Maitre Gims-ը երգել է «Մի գնա» երգը՝ Նիցցայի կենտրոնում

Բլոգ Լի. Գրավիչ Էջմիածինը

Ինչպես են սրճում Հոկտեմբերյանում՝ Անդրանիկ Հարությունյանի հումորային տեսանյութը

Հայ հայտնիները պաղպաղակ եւ քաղցր ձողիկներ վաճառեցին բարեգործական նպատակով

Blog Li. Սարի Թաղ

Shine&Food. Ի՞նչ են ուտում ֆուտբոլասերներն Աշխարհի առաջնության ժամանակ

Հայ միլիոնատեր Դեն Բիլզերյանը հավաքույթ է կազմակերպել 485 աղջիկների հետ

POPcorn blog Բիձայի հետ․ 10 բան, որ պետք չէ անել առաջին ժամադրությանը

VARDA-յի նոր ֆոտոշարքը

Food Fest

Բլոգ Լի. Կոնդ

Shine and Food. Burger Challenge

Նոբել Արուստամյանը, «չարագործ» Ռոնալդուն ու բնակարանի գները ֆուտբոլի ԱԱ ժամանակ՝ Comedy Club-ում

POPcorn blog. պորտուգալական խոհանոց

Գարիկ Մարտիրոսյանը՝ հայկական մաֆիայի, «Comedy club»-ի համասեռամոլների եւ «ճիշտ» խորովածի մասին ՝ Բաստայի «GAZLIVE» շոուի ժամանակ

Հայկ Պետրոսյանի «Ամեն ինչ ԼԱՅՎ ա լինելու կամ հեղափոխության 55 երանգները» ներկայացման պրեմիերան

Ի՞նչ են մտածում առողջ սննդի մասին մեր համաքաղաքացիները. Հարցում

«Նորաձեւության ֆորում Երեւան 2018»

Ձմեռային նիհարեցնող սննդակարգ

14:40, 4 դեկտեմբերի

Աշնան վերջին ամսին մարդու ակտիվության նվազմանը զուգահեռ ավելանում է նրա սննդակարգի կալորիականությունը, ինչը հանգեցնում է քաշի անցանկալի ավելացման։ Հետեւաբար, անհրաժեշտ է հետեւել հատուկ ձմեռային սննդակարգի, որը հարմար է տարվա այս եղանակին։ Սննդամթերքի ճիշտ ընտրությունն ու պատրաստման ճիշտ եղանակը կօգնեն պահպանել սլացիկ կազմվածք ու լավ տրամադրությունը։

Մեզնից շատերը առավոտը սկսում են բուտերբրոդից, ինչի քանակն արժե սահմանափակել։ Դիետոլոգների կարծիքով, դրանք նույնքան վտանգավոր են, որքան քաղցրավենիքը։ Առհասարակ, արդյունավետ ձմեռային սննդակարգը ենթադրում է օրվա ընթացքում 6-անգամյա սնունդ։

Եթե առավոտյան սալորաչրի, թզի ու ծիրանաչրի վրա ջուր լցնեք, իսկ աշխատանքից վերադառնալուց հետո թեթեւ աղաջրի մեջ եփեք «Ժասմին» կամ «Բասմատե» տեսակի բրինձ ու խառնեք այն փափկացված մրգերի հետ, կստանաք շքեղ եւ ցածր կալորիականությամբ աղանդեր։ Համացանցում կարելի է գտնել ձմեռային զանազան նիհարեցնող սննդակարգեր, դուք ինքներդ կարող եք Ձեզ համար ընտրել, թե ինչ եք ուզում ուտել. որեւէ խիստ սահմանափակումներ կամ քաղցած մնալու պայման չկա ՝ պարզապես պահպանեք հավասարակշռված սննդակարգ։

Կարտոֆիլը նախընտրելի է ուտել ջեռոցի մեջ խորովված։ Այն վնասակար չէ նույնիսկ երեկոյան, եթե դրա հետ օգտագործեք մի քիչ բուսական յուղ, թարմ բանջարեղեն կամ թթու դրած կաղամբ՝ բացառելով միսը, ձուկը կամ նույնիսկ պանիրը։

Նույն էֆեկտն ունի ընթրիքի համար պատրաստված հնդկձավարը՝ տապակած բանջերեղենի հետ։ Հնդկաձավարը եփեք այնքան մինչեւ փլվի, միաժամանակ թավայի վրա փոքր քանակությամբ բուսական յուղով տապակելով սոխ, գազար ու նեխուրի պոչեր։ Պատրաստի շիլան լցրեք թավայի մեջ, խառնեք ու 5 րոպե էլ պահեք թույլ կրակի վրա՝ կափարիչի տակ։

Ձմեռային սննդակարգի համար ճոխ ընթրիք կարելի է պատրաստել ծովային ձկան փափուկ մսից, որի վրա կարելի է կիտրոնահյութ, աղ լցնել ու դնել ջեռոցի մեջ։ Կարելի է ուտել բանջարեղենի հետ։ Միսը ցանկալի է օգտագործել մինչեւ ժամը 16-ը, իսկ եթե քնելուց առաջ շատ քաղցած եք, ավելի լավ է կերեք մի կտոր ոչ յուղոտ պանիր՝ մոցարելայի նման։

Աղբյուրը՝ Vamdieta.ru


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Աշխարհի ամենահանրաճանաչ հայը
Քիմ Քարդաշյան
Շառլ Ազնավուր
Սերժ Թանկյան
Դեն Բիլզերյան