VARDA`s club girl dancing

POPcorn blog. 10 սերիալ, որ կարող եք նայել «Գահերի խաղ»-ին սպասելիս

Քայլի Ջենների միլիոնավոր դոլարները, Ջիգանի նոր երգը եւ շատ այլ բաներ Comedy club-ի նոր եթերում

Նարեկ Գեւորգյանն իր կատարմամբ գերեց ռուսական «Գոլոսի» ժյուրիի անդամներին

PROFFY. Հայկական գորգի առեղծվածը

Shine&Food: Խոհանոցային լայֆհաքեր․ ինչպե՞ս առանձնացնել սպիտակուցը դեղնուցից

Ի՞նչ գումար են պատրաստ տրամադրել հայերը մեկ օրվա շոփինգին. NEWS.am STYLE-ի հարցումը

VARDA

Սոնա Դունոյանը հրաշալի կատարեց հայկական երգը ռուսական «Գոլոսում»

Թաիլանդացի տրանսվեստիտներ, հայ մայր եւ հարսանիք Կիպրոսում․Գարիկ Մարտիրոսյանն ու Ժաննա Լեւինան՝ «Երեկոյան Ուրգանտ» շուոի հյուր

Կրծքով նկարող նկարչուհին, Տիգրան Քեոսայանը եւ Անդրեյ Բեբուրիշվիլիի սեքսուալ արկածները նոր Comedy club-ում

Father and Son Arutiunov blast the stage at Russian Voice

POPcorn blog. Խաղում ենք Stand Up-ի Մաշայի հետ

Comedy смотрит Comedy. Эпизод 2.

Victoria's Secret 2018 Fashion Show Walks

Comedy club

Էմոցիոնալ Արթուրո Սանդովալն ու Լեւոն Մալխասյանի անակնկալը. Yerevan Jazz Fest 2018-ի բացման համերգը

«Հայ կանայք շատ գեղեցիկ են. արդեն ուզում եմ այստեղ երկար մնալ». Արթուրո Սանդովալ

8 գաղտնիք, որոնք կօգնեն պահպանել քաշը տոների ընթացքում

14:21, 18 դեկտեմբերի

Անգլիացի սննդաբան Ռիան Ստեֆենսոնի խորհուրդների շնորհիվ կկարողանաք ըմբոշխնել տոնական խնջույքները և դրանով հանդերձ՝ չգիրանալ:

Առավոտը սկսեք ասեղնաբուժությամբ

Դրա համար ամենևին հարկավոր չէ հաճախել ասեղնաբույժի մոտ, բավական է արթնանալուց անմիջապես հետո 10-20 րոպե տևողությամբ պառկել ասեղնագորգի վրա, որից հետո մեկ բաժակ ջուր խմել՝ ցանկալի է քիչ քանակությամբ կիտրոնի հյութով: Ասեղներով պատված գորգին պառկելը նպաստում է արյան և ավշի շրջանառության խթանմանը, արագացնում է օրգանիզմից թունավոր նյութերի դուրս բերումը և լավացնում նյութափոխանակությունը՝ օրգանիզմին թույլ տալով հնարավորինս շատ կալորիաներ վատնել և պաշտպանվել գիրանալուց:

Ճիշտ նախաճաշեք

Որպեսզի մարսողական համակարգը փոքր-ինչ հանգստանա և կարողանա հաղթահարել երեկոյան շատակերության հետևանքները, նախաճաշեք սպանախով, նեխուրով, կիտրոնով և ավոկադոյով պատրաստած խառնուրդով՝ ձեզ համար ցանկալի և ընդունելի չափաբաժիններով հարելով այդ բաղադրիչները բլենդերի միջոցով մինչև խյուսանման դառնալը: Այս նախաճաշը յուրահատուկ է նրանով, որ այն հնարավոր է ուտել որպես խյուս, ինչպես նաև քիչ ջուր ավելացնելով՝ խմել որպես սմուզի:

Շատ շարժվեք

Տոնական օրերի ոսկե կանոնը՝ հնարավորինս շատ շարժվել: Ի տարբերություն սովորական օրերի՝ տոնական խնջույքների ժամանակ՝ դրանցից առաջ կամ հետո աշխատեք ֆիզիկական ակտիվությունը շատ չկրճատել: Եթե սովորաբար շաբաթական երկու անգամ հաճախում եք մարզասրահ, ապա այդ օրերին աշխատեք շաբաթվա մեջ գոնե մեկ անգամ լինել այնտեղ: Եթե սիրում եք ամեն առավոտյան զբաղվել յոգայով, ապա մի դադարեցրեք դրանով զբաղվել նաև տոներին՝ գոնե օրումեջ: Իսկ եթե մարզասրահ չեք հաճախում և ոչ էլ յոգայի սիրահար եք, ապա աշխատեք շատ զբոսնել, մոռանալ վերեկալի մասին և տուն հասնելու համար օգտվել աստիճաններից:

Եղինջի եփուկ խմեք

Առավոտյան եղինջի եփուկ պատրաստեք՝ տերևների վրա եռացրած ջուր լցնելով և կարճ ժամանակով եփելով այն: Ամբողջ օրվա ընթացքում խմեք այդ եփուկը: Արդյունավետ չափաբաժինը մեկ լիտրն է: Եղինջում առկա նյութերը մաքրում են լյարդը՝ լավացնելով դրա աշխատանքը, ունեն միզամուղ հատկություն, ինչի շնորհիվ օրգանիզմից դուրս են բերվում թունավոր նյութերը, իսկ աշխուժացնող միկրոտարրերն օգնում են հաղթահարել խումհարը:

Տարանջատեք սնունդը

Հիշեք՝ երբեք պարզ ածխաջրերը մի խառնեք սպիտակուցների հետ, աշխատեք դրանք ուտել օրվա տարբեր ժամերին՝ ածխաջրերն առանձին, սպիտակուցներն՝ առանձին: Կարող եք միսն ուտել բանջարեղենի հետ, մակարոնեղենը նույնպես թույլատրվում է համատեղել բանջարեղենի հետ, սակայն խուսափեք միսը մակարոնեղենի հետ ուտելուց: Այս հասարակ կանոնը կփրկի ձեզ գազերի առաջացումից, որովայնում տհաճ զգացողության առաջացումից, փքվածությունից և ավելորդ կիլոգրամներից:

Կառավարեք ցանկությունները

Եթե ձեզ գերկալորիական աղանդեր են առաջարկում, փորձեք գիտակցական որոշում կայացնել: Մեկ անգամ ինքներդ ձեզ նման համեղ աղանդերով երես տալով՝ հետո ստիպված կլինեք բավականին մեծ էներգիա ծախսել, որպեսզի ազատվեք ավելորդ կիլոգրամներից:

Վիտամիններ խմեք

Ալկոհոլն ու ճարպոտ սնունդը նպաաստում են օրգանիզմում B խմբի վիտամինների քայքայմանը, ուստի պարբերաբար նման սնունդ օգտագործելու դեպքում լրացուցիչ վիտամիններ խմեք՝ պակասն օրգանիզմում լրացնելու համար:

Շատ քնեք

Աշխատեք պահպանել առնվազն 9 ժամյա քնի ռեժիմն անգամ տոնական օրերին՝ մարսողական համակարգի օրգաններին, երիկմներին հանգստանալու և վերականգնվելու հնարավորություն տալով:

 

 

Աղբյուր՝Cosmo


Հետևեք NEWS.am STYLE-ին Facebook-ում, Twitter-ում և Instagram-ում






  • Այս թեմայով



@NEWSam_STYLE

  • Արխիվ
Որոնել
  • Հարցում
Հայաստանի ամենահայտնի տղամարդը
Նիկոլ Փաշինյան
Սերժ Թանկյան
Մկրտիչ Արզումանյան
Հայկ Մարության