
а) 200 գ յուղազուրկ կաթնաշոռ առանց հավելումների,
б) 300 գ յուղազուրկ մածուն կամ յոգուրտ առանց հավելումների, բանանի կամ ելակի հետ հարած,
в) 200 գ յոգուրտ կամ մածուն մրգի եւ 30 գ ընկույզի հետ հարած:

Այս տարբերակներից յուրաքանչյուրին կարելի է հավելել 100 գ կաղամբի աղցան եւ 2 հում կամ խաշած լորի ձու:

Ճաշ 15.00-ից հետո (ընտրեք տարբերակներից մեկը):
Կաղամբով սուպ, կաղամբով աղցան, 200 գ խաշած ձուկ (միս, թռչնամիս):

Հետճաշիկ
200 գ սեզոնային հատապտուղ:

Ընթրիք
Դիետիկ մուսակա, մի կտոր սեւ հաց:

Հաջորդ 5 օրը ավելացրեք օրական 200 գ խաշած բրինձ, 100 գ քիչ աղած ձուկ եւ 20 գ շոկոլադ (իրեն երես տալ):
Վերջին 2 օրն անցկացրեք բացառապես կաղամբի սուպով: Դա բլենդերով հարեք թթվասերի հետ եւ ամեն 2 ժամը մեկ մի բաժակ խմեք: Բացի այդ, օրական թույլատրվում է 200 գ սեզոնային հատապտուղ ուտել, ավելի լավ է` երբ ամբողջ սուպը խմած լինեք:


Աղբյուրը` Dieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում





  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
«Եվրատեսիլ 2019». ձեզ դո՞ւր է գալիս Սրբուկի մրցութային «Walking out» երգը
Այո
Ոչ